5 powodów, dla których warto odwiedzić tegoroczną edycję festiwalu Bread & Butter by Zalando

W klipie zapowiadającym tegoroczną edycję festiwalu Bread & Butter by Zalando, Vivienne Westwood mówi: „Sobą staniesz się, jeśli będziesz podążać za swoją niepohamowaną ciekawością”. Ciekawość najświeższych nowinek ze świata mody, muzyki i kulinariów będziecie mogli zaspokoić w Berlinie już od 1 do 3 września, a jeśli oprócz nieskończonej dawki inspiracji potrzebujecie więcej powodów, aby odwiedzić tę wyjątkową imprezę, czytajcie dalej.

 

BOLD, czyli „brawura” to hasło przewodnie tegorocznej edycji festiwalu Bread & Butter by Zalando, który w niezwykłej i kosmopolitycznej atmosferze Berlina zgromadzi nie tylko czołowe marki, postaci ze świata mody, popkultury i muzyki, ale przede wszystkim osoby, które nie boją się wygłaszać własnych opinii, a swoją platformę wykorzystują do tego, by inspirować innych do działania. To jednak nie wszystko. Bread & Butter by Zalando będzie w tym roku unikatową mieszanką kultur, estetyk i atrakcji, które czekać na was będą przez trzy, bogate w różne doświadczenia, dni.

Jeśli nadal jesteście jeszcze niezdecydowani, przedstawiamy wam pięć powodów, dla których już teraz warto zarezerwować sobie czas w pierwszy weekend września!

Po pierwsze, moda i muzyka – czy istnieje lepsze połączenie? Tegoroczna edycja festiwalu Bread & Butter by Zalando to trzy dni pełne wyjątkowych pokazów i prezentacji takich marek jak chociażby Viktor & Rolf, adidas, Levi’s, Tommy Hilfiger, Converse, Topshop i, oczywiście, Zalando, z których wiele stworzyło kolekcje specjalnie na potrzeby imprezy. Strefom modowym będą także towarzyszyły koncerty wykonawców zarówno bardziej lub mniej znanych, którzy podzieleni zostali na cztery strefy: plażową, modową, ogrodową i scenę Zalando. Czy może być coś lepszego niż podziwianie najgorętszych modowych nowości od naszych ulubionych marek przy dźwiękach utworów najciekawszych europejskich wykonawców?

Po drugie, niecodziennie zdarza się okazja do zobaczenia i posłuchania na żywo genialnej Damy Vivienne Westwood. Legendarna brytyjska projektantka, znana ze swojego talentu, elokwencji i nieposkromionej natury (to w końcu ona dała brytyjskiej modzie punk), będzie gościem panelu dyskusyjnego organizowanego w ramach festiwalu Bread & Butter by Zalando. Oprócz niej, w ramach swojego projektu „Gurls Talk” wystąpi także Adwoa Aboah – charakterystyczna gwiazda modelingu, aktorka i aktywistka znana z tego, że nie boi się dzielić ze światem swoimi traumatycznymi doświadczeniami i absolutnie nie uznaje tematów tabu. Z berlińskiego festiwalu możecie wynieść dużo więcej niż listę modowych must-have’ów na jesień!

Po trzecie, jedzenie. Bycie fanem mody nie wyklucza bycia smakoszem i nie dajcie sobie wmówić, że jest inaczej! W przerwie między podziwianiem najnowszych ofert waszych ulubionych marek i uczestniczeniem w licznych atrakcjach towarzyszących, będziecie mogli uraczyć swoje wymagające podniebienia najlepszym berlińskim street-foodem, ale też najwyższej jakości potrawami od mistrzów gastronomii. Gwiazdą festiwalu Bread & Butter by Zalando będzie singapurska knajpka uhonorowana gwiazdką Michelin – Hawer Chan. Oprócz tego, nie zabraknie także sushi, niemieckich naleśników i hiszpańskich specjałów. Festiwal odbędzie się w weekend, a pamiętajcie, że wtedy nic nie tuczy!

Po czwarte, atmosfera Berlina. Tylko tam miłośnicy muzyki alternatywnej mieszają się z fanami techno, imprezowicze z fanami wypoczynku na łonie natury, zwolennicy sztuki współczesnej z tradycjonalistami. Ta mieszanka kultur, subkultur i rozmaitych stylów to potężna dawka, także modowej, inspiracji. Na festiwalu Bread & Butter by Zalando z pewnością spotkacie najlepiej ubranych i najciekawszych Berlińczyków, a samo miasto przez trzy dni da wam na pewno potężnego „kopa”!

austriacki zespół Bilderbuch, który zagra podczas festiwalu

Po piąte, cena. Bądźmy realistami – jakkolwiek świetnie nie zapowiadały się niektóre imprezy, ceny biletów wstępu potrafią porządnie zniechęcić. Nie na Bread & Butter. Każdy z trzech dni naszpikowanych atrakcjami, pokazami, spotkaniami z wyjątkowymi osobistościami i genialną kuchnią, będzie was kosztować 20 euro (bilety możecie kupić na stronie internetowej wydarzenia). Przyznacie, że to niedużo jak na możliwość spotkania Damy Vivienne Westwood, obejrzenia kolekcji mistrzów haute couture Viktora & Rolfa, spróbowania przysmaków z najlepszych światowych restauracji czy premierowego podziwiania nowości na nowy sezon. O wyjątkowych wspomnieniach nawet nie wspominamy, bo one przecież są bezcenne.

Do zobaczenia!

 

Partnerem publikacji jest Zalando.

ZobaczSchowaj komentarze

„Torebki. Bez ograniczeń.”: mini kampania z Kasią Sokołowską w roli głównej tylko na Zalando

Zalando zaprosiło do współpracy Kasię Sokołowską w ramach kampanii poświęconej kategorii premium. Producentka pokazów mody wystąpiła w niej w roli modelki, a za obiektywem stanęła fotografka Zuza Krajewska. Sprawdźcie

„Torebki. Bez ograniczeń.”: mini kampania z Kasią Sokołowską w roli głównej tylko na Zalando

Kasia Sokołowska kocha modę i z wzajemnością. Jedna z najlepiej ubranych Polek została właśnie twarzą mini kolekcji ” Torebki. Bez ograniczeń”. Kasia w wesołej i pełnej ekspresji sesji pozuje przed obiektywem Zuzy Krajewskiej. Motywami przewodnimi zdjęć są: ponadczasowy róż, czerń i błękit, a także odważne wzory, które tworzą eklektyczną mieszankę, idealnie oddającą styl producentki. Elementem kampanii jest specjalna podstrona na Zalando.pl, na której klientki mogą znaleźć artykuły wykorzystane podczas sesji, a także selekcję ulubionych produktów jej bohaterki.

Kategoria premium w Zalando obejmuje ponad 300 marek, z czego ponad 50 ma w swojej ofercie torebki. Należą do nich między innymi marki takie jak: Furla, Coccinelle, Pinko, Love Moschino, Polo Ralph Lauren, Rebecca Minkoff, Emporio Armani i Max Mara Weekend.

Kampania wystartowała wczoraj. Sprawdźcie

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności