Zmysłowe historie z Whirlpool: Zuzanna Wachowiak z BIZUU

Delikatna, subtelna, uniwersalna. Koronkę uwielbiamy za jej dziewczęcy charakter oraz to, że, jak udowadnia nasza dzisiejsza bohaterka, nie zna pojęcia sezonowości. W kolejnej odsłonie cyklu „Zmysłowe historie z Whirlpool”  o tym wyjątkowym materiale rozmawiamy z jedną z założycielek marki BIZUU – Zuzanną Wachowiak, ambasadorką kampanii Whirlpool „6-ty Zmysł Projektanta”.

Z Zuzanną Wachowiak, współzałożycielką BIZUU rozmawiam na kilka dni przed jesienno-zimowym pokazem marki. Zuzanna, wraz z siostrą Blanką Jordan w ciągu jedynie sześciu lat stworzyły markę, któ kochają nie tylko gwiazdy, ale przede wszystkim kobiety z krwi i kości. BIZUU stało się w tym czasie nie tylko jednym z kluczowych projektów w polskiej modzie, ale przede wszystkim synonimem wysublimowanej kobiecości, wyrafinowania i elegancji, które jednocześnie idą w parzz wygodą i niekrępującymi ruchów fasonami. Zuzanna niezwykle często wykorzystuje koronkę w swoich kolekcjach, dlatego była idealną osobą do podzielenia się z nami swoją „Zmysłową historią” związaną z elementem garderoby wykonanym właśnie z tego materiału. Wybór projektantki padł na spódnicę, która, jak się okazuje, do jej szafy trafiła zupełnie przypadkowo.

 

„Koronka, z której została uszyta ta spódnica, została sprowadzona specjalnie z Francji. Jest to model z naszej zeszłorocznej, wiosenno-letniej kolekcji, zaprojektowany specjalnie dla Kasi Glinki, która jest bardzo filigranową i drobną dziewczyną. Spódnicę tę uszyłyśmy na nasz ówczesny pokaz i wydawało mi się, że posiada fason, który w ogóle nie będzie odpowiadał mojej figurze. Mimo to postanowiłam ją przymierzyć – okazała się idealna i w ten sposób trafiła do mojej szafy. Tym samym model ten nie trafił do sprzedaży w BIZUU i został zarezerwowany tylko do mojego użytku. Za co ją lubię? Przede wszystkim za to, że jest bardzo uniwersalna i nadaje się na wiele wyjątkowych okazji – można założyć do niej szpilki lub botki i uczynić z niej element dziennej stylizacji. To jedna z tych rzeczy w mojej szafie, którą mogę założyć na każdą okazję – miksując ze sobą różne dodatki, a czasami zestawiając nawet ze sportowymi butami, chcę udowodnić, że jest wielofunkcyjna”. 

Zamiłowanie do koronki widać także w wielu aspektach pracy twórczej, zarówno Zuzanny Wachowiak, jak i jej siostry, Blanki Jordan – drugiej połowy duetu BIZUU. Z koronki projektantki korzystają niezwykle często i to nie tylko w przypadku kolekcji wiosenno-letnich. Materiał ten z powodzeniem wykorzystują także przy tworzeniu kolekcji jesiennych, wśród których specjalne miejsce zajmuje koronka w odcieniach czerwonego wina, głębokiego burgundu i czerni.

„Koronka jest trochę wpisana z DNA naszej marki – jest bardzo kobiecym i subtelnym materiałem. W obecnej kolekcji, posiadamy sporo modeli z koronki, gipiury białej i bawełnianej – bardziej szlachetnej. Chcemy tym udowadniać, że nie jest to materiał zarezerwowany wyłącznie dla panien młodych, ale można z powodzeniem wykorzystywać go także w bardziej codziennych sytuacjach”. 

„6-ty Zmysł Projektanta” to ogólnopolska kampania marki Whirlpool, w której świat technologii łączy się ze światem mody i która prezentuje rozwiązania pomagające chronić tkaniny i wykonane z nich ulubione ubrania. Oprócz duetu BIZUU ambasadorami akcji są także projektant Michał Szulc, modelka Kamila Szczawińska oraz bloger, Kamil Pawelski.

Partnerem publikacji jest Whirlpool.

ZobaczSchowaj komentarze

Magda Jasek gwiazdą lookbooka Mohito Pre-Spring 2017

Podziwialiśmy ją podczas ostatniego tygodnia mody haute couture w Paryżu, gdzie pojawiła się na wybiegu u Jeana Paula Gaultier, a już widzimy efekty jej pracy dla polskiej marki Mohito. Magda Jasek potrafi zmieniać się jak kameleon, dlatego raz jest romantyczną dziewczyną, a innym razem gwiazdą rocka. Zobaczcie, jak w nowej kolekcji polskiej marki kwiatowe wzory mieszają się z rockową nonszalancją.

Magda Jasek gwiazdą lookbooka Mohito Pre-Spring 2017

Magda Jasek to pierwsza liga wśród polskich modelek. Podopieczna agencji Model Plus z wielką rozwagą wybiera projekty, w których bierze udział, dlatego tym bardziej każda jej aktywność budzi naszą uwagę. W poprzednich sezonach, wraz z Heleną Norowicz, była twarzą marki Bohoboco. Teraz współpracuje z marką Mohito i prezentuje nam trendy, jakie będą obowiązywać podczas nadchodzącej wiosny. Marka adresuje swoją kolekcję do dziewczyn, które kochają romantyczne stylizacje – kwiaty, falbany oraz pudrowy róż. Nie rezygnuje jednak z motywów militarnych, takich jak skóry oraz moro.

Książka na weekend: poleca modelka Magda Jasek

Obok sukienek na ramiączkach, bluzek z aplikacjami i plisowanych spódnic, w sklepach Mohito niebawem będziemy mogły kupić parki, ramoneski oraz warstwowe sukienki. Uwagę zwracają przezroczyste wstawki, motywy roślinne oraz hafty. Nie zabrakło luźniejszych, oversize’owych krojów oraz klasycznych koszul, które zyskały nowoczesnego charakteru dzięki stylizacji Darii Biedrzyckiej. Marka stworzyła także kolekcję dodatków, w skład której wchodzą welurowe szpilki oraz torebki na łańcuszkach, wzorowane na najpopularniejszych modelach pochodzących prosto ze światowych domów mody.

10 rzeczy Magdaleny Jasek

Mada Jasek wypada w sesji Mohito bardzo świeżo i dziewczęco, także dzięki świetlistemu makijażowi (to zasługa Anny Stykały) oraz delikatnie rozwianej fryzurze eksponującej jej pełne blasku, charakterystyczne rude włosy (Gor Duryan/D’vision). Czekamy na kolejne tak udane projekty z udziałem Magdy i polskich marek.

 

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.