MODA

Amerykańska influencerka ukradła projekt wschodzącej marki

24.07.2020 Piotr Wasilewski

Amerykańska influencerka ukradła projekt wschodzącej marki

Jak donosi strażnik modowej sprawiedliwości, DietPrada, jedna z założycielek Amerykańskiej Rady Influencerów (AIC) ukradła i skopiowała projekt maski  małej marki.

Danielle Bernstein, amerykańska influencenka oraz jedna z głównych członków AIC miała skopiować maskę marki SecondWind. DietPrada opublikowała zrzuty ekranu z rozmowy pomiędzy marką i influencerką, na których widać jak Bernstein zachwala produkty SecondWind. Przedstawiciele marki postanowili podarować jej wymarzony produkt, a ta skopiowała projekt i ogłosiła, że jej autorskie maski pojawią się w nowej linii jej marki, WeWoreWhat.

Tuż przed oficjalnym potwierdzeniem nowego dropu, przezorna Bernstein podjęła nieudolną próbę ratowania wizerunku uprzedzając SecondWind, że zamierza wypuścić bardzo podobne maski i nie chciałaby żeby zarząd marki pomyślał, że je skopiowała.

Maski są dostępne do kupienia od dziś i nie da się ukryć, że są niemalże identyczną kopią tych od SecondWind. Rada Amerykańskich Influencerów jest organizacją non-profit, która powstała w czerwcu tego roku. Jej głównym celem jest zaangażowanie w poprawę dynamiki biznesu w branży influencer marketingu oraz zapewnienie trwałego wzrostu globalnego zapotrzebowania na autentyczne treści cyfrowe. Bernstein jeszcze nie skomentowała sprawy.

Maski są dostępne do kupienia od dziś i nie da się ukryć, że są niemalże