Znajdź kotka Givenchy i weź udział w ich pokazie!

Niecodzienna kampania Givenchy jest zwiastunem nowej ery marki. Ery pod znakiem Clare Waight Keller, czyli byłej dyrektor kreatywnej marki Chloe. Nowemu rozdziałowi towarzyszy niecodzienna kampania, w której główną rolę grają… kotki.

W Paryżu, Mediolanie i Londynie zawisły niecodzienne plakat z napisem „Wanted Cat” i słodkimi pyszczkami kotów. To część nowej kampanii Givenchy, która dookoła tych puchatych stworzeń właśnie opiera kampanię wizerunkową swojego nowego rozdziału pod rządami pierwszej w historii projektantki.

Clare Waight Keller nową dyrektor kreatywną Givenchy!

Pokazywaliśmy wam już kampanię nowej kolekcji, w której modelki pozują z kociakami. Givenchy postanowiło pójść o krok dalej i kontynuować swoją kocią fascynację. To jednak nie koniec atrakcji: po rejestracji na stronie marki można wziąć udział w loterii, w której do wygrania są trzy wejściówki na jej najbliższy pokaz na sezon wiosna-lato 2018. Niestety kotów do wygrania nie ma, ale i tak to całkiem niezła nagroda, prawda?

ZobaczSchowaj komentarze

Znamy nowego dyrektora kreatywnego Burberry!

Od wczoraj w sieci głośno jest o nowym dyrektorze kreatywnym Burberry. Od czasu kiedy Christopher Bailey w październiku po 17 latach zrezygnował z pozycji w brytyjskiej marce, świat mody zastanawiał się kto go zastąpi. Koniec spekulacji! Już oficjalnie wiadomo, że będzie to Riccardo Tisci!

Bailey przez 17 lat projektował dla Burberry, to dzięki niemu marka powróciła w świeższej formie. Jego pokazy zawsze były niezwykle ważne w czasie Londyńskiego Tygodnia Mody. Teraz włoski projektant stanie na czele jedne z najważniejszych brytyjskich marek. Od ponad dekady tworzył niezapomniane kolekcje dla Givenchy. Wczorajsza informacja rozwiał wszelkie plotki jakie krążyły o dołączeniu Tisci do zespołu Versace. Jak na swoim Instagramie napisał sam projektant –

„Chcę podziękować Burberry za tą niesamowita okazję. Jestem ogromnie podekscytowany dołączeniem do zespołu i tym co razem osiągniemy! Londyn ma specjalne miejsce w moim sercu. Studiowałem na Central St Martins, gdzie naprawdę nauczyłem się jak ważne jest wyrażanie siebie, indywidualizm oraz brytyjskiej kreatywności. Nie mogę się doczekać aby uczynić Londyn ponownie moim domem.”

Projekty Włocha stanowią połączenie mrocznego gotyku z moda streetwearową oraz nonszalanckim luzem. Jak zmieni się marka dowiemy się już we wrześniu, kiedy Burberry zadebiutuje nową kolekcją. Nie możemy się doczekać, bo to, że czeka nas kolejna modowa rewolucja.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności