Balijskie warsztaty z Anią Skurą oraz marką Triumph

Chociaż Warszawa może się pochwalić jedną palmą, a od tygodnia zmaga się z tropikalnymi upałami, miejskiemu klimatowi stolicy wciąż daleko jest do rajskiej scenerii Bali. Jednak niedawno mieliśmy okazję przez jeden dzień poczuć atmosferę zjawiskowej wyspy, a wszystko za sprawą Ani Skury, autorki bloga What Anna Wears, oraz marki Triumph, którzy wspólnie zorganizowali wyjątkowy dzień pełen balijskich atrakcji.

Balijskie warsztaty z Anią Skurą oraz marką Triumph

Niestety niewiele osób miało okazję odwiedzić Bali. Mamy nadzieję, że to się w przyszłości zmieni, ale póki co musimy zadowolić się pięknymi zdjęciami na Instagramie. Ania wspólnie z marką Triumph, której jest oficjalną ambasadorką od kilku miesięcy, postanowiła więc przywieźć namiastkę Bali do Polski, organizując całodniowe warsztaty dla swoich obserwatorek w trzech miastach: Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu. Pierwsze z nich odbyły się kilka dni temu w stolicy, gdzie restauracja Flaming & Co. zamieniła się w rajski lokal niczym z odległej Indonezji.

Dzień rozpoczął się od atrakcji niespodzianki, czyli przejażdżki mini cooperami po ulicach Warszawy. Ania razem z obserwatorkami, które wygrały w konkursie zorganizowanym razem z Triumphem mogły trochę pozwiedzać naszą piękną Warszawę, aby na końcu dotrzeć do celu, czyli restauracji Flaming & Co., gdzie czekało na nich balijskie powitanie oraz pierwsze warsztaty. Na początek dnia pełnego wrażeń, Ania razem z Coco Bowls  Warsaw postanowiła nauczyć dziewczyny jak zrobić idealną acai bowls z nasion chia, orzechów oraz najbardziej egzotycznych owoców. I nie musimy chyba mówić, że smakowały tak pięknie jak wyglądały.

Kolejny punkt programu był poradnikiem jak wykonać idealny flat lay. Ania podzieliła się z uczestniczkami warsztatów swoimi poradami jak robić piękne zdjęcia, co można wykorzystać do tak zwanych instagramowych układanek i sama zaprezentowała swoją kompozycję. Potem przyszła kolej na dziewczyny, które projektując najbardziej kreatywny flat lay, jednocześnie walczyły o wygraną, jaką był aparat Instax.

Zanim przeszliśmy do ostatniej części dnia, Flaming & Co. zadbał o pyszny lunch, a następnie przyszła pora na relaksującą jogę z Karoliną z Yoga Beat Studio. Dziewczyny przetestowały w akcji sportowe staniki Triumh z kolekcji Triaction, które na piątkę z plusem sprawdziły się podczas ćwiczeń, a tropikalne upały sprawiły, że naprawdę mogliśmy poczuć się jak na Bali.

Jedno jest pewne. Tego dnia na pewno nie mogliśmy narzekać na nudę oraz brak wrażeń, a jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć z minionych oraz nadchodzących warsztatów Kocham Bali z Anią (@whatannawears) oraz marką Triumph (@triumphlingerie) uważnie obserwujcie ich Instagramy!

ZobaczSchowaj komentarze

H&M X Love Stories łączą siły. Efekt? Wyjątkowa kolekcja bielizny

H&M rozpoczyna pierwszą w historii współpracę z marką bielizny – holenderską firmą Love Stories. Stworzone w 2013 roku przez wszechstronnie utalentowaną Marloes Hoedeman, Love Stories znane jest z eklektycznych printów, możliwości tworzenia niezliczonych ilości zestawień oraz wygodnych krojów. Kolekcja H&Mx Love Stories do sklepów trafi dopiero za niecałe dwa miesiące, ale my już wiemy jak będzie wyglądać. Sprawdźcie zdjęcia z kampanii w naszej galerii!

H&M X Love Stories łączą siły. Efekt? Wyjątkowa kolekcja bielizny

Efektem współpracy H&M z marką Love Stories jest kolekcja dla kobiet, obejmująca szeroką gamę biustonoszy, majtek i stringów, a także bieliznę nocną, maski na oczy, skarpety i torby podróżne z koronki i satyny. Wszystkie elementy kolekcji mają charakterystyczne kombinacje wzorów i kolorów, typowe dla marki Love Stories, które Hoedeman nazywa „perfekcyjnymi niedopasowaniami”. Lamparcie cętki, gwiazdki oraz kwiatowe wzory wymieszane zostały z koronką isportowymi paskami. Paleta kolorów to głównie przygaszony róż, czerń oraz oliwkowa zieleń. Wszystko można zestawiać ze sobą tak, aby było dopasowane do nastroju i odzwierciedlało osobowość noszącego.

„Bielizna zawsze była ważnym elementem mody. Poprzez tę współpracę chcemy pokazać, że bielizna może być tak samo wyrazista i ekspresyjna jak ubranie, mimo żenie zawsze jest widoczna. Dlatego Love Stories jest idealnym wyborem. Od dawnapodziwiamy Marloes za jej energię, motywację i, oczywiście, jej projekty, więc cieszymy się, że robimy to razem”, mówi Pernilla Wohlfahrt, Dyrektor ds. ProjektówH&M.

„Lubię nazywać współpracę pomiędzy H&M i Love Stories naszym romansem! Odpierwszego dnia był w nas wzajemny szacunek oraz prawdziwa chemia między wszystkimi projektantami, więc idealnie nam się razem pracowało. Kolekcja skupia się wokół klasycznych elementów Love Stories – biustonoszy, majtek bikini oraz stringów – oraz „doskonałych niedopasowań” printów i kolorów” mówi Marloes Hoedeman, założycielka marki Love Stories.

Kolekcja z klasycznymi projektami marki, stworzona we współpracy z zespołem H&M, dostępna będzie na całym świecie w wybranych sklepach oraz online od 9 sierpnia. My już nie możemy się doczekać, aż będziemy mieć je w swojej szafie.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności