brak kategorii

Blogerki zaprojektowały kolekcję dla M.A.C

19.01.2017 Paulina Kosim

Blogerki zaprojektowały kolekcję dla M.A.C

Gwiazdy internetu to bez wątpienia fenomen XXI wieku. Zwykli ludzie, dzięki pomocy mediów społecznościowych, zaczęli tworzyć swoje własne blogi, kanały na YouTube i szybko z pozornie normalnych osób zamienili się w prawdziwych celebrytów wirtualnego świata. Miliony obserwujących i śledzących każdy ich krok fanów mówią za siebie, a markom modowym jak i urodowym nie mogło to ujść na uwadze. Znana amerykańska youtuberka Jaclyn Hill stworzyła kolekcję rozświetlaczy dla marki BECCA, które wyprzedały się w przeciągu kilku minut zyskując status „kultowych”. Inna znana marka Too Faced postawiła na współpracę z Kandee Johnson, jedną z najzdolniejszych makijażystek w internecie, która zasłynęła z tego, że potrafi za pomocą makijażu zmienić się w niemal każdą postać. A teraz przyszła kolej na M.A.C.

Amerykański gigant nie postawił na jednak na jedną vlogerkę, ale aż 10 i to z całego świata, a każda z nich stworzy swoją własną szminkę. Wśród dziewczyn, które M.A.C zaprosił do współpracy znalazła się między innymi Brytyjka Fleur De Force, jedna z pierwszych dziewczyn, która zaczęła nagrywać filmiki makijażowe w internecie. Oprócz niej w szczęśliwej dziesiątce znalazły się też przedstawicielki z Niemiec(Caroline Daur), Brazylii (Vic Ceridono), Francji(Marie Lopez, znana jako EnjoyPhoenix) czy Bliskiego Wschodu (Fouz Al Fahad). M.A.C nie chcąc odstawać od swoich konkurentów jakimi są Cover Girl i Maybelline, do współpracy zaprosił również męskiego vlogera makijażowego Gabriela Zamorę. Wszystkie szminki pojawią się w sprzedaży dopiero w kwietniu tego roku, ale w oczekiwaniu na pierwsze zdjęcia nowych kolorów szminek możemy obserwować social media vlogerów oraz oczywiście instagramowe i snapchatowe konto M.A.C (@maccosmetics).

Kolekcja kapsułowa z przedstawicielami różnych państw to zdecydowanie rewolucja w temacie współpracy między markami i znanymi osobami. Czy to początek nowego trendu? Jesteśmy ciekawi!

Przeczytajcie także

Mężczyzna ambsadorem marki Maybelline!

Nastolatek został twarzą kosmetyków CoverGirl