„Bezcenne” paznokcie robią furorę na Instagramie!

Subtelnie naśladujące strukturę szlachetnych i półszlachetnych kamieni takich jak np. agaty, po całe kryształki w różnych rozmiarach doklejone na płytki. Tak wystylizowane kryształowe paznokcie są obecnie hitem na Instagramie! A co wy myślicie o takim manicurze?

Kiedy wpiszecie na Instagramie hasztag #cristalnails waszym oczom ukaże się ogromna ilość stylizacji paznokci, których wspólnym mianownikiem są szlachetne kamienie. To jeden z najpopularniejszych ostatnio sposobów na ozdabianie paznokci na naszych dłoniach. Występują zarówno w wersji minimalistycznej, gdzie kamień i jego faktura są tylko inspiracją do stworzenia manicuru, po te, które kamienie wykorzystują w różnych rozmiarach i liczbie więcej niż jeden.

Znajdziemy tu subtelne i delikatne stylizacje, które spokojnie możemy nosić na paznokciach pracując w korporacji, po te wyglądające jak surrealistyczne dzieła sztuki, które, jak sobie wyobrażamy, może być nieco ciężko unieść. Nie oszukujmy się więc: większość z tych stylizacji jest raczej do podziwiania aniżeli do noszenia.

Takie strojne stylizacje możemy nosić, zgodnie z tym co podpowiada nam Instagram, albo na jednym tylko paznokciu albo, to ukłon w stronę odważnych, na wszystkich dziesięciu. A ponieważ dziś nadal pozostajemy  w ślubnym nastroju w związku ze zmianą stanu cywilnego Pippy Middleton, mogą być one także ozdobą ślubnej sukienki.

Pomyślałyśmy, że wybierając taką stylizację możemy zrezygnować zupełnie z biżuterii, bo tak ozdobione paznokcie załatwią nam już wszystkie dodatki. Jak zawsze to wam pozostawiamy decyzję. Nosić czy nie nosić – oto jest pytanie.

ZobaczSchowaj komentarze

Poznajcie Mr Doodle – artystę, który poprawi Wam humor!

W końcu sztuka powstała też po to, by nas bawić! Artysta wizualny o pseudonimie Mr Doodle doskonale o tym wie, dlatego postanowił w swych pracach przenieść na papier wszystko co może się tylko zamarzyć. I to w jakim stylu!

Jeżeli wyszukacie w słowniku j. angielskiego synonimów słowa „doodle” (czyli gryzmoł), znajdziecie takie wyrazy jak „szorstki” czy „roztargniony”.  Pojęcie gryzmoły jest często postrzegane jako poprzedzające sztukę, to zwykła praktyka, marzenie, przed rzeczywistym arcydziełem. Cóż, być może dla większości ludzi – ale nie dla Sama Coxa, czyli Mr Doodle.

Cox to pełnoetatowy kreślarz. Brytyjski artysta niewątpliwie przeniósł się do Doodlelandu jakiś czas temu, aby móc stworzyć świat pełen własnych szalonych doodli.

Jego kariera zaczęła się w szkole – sprayowane t-shirty stały się muralami, a znajomi i lokalne firmy chcieli mieć kawałek Doodle Mana. Ekspozycja wzrosła, gdy jego zakątek Internetu stał się większy i coraz bardziej pokryty był doodlami.

Podczas gdy świat cieszył się dwuwymiarowymi rysunkami, Sam widział możliwość dalszego rozszerzania swojej pracy. Oprócz współpracujących firm i osób do większych i lepszych projektów doodlingowych do tych klientów zalicza się adidas czy MTV), Cox poszedł na całość i w 100% zaczął utożsamiać się ze swoją pracą.

„Zdałem sobie sprawę, że nie chcę żałować, że nie próbowałem wystarczająco mocno w późniejszym życiu”.
Stał się Doodle Manem, a jego gryzmoły stały się częścią jego osobistej tożsamości, obejmując go od stóp do głów przez cały czas: „Szybko stałem się postacią mojego autorstwa” – powiedział magazynowi Kobini.

Podobnie jak on, świat oszalał na punkcie uroczych gryzmołów, podczas tworzenia których opowiada bajkowe historie. Zobaczcie sami!

 

Scribbles to doodles vol 2

A post shared by Mr Doodle (@mrdoodle) on

Doodley Doodles Vol 14

A post shared by Mr Doodle (@mrdoodle) on

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności