Alchemiczny deser Jasminum Grandimango podbija podniebienia Warszawiaków!

Jak stworzyć deser idealny? Znaleźć zapach, który smakuje najlepiej oraz smak, który silnie oddziaływuje na zmysł powonienia. W ten sposób perfumeria MOOD SCENT BARU oraz Lukullus stworzyli Jasminium Grandimango – deser, któremu nie sposób się oprzeć!

Najbardziej wyjątkowa perfumeria warszawska MOOD SCENT BAR obchodzi piąte urodziny!  Swoje święto postanowili uczcić specjalnym deserem, do stworzenia którego zaprosili cukiernię Lukullus. W poszukiwaniu idealnego smaku, twórcy deseru wybrali się na wschód do południowej Azji. Udało im się odnaleźć tam kwiat idealny – Jasminum Grandimango. Połączenie odurzającego zapachu jaśminu oraz słodkiego mango to pewna rozkosz dla zmysłu powonienia oraz kubków smakowych!

Wyjątkowy smak Jasminum Grendimango cukiernicy Lukullusa zamknęli w białej kuli wykonanej z lekkiego ganaszu nasączonego jaśminem, a w środku ukryli mango uprażone w maśle, doprawione limonką i wanilią Bourbon z Madagaskaru. To wszystko umieszczone jest na biszkopcie z matchy. Oprócz powalającego wyglądu samego deseru, ekipa zadbała także o graficzną oprawę opakowań – to z kolei zlecono utalentowanej graficzce Bozce Rydlewskiej. To nie pierwsza jej współpraca z Lukullusem, kilka lat temu powiem zaprojektowała zachwycające pudełka do „Dżungli polskiej”.

Jasminium Grandimango zakwitł w Lukullusie 21 lipca i dostępny będzie do końca lata!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najciekawsze nazwiska KTW Fashion Week 2018

Katowice nigdy wcześniej nie kojarzyły się tak bardzo z modą jak teraz. A wszystko przez KTW Fashion Week. Za wydarzeniem zrzeszającym uznane w branży nazwiska oraz młode talenty stoją Rafał Wyszyński – pomysłodawca KTW Fashion Week oraz Anna Puślecka – ekspertka mody i producentka. W tym roku wydarzenie minie pod znakiem koncepcji „Mentors vs Millenials”. Celem twórców jest znalezienie wspólnego mianownika między uznanymi projektantami i ekspertami o ugruntowanej pozycji, a nowymi, młodymi talentami. Swoje kolekcje będą mieli szansę zaprezentować zarówno polscy projektanci, jak i zagraniczni. Wyróżniliśmy kilka ciekawych nazwisk, które warto obserwować podczas tegorocznego KTW Fashion Week. 

KTW Fashion Week 2018. Materiały: Instagram, kolaż: Fashionpost.pl

Tomasz Armada

W jednym z wywiadów powiedział „Moje ubrania to nie żadne „kreacje”, tylko szmaty”. Wystarczy prześledzić jego Instagram, by wiedzieć, że mamy do czynienia z artystą niebanalnym i bezkompromisowym. Od 4 lat mieszka w Łodzi, gdzie ukończył ASP. Podczas własnego pokazu, na 22. Gali Dyplomowej ASP swoim modelom i modelkom zakleił usta taśmą, a piosenkę, odrzuconą przez organizatorów, puścił od tyłu. On sam bada granicę między dziwactwem a awangardą. Najbardziej interesuje go pojęcie polskości, jego kolekcje mają wymiar społeczny i obyczajowy. Armada jest również współzałożycielem kolektywu Dom Mody Limanka (wraz z Hanką Podrazą, Dominiką Ciemięgą i Agą Murak. Oprócz 2 autorskich kolekcji, ma też za sobą świetną współpracę z marką UEG. Projektant zaprezentuje swoją kolekcję na KTW Fashion Week 10 listopada, tuż przed pokazem MMC. Na ten moment czekają wszyscy – Armada został wyłoniony podczas kolacji przedstawicieli mediów i ekspertów mody „Millenial Dinner” 7 czerwca 2018.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez TOMASZ ARMADA (@armadaterror)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez TOMASZ ARMADA (@armadaterror)

Ksenia Schnaider

Ukraiński duet projektantów to sensacja ostatnich sezonów. Podbijają wszystkie stolice mody, od Nowego Jorku, przez Paryż, po Szanghaj. W Polsce zrobiło się o nich głośno dopiero po ostatnim pokazie na Fresh Fashion Awards. Jeans odmieniają przez wszystkie przypadki, a kolorem grają tak jak chcą. Zagraniczne media są nimi zachwyceni. Idealnie wpasowują się w ostatnie postsowieckie trendy.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Ksenia Schnaider (@kseniaschnaider)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Ksenia Schnaider (@kseniaschnaider)

Dramat Europe

Marka zatytułowana przekornie DRAMAT to najlepszy dowód na to, że w głębinach polskiej mody kryją się prawdziwe perełki. W swoich projektach przechodzą płynnie od fascynacji naturalnością, streetwearem do obsesji na punkcie serialu Dynastia. Ich dorobek to prawdziwy wehikuł czasu. Projektanci czerpią garściami z estetyki retro. Maksymalizm lat 80. ścina się z minimalizmem następnej dekady. To samo dzieje się z materiałami, wypchane ramiona obszyte są lateksową fakturą, a bogata biżuteria zestawiona jest z prostymi stylizacjami.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez CYBEX (@cybex_global)

Ciekawym punktem programu będzie pokaz znanej na całym świecie marki Cybex, producenta ekskluzywnych i modnych wózków dla dzieci, z którą współpracuje m.in. dyrektor kreatywny Moschino – Jeremy Scott. Na wybiegu będzie można zobaczyć najnowsze modele marki, które zostaną zaprezentowane przez modelki w kreacjach młodej projektantki Sandry Stachury – z ubraniami, butami i akcesoriami ręcznie wykonanymi przez designerkę z wykorzystaniem niestandardowych materiałów, druku 3D oraz światłowodów. Gościem specjalnym Cybex będzie projektantka Anna K.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez ᴅ ʀ ᴀ ᴍ ᴀ ᴛ (@dramateurope)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez ᴅ ʀ ᴀ ᴍ ᴀ ᴛ (@dramateurope)

Adrian Krupa

Laureat tegorocznej „Złotej Nitki”. Na Łódź Young Fashion doceniono jego świeże i niestandardowe pomysły. W swoich projektach bawi się formą, proporcją, poszerza geometrycznie ramiona, balansuje punktem ciężkości, by na koniec defasonować i zniekształcać. W jego kreacjach uwielbiają pojawiać się gwiazdy takie jak Ramona Rey, Honorata Skarbek czy Julia Wieniawa, a teledysk „Łuny” Natalii Nykiel jest kolorową ilustracją ostatniej kolekcji Krupy.

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Adrian Krupa (@krupa_adrian)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Adrian Krupa (@krupa_adrian)

Sandra Straukaite

Kolejne nazwisko, które warto zapamiętać. Sandra Straukaite jest absolwentką wileńskiej Akademii Sztuk Pięknych i legendą na tamtejszym rynku. W 1999 roku to ona stworzyła w Wilnie Fashion Week „Mados Infekcija”, który z sukcesami działa do dziś. Artystka, kreatorka, ryzykantka. Eksperymentuje z fakturami równie chętnie co z kolorami, stylami, tendencjami i inspiracjami. Znakiem rozpoznawczym jej dorobku są wielkie okulary z przezroczystymi oprawkami. 

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Sandra Straukaitė (@sandrastraukaite)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Sandra Straukaitė (@sandrastraukaite)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Sandra Straukaitė (@sandrastraukaite)

PARTNERZY GŁÓWNI: Miasto Katowice, Cybex

PARTNER LOGISTYCZNY: DPD

PARTNERZY: FIJI Water, 4Dent Dorota Stania, PodarujDrzewko.pl, Carinii, NCLA, Maniewski, MAC, GPoland, ViaModa, Prodiż NERO, Kinley, On Lemon, Ballantines, Winnica Gródek, Hotel Diament, Fabryka Porcelany

GŁÓWNY PATRON MEDIALNY: ELLE

PATRONI MEDIALNI: ELLE Man, Dziennik Zachodni, Nasze Miasto, Strefa Biznesu, La Mode, Fashion Magazine, Fashion Post, DYKF by Anna Puślecka, Fashion Biznes, Gala, K MAG, Lounge Magazyn, Plejada, Onet

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności