Inspiracja polską stylistyką lat 90. w kapsułowej kolekcji Re.Design od Reserved

Polska marka wciąż nie przestaje nas zadziwiać. Po hucznym otwarciu flagowego butiku w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Londynu oraz kolekcji z udziałem topowej modelki Kate Moss, czas na wyjątkową, kapsułową linię Re.Design. Zaskakujący eklektyzm w luksusowym wydaniu, przodujące trendy z wybiegów oraz widoczna inspiracja polską modą lat 90.– tak wybuchowej mieszanki możemy spodziewać się po jesiennej kolekcji marki.

Inspiracja polską stylistyką lat 90. w kapsułowej kolekcji Re.Design od Reserved
Oversizowe swetry z włóczki, dżinsy z lampasami, graficzne detale oraz zamszowe bomberki – te i inne smaczki z kolekcji Re.Design bez wątpienia zawojują naszą jesienną garderobą. W najnowszej linii nie zabraknie także minimalistycznych golfów ozdobionych literami alfabetu zaczerpniętymi z polskiej sztuki plakatu oraz niepowtarzalnych akcesoriów. Jak zapowiadają twórcy, w tym sezonie poczujemy widoczny wpływ wschodnioeuropejskiego stylu początku lat 90., stąd też sporo nawiązań do materiałów takich jak ortalion, denim oraz sztruks.
Istotne piętno w najnowszej odsłonie Re.Design odcisnęły także lata 80. Skórzane spodnie z wysoką talią, metaliczne botki na niskim obcasie, ramoneski w wersji XXL to charakterystyczne fasony kultowej ery disco. Nie zabraknie także welurowych „total looków” w elektryzujących odcieniach różu i granatu na wzór kombinezonów. Kolejną sporą inspiracją dla twórców była oryginalna, brytyjska subkultura punk. W kolekcji znajdziemy więc także sporo unikatowych, koronkowych tunik czy kwiecistych maxi subtelnie przełamanych męskimi krojami i ciężkim obuwiem typu „workers”. Reserved oprócz eklektycznego misz-maszu, nie zapomniało także o przodujących trendach prosto z wybiegu. Lateks, krata, streetwearowe fasony oraz piżamowe kroje na dobre zagoszczą tej jesieni w naszych szafach.
Całość kapsułowej kolekcji Re.Design jest synonimem indywidualnego podejścia do mody, który na tle innych marek zdecydowanie wyróżnia szlachetna jakość tkanin oraz stonowana, lecz charakterystyczna kolorystyka ubrań i dodatków. Co więcej, wyjątkowej linii towarzyszy równie niepowtarzalna kampania stworzona w najróżniejszych plenerach Warszawy. Autorem sesji promującej linię jest Bartek Wieczorek, a gwiazdami sesji zostały jedne z najgorętszych nazwisk polskiego modelingu, między innymi Julia Banaś.
Kolekcja będzie dostępna w sklepach stacjonarnych oraz online.
Przeczytaj także:

Wyjątkowa kolekcja, rytmiczny „voguing” i Kate Moss: tak było na otwarciu Reserved w Londynie!

Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!

ZobaczSchowaj komentarze

Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved

Znowu Reserved wykorzystało przebój, który nie będzie chciał nam wyjść z głowy. Topowe, europejskie gwiazdy ostatniego roku wystąpiły razem na scenie tańcząc unowocześnione boogie-woogie. Wszystko to pod kątem nowej kampanii Reserved „I Can Boogie”.

Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved
Reserved_i_can_boogie_14_CH1
Joanna Kulig i Jeanne Damas. Pierwsza to objawienie europejskiego kina. W tym roku dostała owacje na stojąco na Festiwalu w Cannes dzięki swojej brawurowej roli w „Zimnej Wojnie” Pawła Pawlikowskiego. Druga to ikona mody, uosobienie francuskiego stylu i wizerunku. Obie spotkały się w Warszawie, by wystąpić w nowej kampanii polskiej marki Reserved. Na scenie wystylizowanej na telewizyjne show z lat 70. towarzyszą im tancerze odwzorowujący boogie-woogie, dodając mu nowego charakteru. One same wyglądają przecież trochę jak z tamtych czasów, Damas to klasyczny przykład paryskiego szyku z rock’n’rollowych duchem, Kulig za to jest żywcem wyjęta z filmów francuskiej Nowej Fali.
To nie pierwszy raz, kiedy Reserved sięga do najwyższej półki. Wiosną tego roku wszyscy wzdychaliśmy do Cindy Crawford, która wystąpiła w wiosennej kampanii polskiej marki. Wystylizowana na lata 80., w stereotypowej suburbii towarzyszyła Darcowi Montgomery’emu (znanego z roli bad boy’a w Stranger Things). Wcześniej w świątecznej kampanii znalazły się topowe gwiazdy mody: Jon Kortajaerna, Irina Shayk czy Adwoa Aboah. A londyński sklep Reserved otworzyła przecież sama Kate Moss. Trudno o większe nazwiska. 
 
Tym razem marka sięga po inspiracje stylem retro i definiuje kobiecą seksualność na nowo. 
„W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię” mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Nową narrację nadaje piosence występ bohaterek kampanii. Dwie charakterne kobiety; ponętna aktorka o słowiańskiej urodzie — Joanna Kulig i sensualna, francuska modelka Jeanne Damas śpiewają przekornie: „Baby, I wanna keep my reputation, I’m a sensation, You try me once, you’ll beg for more, oh”.Dodatkowo ten wprost porywający do tańca szlagier osiągnął ekstremalny sukces w Europie, podobnie jak nasze bohaterki. 
 
Pierwszy rozdział kampanii Reserved „I Can Boogie / The Show” w obrazie Gordona Von Steinera to piękne wspomnienie lat 70., wielkiej estrady, niczym San Remo czy Eurowizji. Czasów gdy kobieca energia mieszała się z pasją oraz finezją, a estradowe show było dopracowane do najmniejszego detalu dając jednocześnie pole improwizacji. Z tego słynie przecież paryski sznyt czy słowiańska zadziorność, które prezentują Kulig i Damas. Reżyserowi, który współpracuje z największymi markami branży mody (Gucci, Prada, Miu Miu) udało się uchwycić ducha lat 70. oraz przenieść estetykę tej dekady na ekran.
 
To już jego kolejna produkcja z Reserved. Wiosną tego roku ożywił szalone lata 80. w kampanii marki z Cindy Crawford. Energetyczny taniec „I can Boogie” to zasługa Richard’a Jacksona, odpowiadającego min. za choreografię występów Lady Gagi. Kolejny rozdział jesiennej przygody Reserved z Boogie już 18 września. 
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności