5 pytań do Rity Ory

Na czerwony dywan i wielkie gale nosi efektowne suknie z domów mody, takich jak: Tom Ford, Zuhair Murad, Zac Posen, Elie Saab, Vivienne Westwood oraz Jeremy Scott. Jej przygoda z projektowaniem sportowej odzieży trwa już od kilku lat. Teraz Rita Ora postanowiła zaprojektować kapsułową kolekcję bielizny wraz z marką Tezenis, należącą do grupy Calzedonia, której jest ambasadorką już od ponad roku. O tym, skąd czerpała inspirację oraz jakie ma dalsze plany na zdobywanie doświadczenia jako projektantka mody opowiedziała nam podczas niedawnego pobytu w Polsce.

Jesteś artystką i najlepiej wyrażasz się poprzez muzykę. Czego słuchałaś projektując kolekcję wraz z zespołem marki Tezenis?
Tak, to prawda, nieustannie słucham muzyki. Podczas pracy nad kolekcją wybierałam najczęściej utwory The Weeknd, Whitney Houston – którą podziwiam od zawsze, oraz Mariah Carey, która ma niesamowity głos. Jestem osobą, którą inspirują wielkie gwiazdy. Dlatego chciałam zaprojektować kolekcję bielizny, która będzie podkreślać kobiecość prawdziwej diwy.

Do tego nawiązuje moje kolejne pytanie. Czy twoja kolekcja dla Tezenis jest też dla zwykłych kobiet czy tylko dla odważnych diw?
Jest zdecydowanie dla każdej z nas. Chciałam, aby kobiety nosząc ją czuły się pewniej, aby dodawała im siły. Uważam, że obecnie potrzebna jest nam większa wiara w siebie, nie możemy zapatrywać się tylko i wyłącznie na okładki magazynów, które często wpędzają nas w kompleksy. Takie odczucia chciałam przemycić w swojej kolekcji. Chciałabym widzieć w niej mocne kobiety. My kobiety, powinnyśmy się bardziej wspierać.

Na jakie inne okazję można nosić tę bieliznę?
Chciałabym, aby można ją było nosić na co dzień. Będzie świetnie wyglądała z dżinsami, marynarką, ale także pod zwykłym t-shirtem. Kobiety mogą się inspirować moim dzisiejszym strojem – mam na sobie skórzaną kurtkę i dzwony. Nie chciałabym, żeby była noszona tylko w sypialni.

Chciałabyś rozszerzyć swoją kapsułową kolekcję dla Tezenis lub w przyszłości zostać projektantką mody?
Zdecydowanie tak! Chciałabym rozwijać się muzycznie, ale także jako projektantka mody. Zrobiłam aż 15 kolekcji z marką Adidas, więc myślę, że wiele się nauczyłam do tej pory. Okazuje się jednak, że projektowanie bielizny jest o wiele trudniejsze. Uważam, że jest to nowy rozdział w moim rozwoju zawodowym i muszę przyznać, że mam ochotę na wielki sukces. 

Współpracujesz z wieloma markami odzieżowymi, jesteś muzą Jeremiego Scotta. Czy jest jakiś projektant mody, którego podziwiasz najbardziej i chciałabyś z nim współpracować?
Tak, uwielbiam Jeremiego, jest moim dobrym przyjacielem. Podziwiam też osobowość i talent Toma Forda. Myślę, że poznawanie projektantów i wdrażanie się w świat mody, było świetnym wstępem do projektowania. Bardzo ważne jest, aby mieć szacunek do pracy każdego projektanta i doceniać jego wysiłek, bo to zawsze zaprocentuje w przyszłości.

Bardzo dziękuje za rozmowę.
Dziękuję bardzo.

ZobaczSchowaj komentarze

Dziś do sprzedaży trafia kolekcja & Other Stories inspirowana znakami zodiaków

Byk, Panna czy Waga? Znaki zodiaku stały się inspiracją do stworzenia kolekcji ubrań, którą & Other Stories stworzył z House of Hackney. Dziś trafiła do sprzedaży!

 

Dziś do sprzedaży trafia kolekcja & Other Stories inspirowana znakami zodiaków

House of Hackney jest znany z odrzucenia wszechobecnego beżu, który dotychczas królował w branży wnętrzarskiej. W 2011 roku, Javvy M Royle i Frieda Gromley, małżeństwo z Londynu, siedząc w kuchni w swoim domu, w londyńskiej dzielnicy Hackney, rozmawiali o tęsknocie za mocnymi, soczystymi kolorami i wzorami, których brakowało im w projektowaniu wnętrz. Inspirując się wspaniałą tradycją brytyjskich drukarni, stworzyli markę wnętrzarską, w której centralną rolę odgrywały nadruki i wzory.

Już od dłuższego czasu marka & Other Stories podziwiała ich prace i marzyła o wkomponowaniu ich wzorów do własnych projektów. W końcu, w sezonie wiosna/lato 2018, powstała wspólna kolekcja inspirowana dwunastoma znakami zodiaków, która łączy piękno wzorów z natury z dawką brytyjskiej psychodeli.

„Bardzo lubimy markę & Other Stories, szczególnie za sylwetki i ich podejście do nadruków. Kolekcja inspirowana jest brytyjską „psychodelią”, tkaninami, jakie można znaleźć na naszym lokalnym bazarze Ridley Road Market oraz grupą Bloomsbury Group” – mówi Freida Gromley.

Kobiecość i bohema – na kolekcję składają się nonszalanckie sukienki i spódnice, szerokie spodnie, przeskalowane koszule, jak również torby, buty i apaszki, uszyte ze zrównoważonych materiałów, między innymi z organicznej bawełny.

Prace nad kolekcją rozpoczęły się od wyboru nadruków przez Friedę i Javvy’ego. Następnie połączyli charakterystyczne dla marki nadruki z odcieniami błękitu, tworząc całkiem nowe wzory.

Zespół & Other Stories współpracował z duetem nad wyborem fasonów i krojów, dorzucając do projektów swoje inspiracje, takie jak ikona muzyki brytyjskiej Kate Bush i londyńska moda uliczna.

„House of Hackney wykracza poza trendy i bawi się we własnym, ekscentrycznym świecie. Chcąc dodać do kolekcji nieco wesołości, stworzyliśmy ją tak, aby każdy element odpowiadał osobowości każdego z zodiakalnych znaków. Horoskopy potrafią być niezwykle intrygujące i zabawne.” – mówi Anna Nyren, Dyrektor ds Współprac / Head of Co-labs, & Other Stories.

Ceny produktów wahają się od 250 pln za gorsetowy top i 300 pln za spódnicę, do 390 pln za marynarkę i 530 pln na sukienkę.

Kolekcja House of Hackney będzie dostępna w butiku &Other Stories w Galerii Mokotów oraz na platformie stories.com od 24 maja 2018 roku.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności