CARPISA – włoska marka torebek, walizek i akcesoriów już w Polsce!

Pinko, Coccinelle, Elisabetta Franchi czy Patrizia Pepe to tylko niektóre popularne włoskie marki już od kilku lat obecne także w Polsce. Już lada chwila do tego grona dołączy CARPISA – włoski producent torebek, walizek oraz akcesoriów, który już od 16 lat oferuje swoim klientkom wysoką jakość i ciekawy design w wyjątkowo przystępnej cenie.

Nie będzie przesadą, jeśli stwierdzimy, że kobiety dzielą się na dwa „obozy” – niepoprawne wyznawczynie kultu butów i fanki torebek, które najcenniejsze okazy kolekcjonują latami, a pękająca w szwach szafa w jakikolwiek sposób nie powstrzymuje ich przed nabywaniem kolejnych modeli. Nie będzie także przesadą, jeśli zauważymy, że to Włosi są od wielu lat liderami rynku skórzanych akcesoriów przenosząc swoje doświadczenie na wysokiej jakości, ponadczasowe produkty. Jeśli bliżej wam właśnie do miłośniczek torebek i doskonale zdajecie sobie sprawę z przewagi, jaką marki z półwyspu Apenińskiego mają w tej kwestii nad pozostałymi, mamy dobrą wiadomość: lada dzień swoją ofertę wprowadzi do Polski CARPISA – włoski producent walizek, torebek i akcesoriów.

Włoska marka swój pierwszy sklep w naszym kraju otworzy już pojutrze, 4 września w Galerii Wileńskiej w Warszawie. To jednak tylko początek – do końca roku powstaną bowiem trzy kolejne, w warszawskiej Galerii Mokotów i Arkadii oraz w Centrum Handlowym Vroclavia.

Oferta włoskiej marki powinna zainteresować was z kilku powodów. To nie tylko wysokiej jakości i atrakcyjne cenowo walizki i torebki, ale przede wszystkim ponad 16-letnie doświadczenie i wiedza w projektowaniu modeli z jednej strony ponadczasowych i uniwersalnych, a z drugiej dostosowanych do różnorodności kobiecych stylów życia, globalnych tendencji i okazji. Nic dziwnego, że CARPISA posiada 600 sklepów na całym świecie, a do grona jej fanek należy chociażby Penelope Cruz, która jako ambasadorka marki już po raz czwarty stworzyła dla niej kapsułową kolekcję we współpracy ze swoją młodszą siostrą, Monicą.

W każdej kampanii CAPRISY, to nie tylko torebka, ale przede wszystkim kobieta jest gwiazdą absolutną. Idąc tym tropem, marka wraz z każdym sezonem jak najlepiej stara się sprostać jej zróżnicowanym i nieustająco zmieniającym się oczekiwaniom, ale przede wszystkim angażuje się w istotne kwestie dotyczące kondycji życia kobiet na całym świecie. Tak jest też w przypadku kampanii na jesień-zimę 2017, której towarzyszy globalna akcja społeczna „Moje Ciało, Moje Prawa” wspierająca projekt Amnesty International.

Jeśli jesteście ciekawe, jak projekty marki prezentują się „na żywo”, już teraz zapraszamy was do pierwszego butiku w Galerii Wileńskiej w Warszawie. Pamiętajcie: otwarcie już w ten poniedziałek!

ZobaczSchowaj komentarze

Kiedy funkcjonalność spotyka się z designem. Polska marka Mandel skradła serca fashionistek!

Niełatwo jest być nowoczesną kobietą w miejskiej dżungli. Doskonale zdawała sobie z tego sprawę Monia Kalicińska, tworząc swoją autorską markę torebek Mandel. Jej projekty sprostają potrzebom każdej zabieganej fashionistki – skradły także serca naszej redakcji!

Potrzeba matką wynalazku! Pomysł na stworzenie marki narodził się kilka lat temu w Zurichu, kiedy Moni – wówczas architekt krajobrazu – zamarzyła się torebka, która jest w stanie pomieścić wszystkie must-have’y zapracowanej kobiety. Porzucając dotychczasowe zajęcia, Monia wróciła do Polski i rozpoczęła pracę nad Portphonetką – połączeniem torebki z etui na telefon.

Minimalistyczna, funkcjonalna, z wysokiej jakości skór – ponadczasowa!

Marka Mandel skierowana jest do kobiet, które cenią sobie organizację i porządek, a także potrzebują modnego, klasycznego dodatku. „Mandle” mają miejsce na wszystko co nam potrzebne podczas zabieganego dnia: telefon, dokumenty, pieniądze, karty, make-up czy klucze. I, co najważniejsze, wszystko to jest pod ręką dzięki licznym przegródkom! Co więcej, marka oferuje kilka sposobów noszenie torebek – na ramieniu, w talii czy przy sercu. Wymienne paski pozwalają dostosować ją do naszych potrzeb oraz stylizacji! Ultra-funckjonalność, elegancki design oraz autentyczność materiałów. Czy to idealny przepis na sukces na polskim rynku? Wiele fashionistek pokochało już tę markę, a my trzymamy za nią kciuki!

Po więcej szczegółów odwiedźcie ich oficjalną stronę internetową!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności