Zwierzęca egzotyka w najnowszej kampanii Zahara Leather

Włoska skóra, ponadczasowy design oraz klasa sama w sobie to kilka czynników, które sprawiają, że większości kobiet na widok pięknych torebek przyspiesza rytm serca. Nie bez powodu takie modele jak Birkin i Kelly od Hermes albo 2.55 Chanel są przedmiotem pożądania fashionistek na całym świecie. My jednak z wielką chęcią przyglądamy się temu, co dzieje się na rynku naszej rodzimej galanterii. Dziś przyszła pora na nową kolekcję i kampanię Zahara Lether. Zobaczcie, co czeka na was wśród najnowszych propozycji marki!

Zwierzęca egzotyka w najnowszej kampanii Zahara Leather

Zahara Leather na polskim rynku wciąż uznawana jest za stosunkowo młodą markę – powstała w 2016 roku. W ciągu roku szybko zwróciła jednak na siebie uwagę polskich klientek, które doceniły kunszt wykonania projektów, najlepsze, włoskie materiały oraz elegancję z nutką ekstrawagancji, cechujące poszczególne kolekcje. Dzisiaj projekty Zahara Leather możemy kupić zarówno online, między innymi na stronie showroom.pl, ale i stacjonarnie w butiku Warsaw Concept Store w warszawskiej Galerii Mokotów.

A co pojawi się tej jesieni w ofercie marki? Jak zwykle nie zabraknie zwierzęcych motywów, które od kilku sezonów przyświecają kampaniom Zahara Leather. Na wiosnę pojawiły się one w formie papużki, będącej jedną z bohaterek kampanii, jednak tej jesieni projektanci poszli w bardziej tradycyjnym kierunku. Wzory w panterkę czy monochromatyczną zebrę stały się elementami torebek albo pokrywając je w całości albo w formie delikatnych akcentów. Pośród modeli znajdziemy aż sześć: shopper, lady, shoulder, bucket, pouch oraz clutch. Każdy z nich pojawi się w kilku wersjach kolorystycznych, co ułatwi nam dopasowanie torebki do naszego stylu życia. Kobiety, lubiące mieć dużo rzeczy ze sobą z pewnością zwrócą uwagę na model shopper, z kolei minimalistki będą optowały za stylem bucket, czyli woreczku, lub Baby Lady Bag o klasycznym, prostokątnym kształcie.

Premierze kolekcji towarzyszy też kampania, której autorką została Dorota Porębska. Przed jej obiektywem stanęła Małgorzata Mikołajczyk z agencji Rebel Models, a nieco przydymiony makeup w odcieniach brązu wykonała Anna Użyńska. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Britney Spears, Mariah i Spice Girls wracają w nowej kolekcji Local Heroes „Heartcore”

Informacja o odejściu Arety z Local Heroes zaskoczyła niejedną osobę, a na ustach wszystkich pojawiło się pytanie „co będzie dalej?”. My już wiemy. Streetwearowy ulubieniec właśnie zaprezentował nową kampanię i kolekcję „Heartcore”. Jak Karolina Słota poradziła sobie jako solowy dyrektor kreatywny marki? Zobaczcie sami!

Britney Spears, Mariah i Spice Girls wracają w nowej kolekcji Local Heroes „Heartcore”

Local Heroes na swoim koncie ma już wiele sukcesów. Ich projekty nosiły Rihanna, Cara Delevingne, a sama marka ze spontanicznego pomysłu na t-shirty ze śmiesznymi sloganami zamieniła się w jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w Polsce i na świecie. Nie możemy w końcu nie wspomnieć o współpracy z Disneyem, które było wielkim osiągnięciem w rozwoju marki. Kolekcje inspirowane kultowymi latami 90., gwiazdami popkultury, zawsze są projektowane od dziewczyn dla dziewczyn. I tak jest również w przypadku najnowszej odsłony o zadziornej nazwie „Heartcore”.

Karolina, tym razem jako solowy dyrektor kreatywny, postawiła na to, z czym większość z nas doskonale kojarzy Local Heroes, czyli lata 90. i wczesne 2000. Chociaż o tych drugich, większość z nas pewnie wolałaby zapomnieć, Local Heroes w kolekcji „Heartcore” udaje się wyciągniąć z tej dekady to co najlepsze, inspirując się nikim innym jak divami muzyki pop. W kolekcji nie brakuje bowiem nawiązań do Mariah Carey, Spice Girls czy samej Britney Spears. Wystarczy spojrzeć na skarpetki z podobizną piosenkarki czy koszulki i czapki z napisem „not that innocent”. Co więcej, w kolekcji jak zwykle nie zabrakło mieszanki dziewczęcych krojów w postaci sukienek slip-on, spódniczek czy pudrowego różu z bardziej prowokującymi elementami jak prześwitujący, siateczkowy top. Bazowymi kolorami jest krwista czerwień oraz czerń, połączenie idealnie odzwierciedlające nazwę kolekcji, która każdego wielbiciela Local Heroes przyprawi o szybsze bicie serca. Karolina, brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.