Niekończąca się impreza, czyli pokaz Alexander Wang wiosna-lato 2018

Alexander Wang to bez wątpienia jeden z ulubionych buntowników świata dedy. Projektant z finezją balansujący pomiędzy sportową elegancją a rockowym seksapilem już nie raz udowodnił, że oprócz natury rebelianta, ma również duszę indywidualisty, który wszystko lubi robić po swojemu. W szczególności jeśli sprawa dotyczy imprez, w których urządzaniu, Wanga spokojnie możemy nazwać specjalistą, czego dowodzi wczorajszy pokaz kolekcji wiosna-lato 2018.

Niekończąca się impreza, czyli pokaz Alexander Wang wiosna-lato 2018

Ulice Bushwick na Brooklynie, modelki wychodzące z czarnej furgonetki oraz goście (w tym Kim Kardashian i Kris Jenner) stojący za metalowymi bramkami to sceneria, która niekoniecznie kojarzy nam się z pokazem mody. No chyba, że chodzi o Alexandra Wanga, do którego klimat muzycznego festiwalu z rockowym pazurem pasuje jak ulał. Nic więc dziwnego, że całe wydarzenie, będące jednocześnie jednym z najbardziej oczekiwanych punktów nowojorskiego tygodnia mody, było opatrzone specjalnym hashtagiem #WangFest. Pytanie tylko brzmi czy za tą imponującą obudową jest gdzieś jeszcze moda?

Gdybyśmy mieli opisać wiosenno-letnią kolekcję Wanga jednym słowem, bez wątpienia byłoby nim „dekonstrukcja”. To właśnie na tym, popularnym ostatnio w modzie zabiegu, Amerykanin postanowił oprzeć większość swoich sylwetek. Krótkie sukienki wyglądające jakby były sklejone z kilku skrawków materiałów, koszule z naszytymi koronkowymi topami, dżinsy z różniącymi się od siebie nogawkami to zaledwie kilka przykładów, które mogliśmy zaobserwować na ulicznym wybiegu. Patrząc na te projekty, nie trudno oprzeć się wrażeniu, że Wang potraktował swoje projekty jak puzzle, które można dowolnie łączyć, a chaotyczny efekt bynajmniej nie burzył idealnie zaplanowanej konstrukcji.

W kolekcji nie mogło również zabraknąć połączenia sportu i elegancji, które amerykański projektant uczynił swoim znakiem rozpoznawczym. Na brooklyńskim wybiegu było ono tym bardziej widoczne poprzez łączenie bardziej casualowych krótkich topów czy skórzanych gorsetów ze zdekonstruowanymi marynarkami, które posłużyły Wangowi jako baza do projektów spodni oraz sukienek. Naszej uwadze nie mogły również umknąć dodatki. Botki z czerwonej skóry, torby w stylu shopper z ćwiekami oraz plecione woreczki uzupełniły sylwetki, jednak to nie o nich wszyscy mówili po pokazie. Furorę zrobiły opaski zainspirowane najhuczniejszą imprezą w roku, czyli Sylwestrem, które w wersji Wanga zamiast napisów „Nowy Rok”, miały „Party Animal”, „Wangover” czy „After after party”.

Wang, który słynie z tego, że impreza równie dobrze mogłaby być jego drugim imieniem, w branży mody znany jest również ze względu na swój Wang Squad. Projektant zawsze współpracuje ze stałą ekipą, a do pokazów zaprasza zaprzyjaźnione ze sobą modelki. Dlatego na Brooklynie nie brakowało znajomych twarzy z otoczenia Amerykanina, w tym Belli Hadid, Kendall Jenner oraz Binx Walton. Jednak nie obyło się bez niespodzianek, ponieważ pokaz wiosna-lato 2018 otworzyła Kaia Gerber, która szła po wybiegu po raz drugi w swojej karierze (pierwszy raz na pokazie Calvina Kleina). Tak duże wyróżnienie jedynie potwierdza to, co podejrzewaliśmy od dawna. O córce Cindy Crawford będzie jeszcze bardzo głośno, a otworzenie pokazu Alexandra Wanga to dopiero początek.

ZobaczSchowaj komentarze

Nowy kalendarz Pirelli z Gigi Hadid i Alexandrem Wangiem!

Kalendarze Pirelli i ich odsłona to oczekiwane co roku wydarzenie. Wydawane niezmiennie od 1964 roku ukazują zdjęcia najpopularniejszych modelek, modeli czy gwiazd kina. Kogo zobaczymy tym razem?

Na początku bohaterzy przedstawiani byli w aktach, z czasem jednak, kiedy angażowano do niego coraz popularniejsze osobistości, zaczęto stawiać na wyrafinowanie, dzięki czemu kalendarz zyskał prestiż. Jego wydanie jest limitowane, a pierwszy egzemplarz zawsze otrzymuje królowa Elżbieta II. Wreszcie mamy informacje o tegorocznym kalendarzu i jesteśmy zachwyceni!

Co roku zdjęcia do kalendarza Pirelli wykonują najznamienitsi fotografowie, a znaleźć się w ich gronie to zaszczyt i prestiż w branży. Tegoroczne wydanie powstało pod okiem fotografa Alberta Watsona. Artysta ma w swoich dorobku ponad 100 okładek Vogue czy 40 Rolling Stones. Przed jego obiektywem stawali najbardziej znani : Kate Moss, Naomi Campbell, Cindy Crawford, czy David Bowie, Mick Jagger, Michael Jackson, choć to tylko niektóre z nazwisk.  Zdjęcia wykonano już w kwietniu w Nowym Jorku i Miami.

To jednak nie koniec rewelacji! W przyszłym wydaniu nie zabraknie silnych kobiet sukcesu : Misty Copeland (pierwsza w historii czarnoskóra primabalerina), Laetitia Casta (modelka) i Gigi Hadid, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Zaskoczeniem jest, że obok wymienionych pięknych kobiet w kalendarzu znalazł się Alexander Wang. Projektant na kilku zdjęciach towarzyszy Gigi.

Kalendarz Pirelli co roku stawia na żywą relacje z rzeczywistym światem i udział w dyskusji. W roku 2017 sesja ukazywała naturalność i dojrzałość, w tym roku postawiono na kwestie dyskryminacji – w sesji uwieczniono wyłącznie czarnoskórych bohaterów. Rok 2019 będzie rokiem niezależności kobiet!

Teraz nie pozostało nic tylko czekać do jesieni!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności