Zoe Kravitz gwiazdą najnowszej kampanii Saint Laurent

Anja Rubik i Saint Laurent by Anthony Vaccarello to piekielnie ostre połączenie, ale współpraca francuskiej marki z Zoe Kravtitz zapowiada się równie seksownie. Młoda aktorka i córka Lenny’eg Kravitza, po uzyskaniu tytułu ambasadorki YSL Beauty, tym razem została zaangażowana także do wiosenno-letniej kampanii linii ready-to-wear. Efekt? Diabelsko seksowny!

Zoe Kravitz gwiazdą najnowszej kampanii Saint Laurent

Dopiero co weszliśmy w sezon jesienno-zimowy, a niektóre domy mody już zaczynają raczyć nas świetnymi kampaniami na sezon wiosna-lato 2018. Jako jedni z pierwszych efekty swojej sesji wizerunkowej postanowili zaprezentować Saint Laurent i Anthony Vaccarello, którzy kontynuują powierzanie roli twarzy marki swoim ambasadorkom i przyjaciółkom. Po Anji Rubik, Mice Arganaraz i Charlotte Gainsbourg, tym razem najnowszą kolekcję prezentuje dotychczasowa ambasadorka YSL Beauty – Zoe Kravitz. I robi to świetnie!

Młoda aktorka i córka jednego z najbardziej znanych muzyków na świecie (ach te geny…) zdaje się idealnie pasować to wizerunku, jaki w swojej kreatywnej wizji Saint Laurent proponuje Anthony Vaccarello. Jest nonszalancka, a jednocześnie ultra kobieca i seksowna, nieco buntownicza, bezkompromisowa i, cóż… po prostu inna. Swoimi tatuażami, krótkimi włosami (które od momentu powstawania kampanii zdążyły już zmienić kolor), stylem, w którym odkrywające ciało sukienki łączy z obszernymi kardiganami i masywnymi, przybrudzonymi butami, wymyka się też hollywoodzkim standardom,w  których to klasyczna uroda, śnieżnobiały uśmiech i wizerunek ‚dziewczyny z sąsiedztwa’ są równoznacznie z szansą na sukces.

My Zoe kupujemy w każdej wersji, także w tej, jaką widać na powyższych fotografiach Craiga McDeana!

ZobaczSchowaj komentarze

Spacer po jesiennej Prowansji w kampanii 303 Avenue

Złociste liście na drzewach, zapach świeżej bagietki w powietrzu oraz prowansalskie powietrze sprawiają, że o tej porze roku południe Francji jest niczym raj na ziemi. Właśnie ta sceneria stała się tłem dla najnowszej kampanii marki 303 Avenue, która niezmiennie stawia na ponadczasowy, francuski szyk!

Spacer po jesiennej Prowansji w kampanii 303 Avenue

Brigitte Bardot, Jane Birkin, Henri Matisse… Ciężko byłoby nie znaleźć Francuza, który nie kochałby bezgranicznie południa swojego kraju. Regiony Prowansji od dekad są źródłem inspiracji najznamienitszych artystów w historii. Kamienne uliczki, budynki w odcieniach ochry oraz nonszalanckie pary siedzące na oparciach kawiarnianych krzesełek z filiżankami kawy w dłoni co rusz przewijają się na obrazach. Klimatem rodem z kultowych francuskich filmów zainspirowała się marka 303 Avenue, a ich najnowsza kampania autorstwa Doroty Porębskiej „Bonjour Madame” każdego przeniesie w niezwykły klimat Prowansji. Twarzą marki po raz kolejny została Killa Rioja.

Jesienna kolekcja polskiej marki to plejada subtelnych tkanin, wzorów oraz detali podkreślających kobiece sylwetki. Kopertowe sukienki rozwiewane podmuchami wiatru będą pięknie kontrastowały z jesiennymi płaszczami. Z kolei muślinowe koszule w połączeniu z luźniejszymi dżinsami dodadzą nam paryskiego sznytu. W nowej kolekcji znajdziemy uniwersalną paletę barw, która jednocześnie idealnie wpasowuje się w prowansalski krajobraz. Nieśmiertelne połączenie czerni i bieli, kremy oraz beże, płonąca czerwień oraz brudne zielenie będą pięknie prezentowały się w blasku jesiennego słońca.

303 Avenue, chociaż w swojej podstawie ma francuskie nawiązania, wciąż pozostaje polską marką. Wszystkie modele z nowych kolekcji szyte są w warszawskiej pracowni, produkcją zajmuje się ich własna szwalnia. Tym samym, 303 Avenue stawia na jedno z naszych ulubionych połączeń, czyli francuskie inspiracje oraz polskie wykonanie. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.