Zobaczcie jak spersonalizowaliśmy model Club C od Reebok!

W zeszłym tygodniu, 16 marca mieliśmy okazję wziąć udział w imprezie marki Reebok, zorganizowanej z okazji odsłony modelu obuwia Club C. Kiedyś przeznaczony do gry w tenisa, dziś jest kultowym elementem stylizacji wielu młodych ludzi. Zapisaliśmy się na warsztaty do Zulu Kukiego, aby zobaczyć na czym polega tworzenie własnego spersonalizowanego modelu obuwia. Zobaczcie jak wygląda Reebok Club C według Fashion Post.

Dom Braci Jabłkowskich zamienił się tego dnia w centrum sportu marki Reebok. Wszyscy goście, którzy zjawili się na miejscu zostali od razu zaproszeni do szatni i poproszeni o założenie nowej pary białych Reeeboków – był to model Club C. My tam też byliśmy i po powitaniu zostaliśmy zaproszeni na warszaty, które zostały podzielone były na trzy kategorie: moda, fotografia i sztuka. Poprowadzić je mieli mistrzowie marki Reebok, tacy jak Zulu Kuki, fotograf Łukasz Dziewic i Radek Świątkowski, oraz ilustratorzy – Olka Osadzińska i Alk LIS KULA Morawski. My postanowiliśmy stworzyć nasze autorskie obuwie, dlatego wybraliśmy grupę dowodzoną przez Zulu Kukiego.

Wyjątkowy projekt Zulu Kuki i Alpha Industries

Postanowiliśmy zaszaleć i zgodnie z trendami postawić na kobiecy blask. Wybraliśmy biżuteryjne zdobienia, takie jak koraliki, perełki oraz srebne cekiny, aby klasyczne białe trampki zyskały trochę wieczorowego charakteru. Najpierw oczyściliśmy buta zmywaczem do paznokci, a potem pomalowaliśmy jego przód oraz kilka bocznych fragmentów czarna farbą. Monochromoatyczna baza została przygotowana.  Po wyschnęciu farby przystąpiliśmy do misternego zdobienia, które wymagało skupienia i precyzji. Srerbe i perłowe elementy szybko trafiły na front obuwia. Nasze Reeboki zdecydowanie wyróżniały się wśród innych etnicznych oraz sportowych pomysłów.

Polskie gwiazdy w kampanii Reebok Classic

Po warsztatach wszystkie grupy mogły spotkać się na wspólnej kolacji i posłuchać konceru Skubasa oraz ocenił własne projekty. Okazuje się, że zdobienie butów to nie takie trudne zadanie, dzieki któremu możemy stworzyć model, którego nikt inny nie bedzie nosił. Każdy może zostać swoim własnym projektantem. To wszystko dzięki marce Reebok, która w swojej kampanii zachęca do tego, aby stać się mistrzem. My już jesteśmy jednym z nich.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Cofnij się do lat 90. razem z nową odsłoną Reebok Club C

Innowacyjna nowoczesność i ponadczasowa klasyka w jednym? Czemu nie! To na pozór wymagające połączenie znalazło swobodne zastosowanie w najnowszej wersji kultowego modelu Reebok Club C. Główną inspiracją do stworzenia nowego modelu obuwia, którego hasło brzmi „Szacunek za klasyk”, były legendarne lata 90.

Cofnij się do lat 90. razem z nową odsłoną Reebok Club C

Lata 90. to przede wszystkim podejmowanie ryzyka, przekraczanie własnych barier oraz podążanie za indywidualnym, unikatowym stylem. Podobne wartości prezentuje także Club C. Dlatego też nowy model jest idealną definicją klasyki tamtych lat. Przez lata ewoluował, żeby w końcu, wzbogacony o nowatorskie rozwiązania, ale tym samym z zachowaniem swojej ponadczasowości, zachwycać swoim stylem na współczesnych ulicach.

Męska wersja Club C to głównie wzory i powtórzenia nawiązujące do konfrontacyjnego stylu oraz wszechobecnych znaków i nazw marek prosto z lat 90. Tym razem Club C Overbranded wyróżnia się kultowym logo na kołnierzu buta i środkowej podeszwie. Dodatkowo, kolekcja obuwia charakteryzuje się specjalną wersją kolorystyczną– buty w najnowszej linii znajdziemy między innymi w odcieniach szarości, czerwieni czy zieleni. Przodujący model kampanii Club C to ten pokryty w całości logotypami Reebok.

Damską odsłonę Club C wyróżniają różne opcje kolorystyczne, a szczególnie te z indywidualnym, metalicznym wydźwiękiem. W tym przypadku sportowy, kultowy styl połączony z unikatowymi kolorami stanowi idealny balans.

W ramach promowania najnowszego modelu obuwia, Reebok nie tylko przypomina to co w tej epoce było najlepszego, ale także pokazuje świetność tych lat ludziom, którzy nie mieli okazji ich przeżyć. Narratorami w tej podróży jest dwójka artystów– Pelson oraz Otsochodzi, którzy wspólnie połączyli siły i specjalnie na potrzeby marki Reebok nagrali kawałek, w którym reprezentują najważniejsze wartości różnych epok. Artyści w jednym numerze zestawili swoje unikalne osobowości, podejścia do muzyki i życia. Kawałkowi towarzyszy również ekspresyjny teledysk i sesja zdjęciowa, które również wpisują się w klimat lat 90., a dodatkowo podkreślona jest też oldschoolowymi rekwizytami.

Premiera klipu już 28 września w DZiKU podczas specjalnego eventu promującego model Club C. Nie możemy się doczekać!

Więcej informacji dotyczących całej kolekcji możecie szukać na Facebooku marki oraz stronie internetowej.

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.