Alchemiczny deser Jasminum Grandimango podbija podniebienia Warszawiaków!

Jak stworzyć deser idealny? Znaleźć zapach, który smakuje najlepiej oraz smak, który silnie oddziaływuje na zmysł powonienia. W ten sposób perfumeria MOOD SCENT BARU oraz Lukullus stworzyli Jasminium Grandimango – deser, któremu nie sposób się oprzeć!

Najbardziej wyjątkowa perfumeria warszawska MOOD SCENT BAR obchodzi piąte urodziny!  Swoje święto postanowili uczcić specjalnym deserem, do stworzenia którego zaprosili cukiernię Lukullus. W poszukiwaniu idealnego smaku, twórcy deseru wybrali się na wschód do południowej Azji. Udało im się odnaleźć tam kwiat idealny – Jasminum Grandimango. Połączenie odurzającego zapachu jaśminu oraz słodkiego mango to pewna rozkosz dla zmysłu powonienia oraz kubków smakowych!

Wyjątkowy smak Jasminum Grendimango cukiernicy Lukullusa zamknęli w białej kuli wykonanej z lekkiego ganaszu nasączonego jaśminem, a w środku ukryli mango uprażone w maśle, doprawione limonką i wanilią Bourbon z Madagaskaru. To wszystko umieszczone jest na biszkopcie z matchy. Oprócz powalającego wyglądu samego deseru, ekipa zadbała także o graficzną oprawę opakowań – to z kolei zlecono utalentowanej graficzce Bozce Rydlewskiej. To nie pierwsza jej współpraca z Lukullusem, kilka lat temu powiem zaprojektowała zachwycające pudełka do „Dżungli polskiej”.

Jasminium Grandimango zakwitł w Lukullusie 21 lipca i dostępny będzie do końca lata!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Multitasking nie jest jej obcy! Oto drugie oblicze Ani Augustynowicz

Pod skrzydłami agencji Spect Models działa z powodzeniem w roli modelki. Uwielbiana za swój wdzięk, poczucie humoru oraz znakomite wyczucie stylu. Ania Augustynowicz podbiła już świat mediów społecznościowych, a teraz podbija świat sztuki!

I choć odnosi sukcesy na polu modelingowym, nie chce na tym poprzestawać! Augustynka równolegle rozwija swoją pasję, jaką jest ilustracja. Studiuje grafikę projektową, a swoja wiedzę i talent przelewa na niesamowite prace, przy których warto zatrzymać się na dłuższą chwilę. Pomimo dość krótkiej przygody z ilustracją, ma już za sobą pierwszą wystawę, na wernisażu której mieliśmy przyjemność być!

 

W jej pracach widzimy inspirację codziennym życiem, tym, co ją otacza – bardzo często nawiązuje do np. warszawskich symboli. Choć, jak większość artystów, działa też pod wpływem impulsów. Dzięki temu niektóre z ilustracji można traktować w formie wizualnego pamiętnika. Przykładem jest praca poniżej. Kto powiedział, że w ferworze ciężkiej pracy nie można znaleźć miejsca na kreatywne ujście dla swych emocji?

Kolejnym sukcesem Augustynki jest publikacja w Papercut Magazine. Wraz z fotografem Aleksandrem Salskim stworzyła digitalowy edytorial pod tytułem „Venus vs. Mars”. Projekt opowiada o nieustającej wojnie pomiędzy płciami przeciwnymi – wojnie, której żadna ze stron nie może wygrać, a jedynym sposobem na wyjście z sytuacji jest życie w symbiozie.

Biorąc pod uwagę determinację i tempo, w jakim się rozwija, wiemy, że Augustynka zaskoczy nas jeszcze wiele razy! Mamy zamiar bacznie obserwować jej poczynania i w międzyczasie trzymać mocno kciuki!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności