AlmiDecor otwiera swój pierwszy showroom w Warszawie

I to w prestiżowej lokalizacji, na Placu Trzech Krzyży, w dopiero co otworzonym biurowcu Ethos.

almidecor-z-nowym-showroomem-w-centrum-warszawy_7

Dotychczas jedynym punktem sprzedaży produktów znajdujących się w zasobach AlmiDecor był sklep internetowy. Nowoczesna platforma sprzedaży oferuje produkty do wyposażenia wnętrz o wyjątkowym dizajnie, uznanych marek i projektantów. Showroom, który będzie pierwszym stacjonarnym sklepem od momentu uruchomiania online ma być miejscem spotkań, wystaw i dyskusji na tematy związane ze współczesnym dizajnem i architekturą wnętrz.

To nie jedyne zmiany w AlmiDecor. Dyrektorem Artystycznym marki została Dorota Koziara, słynna na świecie polska projektantka, która od lat współpracuje z uznanymi, światowymi markami, m.in. z guru współczesnego designu Alessandro Mendinim i Atelier Mendini w Mediolanie, projektuje między innymi dla takich marek jak Christian Dior, Alessi, Swatch, Comforty, Noti i Tubądzin.

„Atmosfera wnętrz, w których przebywamy wpływa na nasze samopoczucie, budzi w nas emocje. Chcemy proponować klientom szeroką ofertę produktów, dzięki którym każdy będzie mógł według własnego gustu zbudować swoje niepowtarzalne, empatyczne wnętrza. Stawiamy na współczesny design, nie bojąc się łączyć go z dobrą klasyką. Tak tworzone wnętrza budują przyjazną, indywidualną atmosferę, gdzie historia łączy się ze współczesną kreatywnością i innowacyjnością. W dziedzinach współczesnego designu współpracujemy z przodującymi w świecie markami. W nowym AlmiDecor kładziemy również duży nacisk na tworzenie kolekcji pod marką własną” – opowiada Koziara.

W ofercie znajdą się produkty pod własną marką oraz przodujących na świecie marek, otwierających nowe kierunki we współczesnym projektowaniu, wśród nich m.in. włoska marka Alessi z produktami projektu światowych sław, takich jak Alessandro Mendini, Philippe Starck, bracia Bouroullec, Ettore Sottsass, Marcel Wanders, portugalska marka Vista Alegre czy Christian Lacroix. Nowe AlmiDecor stawia również na rodzime, dobre marki – Profim, Swarzędz Home i inne, wchodząc z nimi w układy partnerskie.

Showroom zostanie otwarty w formule omnichannel, łączącej sprzedaż tradycyjną z internetową. Klienci będą mogli na miejscu skorzystać z porad projektanta i stylisty, a następnie złożyć zamówienie i dokonać płatności za pomocą urządzenia mobilnego, znajdującego się w showroomie. Będą mogli także zamówić produkty z niektórych kategorii szyte na miarę, np. zasłony w wybranej tkaninie.

ZobaczSchowaj komentarze

Queerowa wystawa Devana Shimoyamy w Muzeum Andy’ego Warhola

Twórczość Devana stanowiłaby ogromną konkurencję dla Warhola. Nic więc dziwnego, że została doceniona przez muzeum jego imienia w Pittsburghu, a sam artysta został wyróżniony przez The New York Times.

„Cry, Baby” będzie pierwszą muzealną wystawą Devana Shimoyama, urodzonego w Filadelfii malarza i profesora na Uniwersytecie Carnegie Mellon. Z okazji ekspozycji w Muzeum Andy’ego Warhola, artysta ozdobił obrazy piórami, cyrkoniami i cekinami, składając ukłon w stronę kultury queer. Jego prace obejmują malarstwo, fotografię i rzeźbę oraz serię nowych prac, które po raz pierwszy ujrzały światło dzienne. W swoich ostatnich malowidłach fryzjerskich Shimoyama przekształca hiper-męską przestrzeń społeczną w dziwaczną fantazję, w której mężczyźni przejmują kobiecy urok i modę.

W przeszłości pierwsze barber shopy były nie tylko miejscem, z którego mężczyźni wychodzili z idealnie przystrzyżonymi włosami. Były również miejscem spotkań, w którym spędzano wolny czas. Nie było w nich jednak miejsca dla osób o odmiennej orientacji. W błyszczących obrazach Shimoyama, które są obecnie oglądane w ramach jego wystawy „Cry, Baby”, artysta ponownie wyobraża sobie tę typowo męską strefę jako efektowną, dziwaczną przestrzeń ubraną w cekiny i pióra.

Devan łączy kulturę drag i queer z kulturą afroamerykańską. Idealnie pokazuje, w jaki sposób pośród tych społeczności znajdują się osoby, które pragną posiadać fasadę bogactwa lub blasku, niezależnie od tego, czy jest to autentyczne. To maska, która pozwala poruszać się po świecie lub dostarczać ludziom rozrywkę. Nie można nie dać się zwieść żartobliwej wrażliwości i lśniącej, wielowarstwowej materialności tych dzieł. Łączy farbę olejną z kryształkami i brokatem oraz używa różnych materiałów, które można zauważyć u drag queen.

Shimoyama widzi jednak różnice między swoimi obrazami a twórczością Warhola. Swoje prace porównuje do sztuki fanów, dedykując je konkretnym osobom, podczas gdy pracom Warhola nadano nazwy dopiero po śmierci artysty. Chodzi o samo podejście do bohaterów prac Shimoyamy, a raczej o ich dedykację. Podczas gdy on stara się wyeksponować wszelkie mankamenty konkretnych osób na obrazach, Warhol często skłaniał się do ich eliminacji.

Shimoyama tworzy dwa odrębne światy – jeden zaczarowany raj, drugi to dziwne wyobrażenie o afroamerykańskim zakładzie fryzjerskim. Uczciwie dla braterstwa i społeczności, Shimoyama przedstawia barber shopy jako przestrzeń, w której młodzi mężczyźni i chłopcy mogą czuć się zawstydzeni i wrażliwi. W rzeźbie tworzy obiekty żałobne dla Trayvona Martina i Tamira Rice’a – ofiary agresji celowanej w młodzież z Afryki. Podczas gdy płótna są radosne i świąteczne, przedstawiają również komentarze na temat bólu i smutku. Łzy czają się w tle jego krajobrazów lub spływają po twarzach jego postaci, przypominając o niesprawiedliwości rasowej we współczesnym społeczeństwie. Shimoyama przedstawia świat, w którym rasa, seksualność i tożsamość mogą działać z punktu wolności.

Ta wystawa stanowi wyjątkowe połączenie ze stałą kolekcją Muzeum Andy’ego Warhola i ujawnia współczesny wgląd w jedną z największych i najbardziej pomijanych przez Warhola komisji malarskich, serii „Ladies and Gentlemen” z 1974-75. Odwiedzający odnajdą prace Shimoyamy w dialogu z portretami Warhola na czwartym piętrze stałej kolekcji muzeum. Śmiałe  przedstawienia Shimoyamy przedstawiające seksualność, rasę i queer pomagają wyprowadzić nieco zapomniane dzieła Warhola z zapomnienia.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Tworzymy własną mapę modnych miejsc. Podpowiadamy, dokąd warto się udać będąc w Londynie, Paryżu, czy Lublinie. Odkrywamy przestrzenie znane i nieznane mieszkańcom oraz obieżyświatom. Docieramy do miejskich zakątków tętniących życiem towarzyskim i kulturalnym. Przybliżamy ich charakter. Niekiedy są to strefy bardzo prywatne, przytulne, gdzie w powietrzu unosi się atmosfera przyjaźni. Innym razem to przestrzenie doniosłe, o monumentalnym charakterze, prezentujące sztukę wysoką. Bazując na własnym doświadczeniu tworzymy specyficzne przewodniki po miastach Polski i świata. Zamieszczamy w nich informacje, gdzie można smacznie zjeść, gdzie udać się na zakupy, gdzie zatrzymać się na nocleg. Subiektywnie opowiadamy o miejscach, których próżno szukać w topowych przewodnikach.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności