17 lat minęło… czyli jubileuszowa prezentacja kolekcji Paprocki & Brzozowski

Duet projektantów dość przezornie postanowił z pompą uczcić 17. urodziny swojej marki, a nie 18., jak zapewne spodziewałaby się większość. Nie było w tym jednak ani przypadku, ani chwilowego kaprysu, a wiara w magiczną moc siódemki, która jak się okazuje, jest bardzo bliska projektantom. Otoczeni najbliższymi przyjaciółmi, muzami, ulubionymi modelkami i pięknymi wnętrzami warszawskiej Zachęty, Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski zabrali nas wczoraj w niezwykle atrakcyjną dla oka i emocjonalną podróż, w której oprawa i detale były równie ważne co zaprezentowana najnowsza, jubileuszowa kolekcja.

17 lat minęło… czyli jubileuszowa prezentacja kolekcji Paprocki & Brzozowski

Uwierzcie nam, że naprawdę ciężko było „trzymać język za zębami”, gdy kilka tygodni temu duet Paprocki & Brzozowski zaprosił nas za kulisy swojej jubileuszowej sesji. Sesji, w której wzięły udział najbliżej związane z projektantami gwiazdy (m.in. Maffashion, Kinga Rusin. Kasia Sokołowska, Ola Kowal, Natasza Urbańska i Jessica Mercedes) i której finalne efekty mogliśmy podziwiać wczoraj, gdy zawisły na ścianach niezmiennie pięknej i inspirującej warszawskiej Zachęty. Trzeba przyznać, że mogący pochwalić się już 17 latami obecności na rynku duet doskonale wie nie tylko jak tworzyć modę, przyjaźnić się z gwiazdami nie przekraczając przy tym cienkiej granicy celebryctwa i świętować z przytupem, ale także budować pełne tajemnicy i oczekiwania napięcie. To ostatnie towarzyszyło bowiem zapewne każdemu, kto wiedział o „sekretnym projekcie”,  jaki Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski szykują na swoje zawodowe urodziny.

Piękne fotografie, z których każda idealnie oddawała temperament swojej bohaterki, ale też tak charakterystyczną dla duetu eteryczność, baśniowość i lekkość projektów była jedynie częścią atrakcji, jakie dla swoich gości przygotowali wczoraj jubilaci. Apogeum wydarzenia stanowiła bowiem niezwykła, żywa prezentacja jubileuszowych projektów prezentowana w trzech, zgoła odmiennych klimatem i atmosferą sekwencjach, których reżyserią zajęła się niezrównana Kasia Sokołowska.

Wśród pokazanych w Zachęcie propozycji nie mogło zabraknąć oczywiście zwiewnych, eterycznych i utrzymanych w odcieniach bieli i beżu kreacji, które w połączeniu z tajemniczą choreografią i lekkimi podmuchami powietrza stwarzały naprawdę ciekawy dla oka efekt. Goście mieli także okazję podziwiać nieco bardziej nasycone kolorystycznie i pokryte florystycznymi motywami propozycje, które, podobnie jak zrobiła to w ostatnim sezonie Sarah Burton z domu mody McQueen, zestawiono z nieco bardziej mrocznymi fryzurami bazującymi na wilgotnych kosmykach sprawiających wrażenie przyklejonych do twarzy. Trzecia i ostatnia grupa modelek zaprezentowała wyjątkowo nasycone zdobieniami i urzekające detalami projekty, wśród których znalazła się zarówno pięknie skrojona, klasyczna czarna suknia z dekoltem typu „woda” umieszczonym na plecach, ale także pełna misternych koronek i prześwitów biała kreacja czy, i to jest nasz typ, czarna marynarka z ramionami mocno podkreślonymi srebrnymi aplikacjami.

Większość z was zapewne zgodzi się, że 17 to dość ciekawy wiek – jedni kurczowo trzymają się wtedy beztroskiego, nastoletniego okresu, inni, kierowani perspektywą nieubłaganej dorosłości, coraz śmielej i łatwiej podejmują świadome decyzje, stają się bardziej odpowiedzialni i pragmatyczni. A może to tylko liczba? W końcu dla młodego pokolenia Paprocki i Brzozowski mogą być „starymi wyjadaczami”, od których można się naprawdę sporo nauczyć w kwestii kierowania autorską, modową marką, z drugiej widać jednak, że obaj nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa i na pewno jeszcze nie raz nas zaskoczą swoich fanów. Kolejnych siedemnastu i jeszcze więcej, Panowie!

 

 

Paprocki & Brzozowski

ZobaczSchowaj komentarze

Najlepsze looki z pokazu BIZUU na jesień-zimę 2018/19

Obecne od kilku sezonów lata 80. królowały na piątkowym wybiegu podczas pokazu BIZUU! Co nas urzekło najbardziej? Różnorodność kolorów, materiałów i printów oraz solidne wykończenia. Zobaczcie nasze ulubione looki!

Najlepsze looki z pokazu BIZUU na jesień-zimę 2018/19

Aranżacja warszawskiego ATM Studio przeniosła nas z powrotem w letni klimat. Zaprezentowane aranżacje muzyczne stanowiły idealne uzupełnienie naturalnej, jesiennej scenografii, dodając magii całemu wydarzeniu. Motywem przewodnim kolekcji BIZUU była podróż w czasie, dlatego projektantki zaprezentowały najmocniejsze trendy z lat 80. Długie sukienki, koronki, falbany oraz mnóstwo printów.

Projekty marki uzupełnione zostały obuwiem stworzonym według autorskiego projektu duetu BIZUU – botki, na grubszym słupku w modny w tym sezonie zwierzęcy print to nasza ulubiona wersja! Również miłośniczki denimu znajdą coś dla siebie.

Co również urzekło nas na wybiegu, to nieskazitelne i promienne cery, o które zadbała marka FOREO, która w niespełna 90sekund, dzięki inteligentnej maseczce do twarzy UFO mini jest w stanie przygotować Cię na wielkie wyjście lub… właśnie pokaz mody! To już kolejny pokaz szwedzkiej marki, jeszcze niedawno modelki na wybiegu Victorii Beckham podczas londyńskiego Fashion Weeku również miały okazję poddać się temu innowacyjnemu zabiegowi pielęgnacyjnemu! To idealne dopełnienie do niezwykłych stylizacji przygotowanych przez Blankę Jordan i Zuzanna Wachowiak.

Zobaczcie nasze ulubione sylwetki z wybiegów!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności