Zmysłowe historie z Whirlpool: Zuzanna Wachowiak z BIZUU

Delikatna, subtelna, uniwersalna. Koronkę uwielbiamy za jej dziewczęcy charakter oraz to, że, jak udowadnia nasza dzisiejsza bohaterka, nie zna pojęcia sezonowości. W kolejnej odsłonie cyklu „Zmysłowe historie z Whirlpool”  o tym wyjątkowym materiale rozmawiamy z jedną z założycielek marki BIZUU – Zuzanną Wachowiak, ambasadorką kampanii Whirlpool „6-ty Zmysł Projektanta”.

Z Zuzanną Wachowiak, współzałożycielką BIZUU rozmawiam na kilka dni przed jesienno-zimowym pokazem marki. Zuzanna, wraz z siostrą Blanką Jordan w ciągu jedynie sześciu lat stworzyły markę, któ kochają nie tylko gwiazdy, ale przede wszystkim kobiety z krwi i kości. BIZUU stało się w tym czasie nie tylko jednym z kluczowych projektów w polskiej modzie, ale przede wszystkim synonimem wysublimowanej kobiecości, wyrafinowania i elegancji, które jednocześnie idą w parzz wygodą i niekrępującymi ruchów fasonami. Zuzanna niezwykle często wykorzystuje koronkę w swoich kolekcjach, dlatego była idealną osobą do podzielenia się z nami swoją „Zmysłową historią” związaną z elementem garderoby wykonanym właśnie z tego materiału. Wybór projektantki padł na spódnicę, która, jak się okazuje, do jej szafy trafiła zupełnie przypadkowo.

 

„Koronka, z której została uszyta ta spódnica, została sprowadzona specjalnie z Francji. Jest to model z naszej zeszłorocznej, wiosenno-letniej kolekcji, zaprojektowany specjalnie dla Kasi Glinki, która jest bardzo filigranową i drobną dziewczyną. Spódnicę tę uszyłyśmy na nasz ówczesny pokaz i wydawało mi się, że posiada fason, który w ogóle nie będzie odpowiadał mojej figurze. Mimo to postanowiłam ją przymierzyć – okazała się idealna i w ten sposób trafiła do mojej szafy. Tym samym model ten nie trafił do sprzedaży w BIZUU i został zarezerwowany tylko do mojego użytku. Za co ją lubię? Przede wszystkim za to, że jest bardzo uniwersalna i nadaje się na wiele wyjątkowych okazji – można założyć do niej szpilki lub botki i uczynić z niej element dziennej stylizacji. To jedna z tych rzeczy w mojej szafie, którą mogę założyć na każdą okazję – miksując ze sobą różne dodatki, a czasami zestawiając nawet ze sportowymi butami, chcę udowodnić, że jest wielofunkcyjna”. 

Zamiłowanie do koronki widać także w wielu aspektach pracy twórczej, zarówno Zuzanny Wachowiak, jak i jej siostry, Blanki Jordan – drugiej połowy duetu BIZUU. Z koronki projektantki korzystają niezwykle często i to nie tylko w przypadku kolekcji wiosenno-letnich. Materiał ten z powodzeniem wykorzystują także przy tworzeniu kolekcji jesiennych, wśród których specjalne miejsce zajmuje koronka w odcieniach czerwonego wina, głębokiego burgundu i czerni.

„Koronka jest trochę wpisana z DNA naszej marki – jest bardzo kobiecym i subtelnym materiałem. W obecnej kolekcji, posiadamy sporo modeli z koronki, gipiury białej i bawełnianej – bardziej szlachetnej. Chcemy tym udowadniać, że nie jest to materiał zarezerwowany wyłącznie dla panien młodych, ale można z powodzeniem wykorzystywać go także w bardziej codziennych sytuacjach”. 

„6-ty Zmysł Projektanta” to ogólnopolska kampania marki Whirlpool, w której świat technologii łączy się ze światem mody i która prezentuje rozwiązania pomagające chronić tkaniny i wykonane z nich ulubione ubrania. Oprócz duetu BIZUU ambasadorami akcji są także projektant Michał Szulc, modelka Kamila Szczawińska oraz bloger, Kamil Pawelski.

Partnerem publikacji jest Whirlpool.

ZobaczSchowaj komentarze

Moc koloru i energetyczny Nowy Jork w kampanii Bizuu Après-Midi

Marka Bizuu już na stałe zawitała w naszych garderobach, a aktualnie przypominam nam o sobie kolejną odsłoną swojej linii Après-Midi. Nowa kolekcja dedykowana jest kobietom, które cenią elegancję połączoną z charakterystycznym dla marki dziewczęcym urokiem, a także zabiera nas na ulice Nowego Jorku i sprawia, że kochamy to miasto jeszcze bardziej! Zdjęcia z modelką Melissą Martinez wykonała utalentowana Asia Typek.

Moc koloru i energetyczny Nowy Jork w kampanii Bizuu Après-Midi

Energetyczne ulice Nowego Jorku fantastycznie współgrają z pięknymi printami i niezliczoną ilością kolorów. W kolekcji nie mogło zabraknąć dziewczęcych sukienek w wielobarwne printy wzory czy z szeroką taśmą-gumą z logo marki. W Après-Midi znajdziemy też spódniczkę mini w kratę czy t-shirty z rysowanymi motywami oraz hasztagiem #bizuugirl, oraz basicowe elementy w postaci bluz. Sportowego klimatu dopełnia dres, do linii powrócił też denim w postaci dopasowanej, dżinsowej sukienki mini.

Obecna kolekcja to szaleństwo barw i kolorów – znajdziemy w niej czerwień, bordo, fuksję, fiolety, ale też szmaragdy, odcienie zielonego i niebieskiego. Nie zabrakło w niej też jednak bardziej stonowanych kolorów jak czerń, ukochanego przez markę bladego różu czy beżu. Wykorzystane materiały to delikatna krepa, pianka, tkanina dresowa, dżins i bawełna.

Niezwykle ważną rolę odgrywają tu też autorskie printy, stworzone przez młodą ilustratorkę Karolinę Pawelczyk, której wizja #BIZUUGIRLS zdobi bluzy i sukienkę.

Zdjęcia przepięknej Melissie Martinez wykonała Asia Typek, która nie pierwszy raz współpracuje z duetem z Bizuu.

My zapraszamy do butików BIZUU i na stronę internetową marki, gdzie możecie kupić pierwsze modele z kolekcji!

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty dla millenialsów

NETFLIX

SUBSKRYBCJA NETFLIKSA
30-50 ZŁ

ASOS

OKULARY
OK. 60 ZŁ

VANS

BUTY
OK. 200 ZŁ

AMAZON

GRA
OK. 100 ZŁ

FRESH'N'REBEL

POWERBANK
79 ZŁ

JUICY COUTURE

DRES
OK. 500 ZŁ
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.