6 deserów, które możesz jeść, będąc na diecie

Czy kuracja odchudzająca musi się wiązać z szeregiem ograniczeń? Nie! Dietetyczne jedzenie nie musi oznaczać ani nudy na talerzu, ani rezygnacji z deserów. Jakie przysmaki mogą się stać miłym urozmaiceniem menu? Oto 5 propozycji, z których skorzystać może każda z nas.

Propozycja 1. Owocowe sałatki

Do przygotowania takiego deseru możemy wykorzystać swoje ulubione owoce. Gruszki, jabłka, maliny czy jagody – oto propozycje dla miłośniczek sezonowych owoców i darów leśnych. Na naszych stołach świetnie będą się też prezentowały sałatki z owoców egzotycznych: cytrusów, ananasa i brzoskwini. Umiejętnie dobrane, wspólnie stworzą deser smaczny, lekki i niezwykle wartościowy zarazem.

Propozycja 2. Pieczone jabłka z cynamonem

Jabłka same w sobie są wartościowym składnikiem diety. Podane z cynamonem, stają się lekkim i zdrowym deserem, który w naturalny sposób ułatwi nam odchudzanie. Jak to możliwe? To proste! Połączenie pełnych błonnika owoców z aromatyczną przyprawą, będącą jednocześnie naturalnym spalaczem tłuszczu, pozwoli każdej z nas osiągnąć zadziwiające efekty.

Propozycja 3. Desery z płatków owsianych

Przy odrobinie pomysłowości wspaniałe dietetyczne jedzenie możemy wyczarować z płatków owsianych. Są one cennym składnikiem diety odchudzającej, gdyż z jednej strony pomagają nam rozwiązywać problemy ze zbyt wysokim stężeniem cholesterolu, z drugiej – dostarczają nam ogromnych ilości błonnika. Jak przemienić je w smaczną przekąskę? Jednym z najłatwiejszych przepisów jest ten na owsiane muffinki z płatków, jogurtu, sproszkowanej stewii, owoców oraz wiórków kokosowych.

Propozycja 4. Owocowe musy

Lekkie i smaczne musy owocowe są kolejną propozycją dla odchudzających się miłośniczek deserów. Z jakich produktów można je przygotować? Orzeźwiający mus można sporządzić z cytryny i świeżej mięty. Jakie składniki można wykorzystać? By przysmak taki był nie tylko smaczny, ale i zdrowy, warto sięgnąć po mleko sojowe, jogurt naturalny, sok z połowy cytryny oraz listki mięty.

Propozycja 5. Gofry na chłodniejsze dni

Ponieważ ten deser najlepiej smakuje na ciepło, po dietetyczne gofry warto sięgać w chłodniejsze dni. By taka przekąska była możliwie jak najmniej kaloryczna, warto wykorzystać tu mąkę pełnoziarnistą. Połączona z jajkiem, odrobiną mleka, może się szybko przemienić w wyśmienitego gofra, serwowanego wraz z ulubionymi owocami.

Propozycja 6. Deser z nasion chia

Dietetyczne przekąski z nasionami chia to kolejna propozycja dla odchudzających się łasuchów. Szałwia hiszpańska to źródło wielu cennych dla zdrowia witamin i minerałów, a przede wszystkim błonnika. Dzięki temu desery z jej udziałem są przekąskami pożywnymi i lekkostrawnymi zarazem. Z jakich propozycji można skorzystać? Jedną z tych najpopularniejszych jest deser z mleka sojowego, daktyli, owoców mango i nasion chia. Za pomocą blendera można te składniki przemienić w wyśmienity deser – smaczny, zdrowy, a przede wszystkim niegroźny dla sylwetki.

Przestrzeganie zasad lekkiej i zdrowej diety nie musi wiązać się z wielkimi wyrzeczeniami. Każda z nas może umilić sobie czas słodką, a jednocześnie wartościową i niskokaloryczną przekąską, która pozwoli pogodzić miłość do słodyczy z chęcią rozprawienia się ze zbędnymi kilogramami.

 

  • yuyuyuyuy lol

    Nasiona konopi to świetna alternatywa dla soi Białko z konopi jest lepiej przyswajalne niż soja, a zarazem konopie pozbawione są związków wzdymających i fitoestrogenów ja mleko konopne przyrządzam z tych nasion konopnych są świeże i nie wysuszone znajdziecie tu https://twitter.com/FarmacjaKonopna/status/999605077403987969

ZobaczSchowaj komentarze

Nakarm swoją skórę – czyli co jeść, by pięknie wyglądać

Często zapominamy, że sposób odżywiania ma bardzo duże znaczenie dla kondycji naszej skóry. Niektóre witaminy i składniki mineralne są niezbędne do zachowania jej zdrowego i pięknego wyglądu. Co powinniśmy wprowadzić na stałe do naszej diety?

Aby cieszyć się piękną, a przede wszystkim zdrowo wyglądającą skórą warto połączyć prawidłową pielęgnację dostosowaną do jej potrzeb wraz z właściwą dietą, bogatą w witaminy, minerały oraz inne cenne składniki aktywne.

Witamin i składniki mineralnych

Witaminy i minerały mają nieoceniony wpływ na organizm, a ich właściwości wykorzystywane są nie tylko w dietetyce, ale również w kosmetologii. W codziennej pielęgnacji ważne jest jednak, aby nie zapominać o żadnej z form korzystania z bogactw natury. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest połączenie stosowania ich wewnętrznie, w postaci zdrowego żywienia, a także zewnętrznie w postaci dobrze dobranych kosmetyków. Do najważniejszych witamin, które mają wpływ na naszą urodę, należą witaminy z grupy B, witamina A, C, D, E, F oraz K.

Do składników mineralnych mających zbawienny wpływ na naszą skórę zaliczamy m.in. selen, miedź, cynk, żelazo i krzem. Oprócz spożywania dużej ilości warzyw i owoców, które są niezwykle bogatym źródłem witamin oraz składników mineralnych, warto pamiętać o kosmetykach, które są w nie wzbogacane bądź tworzone na bazie naturalnych składników.

Nieocenione antyoksydanty

Składniki o działaniu antyoksydacyjnym to nieodzowny element pielęgnacji, jeżeli chcemy zachować młody wygląd na dłużej. Antyoksydanty wyłapują i neutralizują wolne rodniki, które niekorzystnie oddziałują na skórę. Niszczą one włókna kolagenowe i elastynowe, lipidy znajdujące się w naskórku oraz naturalną barierę ochronną. Warto pamiętać, że zdrowy tryb życia oraz bogata w antyoksydanty dieta niestety nie gwarantują pełnej ochrony komórek skóry przed spowodowanym działalnością wolnych rodników przedwczesnym starzeniem się. Składniki odżywcze z pokarmu do skóry trafiają w ostatniej kolejności, dlatego o jej potrzeby muszą zadbać kosmetyki wzbogacone o składniki neutralizujące wolne rodniki. Najczęściej spotykane w kosmetyce antyoksydanty to: witamina C, witamina E, koenzym Q10, polifenole oraz inne ekstrakty roślinne.

Nawodnienie i nawilżenie

Woda jest niezbędnym składnikiem do utrzymania wszystkich procesów życiowych. Kiedy w organizmie zaczyna jej brakować w pierwszej kolejności wykorzystuje się zapasy zgromadzone w naskórku i w skórze właściwej. W konsekwencji skóra staje się sucha i szorstka oraz stopniowo traci elastyczność. Nawadnianie wiąże się z uzupełnianiem płynów od środka. Najprostszym sposobem aby skóra była prawidłowo nawodniona jest dostarczanie odpowiedniej ilości płynów, wystarczy około 2 litrów wody mineralnej dziennie. Taka ilość pozwala na zachowanie prawidłowych funkcji skóry, dodatkowo dzięki temu pozbywamy się więcej toksyn oraz produktów przemiany materii. Nawilżanie z kolei wiąże się ze spowolnieniem odparowywania wody z wnętrza skóry. Produkty odpowiedzialne za nawilżanie tworzą na powierzchni naskórka barierę, która nie dopuszcza do przesuszania i skutecznie zatrzymuje wilgoć w skórze. Warto również pamiętać o stosowaniu żywności oraz kosmetyków, zawierających niezwykle cenne składniki w postaci nienasyconych kwasów tłuszczowych, które biorą udział w powstawaniu ceramidów oraz znacznie uszczelniają naskórek.

Oto produkty, które wspomogą pielęgnację Waszej skóry:

Od lewej: butelka filtrująca 0,7L, DAFI, 45zł; Eau Thermale aktywnie nawilżająca maseczka na nocURIAGE, 49,50 zł; Huile Prodigieuse Edycja Limitowana Lato 2018, NUXE, 149zł; Body Lotion, Kwiat CupuacuKLORANE 59 zł; serum rozświetlająceEAU THERMALE AVÈNE, 90zł; Skin Caviar Perły Kawiorowe, LA PRAIRE, 933 zł.

ZobaczSchowaj komentarze

Neonowa zieleń hitem zimy 2019!

Heine/Aboutyou.pl

Spodnie
210 zł

Le Specs

Okulary
ok. 370 zł

Manokhi

Czapka
1125 zł

MSGM

Sukienka
1431 zł

Nike AirMax Plus PRM

Buty
819 zł

Wandler

Torebka
ok. 2000 zł
.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności