Zobaczcie jak spersonalizowaliśmy model Club C od Reebok!

W zeszłym tygodniu, 16 marca mieliśmy okazję wziąć udział w imprezie marki Reebok, zorganizowanej z okazji odsłony modelu obuwia Club C. Kiedyś przeznaczony do gry w tenisa, dziś jest kultowym elementem stylizacji wielu młodych ludzi. Zapisaliśmy się na warsztaty do Zulu Kukiego, aby zobaczyć na czym polega tworzenie własnego spersonalizowanego modelu obuwia. Zobaczcie jak wygląda Reebok Club C według Fashion Post.

Dom Braci Jabłkowskich zamienił się tego dnia w centrum sportu marki Reebok. Wszyscy goście, którzy zjawili się na miejscu zostali od razu zaproszeni do szatni i poproszeni o założenie nowej pary białych Reeeboków – był to model Club C. My tam też byliśmy i po powitaniu zostaliśmy zaproszeni na warszaty, które zostały podzielone były na trzy kategorie: moda, fotografia i sztuka. Poprowadzić je mieli mistrzowie marki Reebok, tacy jak Zulu Kuki, fotograf Łukasz Dziewic i Radek Świątkowski, oraz ilustratorzy – Olka Osadzińska i Alk LIS KULA Morawski. My postanowiliśmy stworzyć nasze autorskie obuwie, dlatego wybraliśmy grupę dowodzoną przez Zulu Kukiego.

Wyjątkowy projekt Zulu Kuki i Alpha Industries

Postanowiliśmy zaszaleć i zgodnie z trendami postawić na kobiecy blask. Wybraliśmy biżuteryjne zdobienia, takie jak koraliki, perełki oraz srebne cekiny, aby klasyczne białe trampki zyskały trochę wieczorowego charakteru. Najpierw oczyściliśmy buta zmywaczem do paznokci, a potem pomalowaliśmy jego przód oraz kilka bocznych fragmentów czarna farbą. Monochromoatyczna baza została przygotowana.  Po wyschnęciu farby przystąpiliśmy do misternego zdobienia, które wymagało skupienia i precyzji. Srerbe i perłowe elementy szybko trafiły na front obuwia. Nasze Reeboki zdecydowanie wyróżniały się wśród innych etnicznych oraz sportowych pomysłów.

Polskie gwiazdy w kampanii Reebok Classic

Po warsztatach wszystkie grupy mogły spotkać się na wspólnej kolacji i posłuchać konceru Skubasa oraz ocenił własne projekty. Okazuje się, że zdobienie butów to nie takie trudne zadanie, dzieki któremu możemy stworzyć model, którego nikt inny nie bedzie nosił. Każdy może zostać swoim własnym projektantem. To wszystko dzięki marce Reebok, która w swojej kampanii zachęca do tego, aby stać się mistrzem. My już jesteśmy jednym z nich.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Reebok Classic x Montana Cans w ultrakolorowej współpracy!

Graficzna kolaboracja Reebok Classic i marki Montana Cans produkująca farby do graffiti i street artu, w tym sezonie, to klasyka w zupełnie nowej odsłonie. Czym marka zaskoczyła tym razem? Kultowemu modelowi Club C postanowiła dodać koloru i to nie jednego, ale skorzystała z całej palety barw. Jakich? Sprawdźcie!

W tym sezonie Reebok Classic stawia na kolor i to w 100%. W związku z tym nawiązał współpracę z marką Montana Cans, która zaowocowała ożywieniem klasycznego modelu Club C. Kolor ma nie tylko walor estetyczny, ale  nabrał również dodatkowego znaczenia –  poprzez kolor bowiem można wyrazić swój indywidualny styl.

Marka już po raz kolejny postanowiła wspierać indywidualizm i motywuje do bycia odważnym w wyrażaniu siebie. W kampania Reebok Classic x Montana Cans marka pokazuje, że kolor ma ogromne znaczenie. To właśnie on pozwala pokazać światu prawdziwe „ja”, podkreślić charakter i temperament naszej osoby.

Aby wzmocnić ten przekaz marka do współpracy zaprosiła inspirujące osobowości. Bohaterami graficznej kolaboracji są ambasadorzy Reebok Classic: Rosalie., Dawid Kwiatkowski, Ten Typ Mes, Holak i Otsochodzi. Każdy z nich to odrębna historia, indywidualność, a co za tym idzie… inny kolor!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.