MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Boska Anna Ewers w kampanii Isabel Marant wiosna-lato 2017

11.01.2017 Michalina Murawska

Boska Anna Ewers w kampanii Isabel Marant wiosna-lato 2017

Nonszalancki, casualowy i kobiecy szyk to już domena projektów, które co sezon opuszczają pracownię Isabel Marant. Estetyka ta nie tylko idealnie wpisuje się we francuską filozofię „je ne sais quoi”, ale ewidentnie stanowi odpowiedź na potrzeby współczesnych kobiet, które  w modzie szukają zarówno wygodnych i niekrępujących ruchów fasonów, jak i wyrazistości i oryginalności, dzięki którym na pewno nie przejdą niezauważone. O tym, że taki kierunek świetnie się sprawdza świadczy nie tylko popularność francuskiej marki wśród największych fashionistek, ale fakt, jak często projekty Marant kopiują sieciówki – tylko w zeszłym sezonie nie było chyba popularnego sklepu, w których nie znalazłybyśmy asymetrycznej spódniczki mini, swetrów z wstawkami z color-blockingu, lakierowanej skóry i bluzek z falbankami.

Październikowy pokaz wiosennej kolekcji i najnowsza kampania Isabel Marant to niezmiennie kontynuacja wyznaczonej wcześniej przez projektantkę ścieżki. Jest wygodnie, lekko, ale też frywolnie i seksownie. Bluzkom w retro „łączkę” towarzyszą zabudowane szorty w stylu lat 60, spodnie z wysoką talią zwaną z angielskiego „paperbag” zestawiane są z luźnymi koszulami i sandałkami na szpilce, nie brak tu także falbaniastych crop topów i mini sukienek na jedno ramię. Twarzą wiosenno-letniej sesji wizerunkowej została niemiecka supermodelka Anna Ewers, dla której jest to pierwsza kampania zrealizowana dla tej francuskiej marki. Jedna z najśliczniejszych twarzy modelingu stanęła przed obiektywem słynnego duetu Inez & Vinoodh, a stylizacją zajęła się Geraldine Saglio – prawa ręka Emmanuelle Alt i dyrektor działu Moda we francuskim „Vogue’u”.

Lubimy i z niecierpliwością czekamy na wiosnę!