Zmysłowe historie z Whirlpool: Zuzanna Wachowiak z BIZUU

Delikatna, subtelna, uniwersalna. Koronkę uwielbiamy za jej dziewczęcy charakter oraz to, że, jak udowadnia nasza dzisiejsza bohaterka, nie zna pojęcia sezonowości. W kolejnej odsłonie cyklu „Zmysłowe historie z Whirlpool”  o tym wyjątkowym materiale rozmawiamy z jedną z założycielek marki BIZUU – Zuzanną Wachowiak, ambasadorką kampanii Whirlpool „6-ty Zmysł Projektanta”.

Z Zuzanną Wachowiak, współzałożycielką BIZUU rozmawiam na kilka dni przed jesienno-zimowym pokazem marki. Zuzanna, wraz z siostrą Blanką Jordan w ciągu jedynie sześciu lat stworzyły markę, któ kochają nie tylko gwiazdy, ale przede wszystkim kobiety z krwi i kości. BIZUU stało się w tym czasie nie tylko jednym z kluczowych projektów w polskiej modzie, ale przede wszystkim synonimem wysublimowanej kobiecości, wyrafinowania i elegancji, które jednocześnie idą w parzz wygodą i niekrępującymi ruchów fasonami. Zuzanna niezwykle często wykorzystuje koronkę w swoich kolekcjach, dlatego była idealną osobą do podzielenia się z nami swoją „Zmysłową historią” związaną z elementem garderoby wykonanym właśnie z tego materiału. Wybór projektantki padł na spódnicę, która, jak się okazuje, do jej szafy trafiła zupełnie przypadkowo.

 

„Koronka, z której została uszyta ta spódnica, została sprowadzona specjalnie z Francji. Jest to model z naszej zeszłorocznej, wiosenno-letniej kolekcji, zaprojektowany specjalnie dla Kasi Glinki, która jest bardzo filigranową i drobną dziewczyną. Spódnicę tę uszyłyśmy na nasz ówczesny pokaz i wydawało mi się, że posiada fason, który w ogóle nie będzie odpowiadał mojej figurze. Mimo to postanowiłam ją przymierzyć – okazała się idealna i w ten sposób trafiła do mojej szafy. Tym samym model ten nie trafił do sprzedaży w BIZUU i został zarezerwowany tylko do mojego użytku. Za co ją lubię? Przede wszystkim za to, że jest bardzo uniwersalna i nadaje się na wiele wyjątkowych okazji – można założyć do niej szpilki lub botki i uczynić z niej element dziennej stylizacji. To jedna z tych rzeczy w mojej szafie, którą mogę założyć na każdą okazję – miksując ze sobą różne dodatki, a czasami zestawiając nawet ze sportowymi butami, chcę udowodnić, że jest wielofunkcyjna”. 

Zamiłowanie do koronki widać także w wielu aspektach pracy twórczej, zarówno Zuzanny Wachowiak, jak i jej siostry, Blanki Jordan – drugiej połowy duetu BIZUU. Z koronki projektantki korzystają niezwykle często i to nie tylko w przypadku kolekcji wiosenno-letnich. Materiał ten z powodzeniem wykorzystują także przy tworzeniu kolekcji jesiennych, wśród których specjalne miejsce zajmuje koronka w odcieniach czerwonego wina, głębokiego burgundu i czerni.

„Koronka jest trochę wpisana z DNA naszej marki – jest bardzo kobiecym i subtelnym materiałem. W obecnej kolekcji, posiadamy sporo modeli z koronki, gipiury białej i bawełnianej – bardziej szlachetnej. Chcemy tym udowadniać, że nie jest to materiał zarezerwowany wyłącznie dla panien młodych, ale można z powodzeniem wykorzystywać go także w bardziej codziennych sytuacjach”. 

„6-ty Zmysł Projektanta” to ogólnopolska kampania marki Whirlpool, w której świat technologii łączy się ze światem mody i która prezentuje rozwiązania pomagające chronić tkaniny i wykonane z nich ulubione ubrania. Oprócz duetu BIZUU ambasadorami akcji są także projektant Michał Szulc, modelka Kamila Szczawińska oraz bloger, Kamil Pawelski.

Partnerem publikacji jest Whirlpool.

ZobaczSchowaj komentarze

Kate Moss w kampanii Reserved, Chiara Ferragni razem z Local Heroes i polski „Vogue”: tak wyglądał 2017 rok w polskiej modzie

Rok 2017 powoli dobiega końca, dlatego czas najwyższy, aby jeszcze na chwilę spojrzeć wstecz i podsumować co działo się w naszej, polskiej branży modowej, ponieważ działo się dużo. Nasi projektanci, marki i nie tylko naprawdę pokazali na co ich stać, dlatego naprawdę należy im się duży kieliszek szampana podczas sylwestrowej zabawy, ale zanim to nastąpi, my przypomnimy kilka z największych sukcesów minionych 12 miesięcy.

Rok 2017 zaczął się z przytupem, a wszystko za sprawą Maffashion, czyli Julii Kuczyńskiej, która została okrzyknięta najbardziej wpływową blogerką na świecie. Tym samym wyprzedziła takie nazwiska jak Chiara Ferragni, Negin Mirsalehi czy Aimee Song, które są na samym szczycie w świecie influencerów. Przypomnimy, że sukces Julki opierał się na generowaniu dochodu, a ekwiwalent reklamowy z jej postów w 2016, które były brane pod uwagę podczas tworzenia rankingu, wyniósł zawrotną sumę 64,8 milionów dolarów.

Jeśli mielibyśmy podać jedną markę, która w 2017 roku nie schodziła z naszych ust, to bez wątpienia byłaby to Reserved. Po pierwsze, otworzyła ona swój pierwszy flagowy sklep w Wielkiej Brytanii, i to na prestiżowej Oxford Street, a po drugie w najnowszej kampanii polskiej marki pojawiła się legenda modelingu oraz prawdziwa ikona, czyli Kate Moss.

Reserved nie było jednak jedyną marką, która może pochwalić się sukcesami „w wielkim świecie”. Misbhv kontynuuje swój podbój rynku streetwearu, a ich projekty coraz częściej stanowią czołowy element stylizacji gwiazd z pierwszych stron gazet, w tym sióstr Belli i Gigi Hadid. Starsza z nich, czyli Gigi, w 2017 roku doceniła również innego, polskiego projektanta – Krzysztofa Stróżynę, którego projekty nosiła niemal całe lato. A blogerki na całym świecie zachwycały się romantycznymi i pięknymi kreacjami od Magdy Butrym, która rośnie na jedną z najlepszych, rodzimych projektantek.

Gosia Baczyńska również znalazła się w gronie projektantów, którym dane było stworzyć kreację dla wyjątkowej osoby. Wyjątkowej, ponieważ należy ona do rodziny królewskiej i jest nią sama Kate Middleton, która podczas wizyty w Polsce, pojawiła się w śnieżno białej sukience projektu Gosi.

W naszym podsumowaniu nie moglibyśmy również nie wspomnieć o Local Heroes, czyli pierwszą, polską marką, która nawiązała współpracę z Chiarą Ferragni. Kolekcja zaprojektowana przez Local Heroes, w skład której weszły kurtki puchowe i kolorowe skarpetki, była w sprzedaży w ograniczonej ilości produktów na stronie Chiary, a marka po raz kolejny udowodniła, że dzięki „girl power” może zdziałać naprawdę dużo.

Poza tym, 2017 rok był ważną datą dla jednego z najlepszych duetów w świecie polskiej mody, czyli Paprocki & Brzozowski. Kilka miesięcy temu, świętowali oni swoje 17-lecie pracy i zrobili to w dość nietypowy sposób. Zamiast organizować pokaz kolekcji, postawili oni na prezentację w warszawskiej Zachęcie, gdzie oprócz zjawiskowych kreacji, mogliśmy zobaczyć efekty zdjęciowe z największymi muzami duetu.

Nie moglibyśmy również zapomnieć o wiadomości, którą przez kilka tygodni żyli wszyscy, nawet te osoby, które nie śledzą na bieżąco świata mody. Mowa tutaj o nadejściu polskiej edycji „Vogue’a”, której debiut zbliża się coraz większymi krokami, a nasza ciekawość jest coraz większa!

Czekamy na to co przyniesie 2018 rok!

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności