Boska Anna Ewers w kampanii Isabel Marant wiosna-lato 2017

Fenomenalne (jak zwykle) projekty Isabel Marant, świetne fotografie słynnego duetu Inez&Vinoodh i naturalnie piękna Anna Ewers w jednej sesji? Tak właśnie można podsumować wiosenno-letnią kampanię jednej z najbardziej znanych i lubianych francuskich marek ready-to-wear. Zobaczcie zdjęcia, przez które nie tylko tęsknimy za wiosną, ale chcemy, żeby ubrania od Marant wypełniły naszą całą garderobę!

Nonszalancki, casualowy i kobiecy szyk to już domena projektów, które co sezon opuszczają pracownię Isabel Marant. Estetyka ta nie tylko idealnie wpisuje się we francuską filozofię „je ne sais quoi”, ale ewidentnie stanowi odpowiedź na potrzeby współczesnych kobiet, które  w modzie szukają zarówno wygodnych i niekrępujących ruchów fasonów, jak i wyrazistości i oryginalności, dzięki którym na pewno nie przejdą niezauważone. O tym, że taki kierunek świetnie się sprawdza świadczy nie tylko popularność francuskiej marki wśród największych fashionistek, ale fakt, jak często projekty Marant kopiują sieciówki – tylko w zeszłym sezonie nie było chyba popularnego sklepu, w których nie znalazłybyśmy asymetrycznej spódniczki mini, swetrów z wstawkami z color-blockingu, lakierowanej skóry i bluzek z falbankami.

Październikowy pokaz wiosennej kolekcji i najnowsza kampania Isabel Marant to niezmiennie kontynuacja wyznaczonej wcześniej przez projektantkę ścieżki. Jest wygodnie, lekko, ale też frywolnie i seksownie. Bluzkom w retro „łączkę” towarzyszą zabudowane szorty w stylu lat 60, spodnie z wysoką talią zwaną z angielskiego „paperbag” zestawiane są z luźnymi koszulami i sandałkami na szpilce, nie brak tu także falbaniastych crop topów i mini sukienek na jedno ramię. Twarzą wiosenno-letniej sesji wizerunkowej została niemiecka supermodelka Anna Ewers, dla której jest to pierwsza kampania zrealizowana dla tej francuskiej marki. Jedna z najśliczniejszych twarzy modelingu stanęła przed obiektywem słynnego duetu Inez & Vinoodh, a stylizacją zajęła się Geraldine Saglio – prawa ręka Emmanuelle Alt i dyrektor działu Moda we francuskim „Vogue’u”.

Lubimy i z niecierpliwością czekamy na wiosnę!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Marka Balagan zabiera nas w podróż po Tel Awiwie

Podczas gdy pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, polska marka Balagan postanowiła podkręcić atmosferę swoją nową kampanią. Nadchodzący sezon będzie równie gorący co słoneczny Tel Awiw!

Marka Balagan zabiera nas w podróż po Tel Awiwie

Botki Patti Mid-Heel, Ringo Flat i torba IMA – takie perełki przygotowała dla swoich klientów polska marka Balagan. Klasyczne, proste kroje nawiązujące do polskiego wzornictwa z izraelskim sznytem słonecznego Tel Awiwu. Ich produkty wyróżnia niezwykła funkcjonalność i uniwersalność dzięki swej ponadczasowej estetyce.

W nowej kampanii „She feeds you tea and oranges” twórcy marki zabierają nas w podróż po kamiennych uliczkach oraz marketach Tel Awiwu. Skąpane w Słońcu kadry prezentują nowości, jaki oferuje dla nas Balagan. Do zdjęć zapozowała Aliza Shraga, producentka i tancerka. Przeglądając galerię polecamy puścić w tle utwór Leonarda Cohena, by jeszcze bardziej wczuć się w klimat kampanii!

ZobaczSchowaj komentarze

Neonowa zieleń hitem zimy 2019!

Heine/Aboutyou.pl

Spodnie
210 zł

Le Specs

Okulary
ok. 370 zł

Manokhi

Czapka
1125 zł

MSGM

Sukienka
1431 zł

Nike AirMax Plus PRM

Buty
819 zł

Wandler

Torebka
ok. 2000 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności