MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Inspiracja polską stylistyką lat 90. w kapsułowej kolekcji Re.Design od Reserved

21.09.2017 Redakcja Fashion Magazine

Inspiracja polską stylistyką lat 90. w kapsułowej kolekcji Re.Design od Reserved
Oversizowe swetry z włóczki, dżinsy z lampasami, graficzne detale oraz zamszowe bomberki – te i inne smaczki z kolekcji Re.Design bez wątpienia zawojują naszą jesienną garderobą. W najnowszej linii nie zabraknie także minimalistycznych golfów ozdobionych literami alfabetu zaczerpniętymi z polskiej sztuki plakatu oraz niepowtarzalnych akcesoriów. Jak zapowiadają twórcy, w tym sezonie poczujemy widoczny wpływ wschodnioeuropejskiego stylu początku lat 90., stąd też sporo nawiązań do materiałów takich jak ortalion, denim oraz sztruks.
Istotne piętno w najnowszej odsłonie Re.Design odcisnęły także lata 80. Skórzane spodnie z wysoką talią, metaliczne botki na niskim obcasie, ramoneski w wersji XXL to charakterystyczne fasony kultowej ery disco. Nie zabraknie także welurowych „total looków” w elektryzujących odcieniach różu i granatu na wzór kombinezonów. Kolejną sporą inspiracją dla twórców była oryginalna, brytyjska subkultura punk. W kolekcji znajdziemy więc także sporo unikatowych, koronkowych tunik czy kwiecistych maxi subtelnie przełamanych męskimi krojami i ciężkim obuwiem typu „workers”. Reserved oprócz eklektycznego misz-maszu, nie zapomniało także o przodujących trendach prosto z wybiegu. Lateks, krata, streetwearowe fasony oraz piżamowe kroje na dobre zagoszczą tej jesieni w naszych szafach.
Całość kapsułowej kolekcji Re.Design jest synonimem indywidualnego podejścia do mody, który na tle innych marek zdecydowanie wyróżnia szlachetna jakość tkanin oraz stonowana, lecz charakterystyczna kolorystyka ubrań i dodatków. Co więcej, wyjątkowej linii towarzyszy równie niepowtarzalna kampania stworzona w najróżniejszych plenerach Warszawy. Autorem sesji promującej linię jest Bartek Wieczorek, a gwiazdami sesji zostały jedne z najgorętszych nazwisk polskiego modelingu, między innymi Julia Banaś.
Kolekcja będzie dostępna w sklepach stacjonarnych oraz online.
Przeczytaj także:

Wyjątkowa kolekcja, rytmiczny „voguing” i Kate Moss: tak było na otwarciu Reserved w Londynie!

Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!