Mocne brwi i kreska ostra jak brzytwa: oryginalny makijaż na pokazie Louis Vuitton Cruise 2018

Za nami pokaz z kolekcji  Louisa Vuitton Cruise 2018, który odbył się w Muzeum Miho w Kioto. Jednak nie tylko ubranie przyciągały na nim uwagę – na chwilę refleksji zasługuje także wyjątkowy makijaż, którego inspiracją był tradycyjny japoński teatr Kabuki. Zobaczcie, jak modelki prezentowały się w tym wyjątkowym make upie – być może zainspiruje was to, aby odtworzyć go na własną rękę?

Louis Vuitton nie zawiodło nas także tym razem stawiając na oryginalne makijaże, które czerpały z bogatej kultury Japonii, a konkretnie make upów, które nosili aktorzy w tradycyjnym teatrze Kabuki, gdzie charakteryzacja twarzy bazowała przede wszystkim na ekstrawagancji i przerysowaniu.

Idąc tym tropem, makijażyści LV postawili tym razem na make upy, które były przede wszystkim wyraźne i bardzo mocne. Całość koncertowała się na oczach i brwiach, które zostały w zdecydowany sposób przerysowane i wyraźnie zakończone nadając całości iście dramatycznego looku (kolejny ukłon w stronę teatru) i idealnie łącząc się z kocim spojrzeniem powstałym dzięki wykorzystaniu bardzo mocnych, długich i wyraźnych kresek. Niektóre z modelek miały także na twarzy namalowane kolorowe elementy zastępujące niejako klasyczny róż do policzków. Całość wieńczyły naturalne usta, pociągnięte jedynie bezbarwnym błyszczykiem.

Za dziełami sztuki wykreowanymi na twarzach modelek stoi (tu bez niespodzianek), sama Pat McGrath, która współpracuje regularnie z Louis Vuitton. Makijażystka jest prawdziwą artystką, o czym nikogo nie trzeba przekonywać – to ona od lat odpowiada za spektakularne charakteryzacje podczas pokazów największych marek na świecie. Pomalowane modelki dumnie maszerowały w bajecznej scenerii alejek w Muzeum Miho w Kioto, a na lekkim wietrze subtelnie powiewały im rozpuszczone, bardzo naturalnie wyglądające włosy. Musimy przyznać, że fryzury były tylko subtelną oprawą dla spektakularnych makijaży wykreowanych przez Pat. Ich przygotowaniem zajął się z kolei (także bardzo często współpracujący z LV) Paul Hanlon, prawdziwy weteran tygodni mody i guru fryzjerstwa.

Tu makijaże z bliska prosto z Instagrama Pat. Zerknijcie!

 

My jesteśmy zachwycone pokazem, scenerią i efektownymi makijażami czerpiącymi z bogatej historii Japonii! Brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

LVMH i ich piękny gest– park Jardin d’Acclimation przeobrazi się w jedno z najlepszych wesołych miasteczek we Francji!

Jeden z największych gigantów dóbr luksusowych wyszedł z inicjatywą przemiany historycznego 157-letniego Jardin d’Acclimatation na jeden z najlepszych parków rozrywki we Francji. Inwestycja ma wynieść 60 milionów euro i potrwać 9 miesięcy. LVMH ma gest!

„Chcieliśmy unowocześnić i przeobrazić park”– powiedział Marc-Antoine Jamet, sekretarz generalny LVMH. Co więcej, Jamet dodaje, że jest to już bardzo długi proces, w który zaangażowanych było aż 100 ludzi z dwóch firm, włączając w to specjalistów od projektowania krajobrazu czy konstrukcji, którzy walczyli o zgodę miasta.

LVMH zaprosił do współpracy Compagnie des Alpes zeszłej zimy. Wiodąca firma w dziale rekreacyjnym sławę zyskała między innymi dzięki stworzeniu we francuskim Disneylandzie tematycznego parku dotyczącego kultowego bohatera komiksów– gala Asterixa. Doświadczona firma Compagnie des Alpes zapowiedziała już wprowadzenie nowego systemu biletowego, a w planach ma także pozyskanie zwiedzających przez biura turystyczne. Firma postawiła sobie bowiem ambitny cel zwiększenia liczby odwiedzających park od miliona aż do trzech milionów rocznie w roku 2025.

LVMH właściwie pracował już nad tym, aby liczba odwiedzających wzrastała, inwestując w park 2 miliony euro rocznie przez ostatnią dekadę. Fundacja Louis Vuitton otworzyła także muzeum sztuki w 2014 roku żeby zachęcić nowych turystów do parku. Jak przyznał Jamet, w ostatnich 15 latach fundacja starała się, aby 44-hektarowy park nie był taki sam każdego dnia, ale tym razem chcą czegoś kompletnie innego.

Razem z zespołami architektów, projektantami krajobrazu oraz budowlańcami, historyczne budynki parku zostaną odnowione, a ścieżki odrestaurowane. Dodatkowo, park oryginalnie był miejscem gdzie obce gatunki przystosowywały się do lokalnego klimatu. Teraz, zamiast umieszczania dzikich zwierząt w klatkach, nacisk będzie położony na domowe zwierzęta, do których ludzie będą mogli się zbliżyć.

Jakich jeszcze atrakcji możemy spodziewać się w odnowionym obiekcie? Przede wszystkim zastaną nas niezwykłe przejażdżki, bo aż 27 milionów euro będzie zainwestowane w 3 roller coastery oraz „latające łodzie”. Co więcej, jednym z tematów przewodnich parku będzie bioróżnorodność, dzięki czemu będzie promowany zrównoważony rozwój oraz rehabilitacja rzeki płynącej wzdłuż parku.

Projekt odnowienia parku ma zakończyć się w maju 2018 roku.

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.