MODA

„Absolwentki” – kampania ESTby ES. jesień-zima 2016

03.08.2016 Michalina Murawska

„Absolwentki” – kampania ESTby ES. jesień-zima 2016

Uchwycone na klimatycznych zdjęciach Zuzy Krajewskiej rudzielce symbolizować mają tytułowe „absolwentki” – młode kobiety stojące na granicy nastoletniej beztroski i dorosłej odpowiedzialności, które z niecierpliwością czekają na przyszłość, ale jednocześnie z sentymentem patrzą w beztroską przeszłość. Cały czas uczą się dorosłości, popełniają błędy, ale są gotowe na samodzielne i pełne wyzwań życie.

Gosia Sobiczewska, założycielka i projektantka marki, swoje absolwentki ubrała w tym sezonie w 23 sylwetki, w których dominuje wełna, satynowa bawełna, wiskoza i wzorzysta dzianina.  Nie zabrakło także autorskich i ręcznie wykonanych nadruków, które projektantka naniosła na bawełnę techniką cyfrową oraz graficznych linii, które w oryginalny sposób kontrastują z akwarelowym, artystycznym tłem. Pomimo, że jest to kolekcja jesienna, dominują w niej dość chłodne barwy – błękity, delikatne szarości, biele i obecny na mięsistych wełnach granat.

Lubimy!