Zmysłowe walentynki według marki Intimissimi

Walentynki zbliżają się w niezwykle szybkim tempie. Kobiety doskonale wiedzą jak przy pomocy odpowiednio dobranej bielizny szybko dodać sobie pewności i podgrzać atmosferę. Z pomocą w doborze tej idealnej, przychodzi marka Intimissimi. Włoska marka stworzyła wyjątkowo zmysłową kolekcję bielizny, która jest idealna na randkę.

Zmysłowe walentynki według marki Intimissimi

Kolekcja bazuje na delikatnych koronkach, kwiatowych haftach jak również na jedwabiu i uwodzicielskich lecz nie prowokujących przezroczystościach. Bez względy czy zdecydujecie się na kokieteryjne body czy zmysłowy zestaw bielizny czy może jedwabną odzież nocną jesteśmy pewni, że oczarujecie tego jedynego. Kolekcja jest już dostępna zarówno we wszystkich sklepach Intimissimi jak i online.

ZobaczSchowaj komentarze

O bieliźnie bez bielizny, czyli nowa kampania Intimissimi w obiektywie Mario Testino

Najnowsza kampania Intimissimi zdecydowanie zapiera dech w piersiach. Nie dość, że stworzył ją jeden z najlepszych fotografów modowych oraz portretowych na świecie– Mario Testino, to jej bohaterkami zostały gwiazdy światowego formatu takie jak Irina Shayk, Dakota Johnson, Ella Mills oraz Ana Ivanovic. Dodatkowym atutem kampanii jest to, że modelki zamiast jedynie prezentować bieliznę, eksponować będą swoje niepowtarzalne kobiece osobowości, siłę i charakter.

O bieliźnie bez bielizny, czyli nowa kampania Intimissimi w obiektywie Mario Testino

Marka Intimissimi wierzy w to, że styl kobiety odzwierciedla jej wyjątkową osobowość i unikalny sposób życia. Nowa kampania przedstawia niekonwencjonalne i świeże podejście do rzeczywistości, tym samym w ogóle nie prezentując bielizny na modelce. Gwiazdy zamiast tego pokażą nie tylko swoje twarze, ale zróżnicowane, osobiste osiągnięcia i wyjątkowe osobowości. Intimissimi udowadnia, że prawdziwe piękno wyłania się z kobiecej siły i charakteru.

Zachwyca nie tylko obsada, ale sam wykonawca sesji wizerunkowej. Mowa tutaj o Mario Testino– światowej sławy fotografie, reżyserze i dyrektorze kreatywnym, który miał niełatwe zadanie uwiecznienia czterech wspaniałych charakterów i wcielenia w życie niepowtarzalnej wizji marki. Jak twierdzi sam Testino, zachwycają nie tylko biorące udział w projekcie gwiazdy, ale samo wyzwanie, które rzuciło mu Intimissimi. Niecodziennie dostaje się bowiem propozycję stworzenia kampanii bielizny przy pomocy… całkowicie ubranych modelek.

Chciałem uchwycić to, jak wyglądają i czują się nosząc bieliznę pod ubraniem. To bardzo odważny ruch ze strony marki sprzedającej bieliznę.przyznał Testino.

Bohaterkami najnowszej kampanii są: wieloletnia muza marki – Irina Shayk, gwiazda tenisa Ana Ivanovic, autorka książek kulinarnych oraz przedsiębiorca – Elli Mills, a także aktorka Dakota Johnson. Tym razem każda z nich zamiast emanować seksapilem i pożądaniem, eksponuje swoją ambicję, siłę i osobowość. Historia o prawdziwych osobach i ich wartościach zwięźle ujmuje nowego ducha Intimissimi– bycie kobietą #insideandout.

Ekskluzywność biustonoszy marki w nowatorski sposób przedstawia nowa kampania, która uchwyciła osobowości czterech inspirujących kobiet. Linie Intimissimi tworzone w hołdzie kobiecości bez względu na rozmiar czy kształt dowodzą temu, że każda kobieta może pozostać sobą, a dzięki umiejętnie dobranej bieliźnie czuć się w 100% pewnie ze swoim ciałem.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.