Zmysłowe historie z Whirlpool: Zuzanna Wachowiak z BIZUU

Delikatna, subtelna, uniwersalna. Koronkę uwielbiamy za jej dziewczęcy charakter oraz to, że, jak udowadnia nasza dzisiejsza bohaterka, nie zna pojęcia sezonowości. W kolejnej odsłonie cyklu „Zmysłowe historie z Whirlpool”  o tym wyjątkowym materiale rozmawiamy z jedną z założycielek marki BIZUU – Zuzanną Wachowiak, ambasadorką kampanii Whirlpool „6-ty Zmysł Projektanta”.

Z Zuzanną Wachowiak, współzałożycielką BIZUU rozmawiam na kilka dni przed jesienno-zimowym pokazem marki. Zuzanna, wraz z siostrą Blanką Jordan w ciągu jedynie sześciu lat stworzyły markę, któ kochają nie tylko gwiazdy, ale przede wszystkim kobiety z krwi i kości. BIZUU stało się w tym czasie nie tylko jednym z kluczowych projektów w polskiej modzie, ale przede wszystkim synonimem wysublimowanej kobiecości, wyrafinowania i elegancji, które jednocześnie idą w parzz wygodą i niekrępującymi ruchów fasonami. Zuzanna niezwykle często wykorzystuje koronkę w swoich kolekcjach, dlatego była idealną osobą do podzielenia się z nami swoją „Zmysłową historią” związaną z elementem garderoby wykonanym właśnie z tego materiału. Wybór projektantki padł na spódnicę, która, jak się okazuje, do jej szafy trafiła zupełnie przypadkowo.

 

„Koronka, z której została uszyta ta spódnica, została sprowadzona specjalnie z Francji. Jest to model z naszej zeszłorocznej, wiosenno-letniej kolekcji, zaprojektowany specjalnie dla Kasi Glinki, która jest bardzo filigranową i drobną dziewczyną. Spódnicę tę uszyłyśmy na nasz ówczesny pokaz i wydawało mi się, że posiada fason, który w ogóle nie będzie odpowiadał mojej figurze. Mimo to postanowiłam ją przymierzyć – okazała się idealna i w ten sposób trafiła do mojej szafy. Tym samym model ten nie trafił do sprzedaży w BIZUU i został zarezerwowany tylko do mojego użytku. Za co ją lubię? Przede wszystkim za to, że jest bardzo uniwersalna i nadaje się na wiele wyjątkowych okazji – można założyć do niej szpilki lub botki i uczynić z niej element dziennej stylizacji. To jedna z tych rzeczy w mojej szafie, którą mogę założyć na każdą okazję – miksując ze sobą różne dodatki, a czasami zestawiając nawet ze sportowymi butami, chcę udowodnić, że jest wielofunkcyjna”. 

Zamiłowanie do koronki widać także w wielu aspektach pracy twórczej, zarówno Zuzanny Wachowiak, jak i jej siostry, Blanki Jordan – drugiej połowy duetu BIZUU. Z koronki projektantki korzystają niezwykle często i to nie tylko w przypadku kolekcji wiosenno-letnich. Materiał ten z powodzeniem wykorzystują także przy tworzeniu kolekcji jesiennych, wśród których specjalne miejsce zajmuje koronka w odcieniach czerwonego wina, głębokiego burgundu i czerni.

„Koronka jest trochę wpisana z DNA naszej marki – jest bardzo kobiecym i subtelnym materiałem. W obecnej kolekcji, posiadamy sporo modeli z koronki, gipiury białej i bawełnianej – bardziej szlachetnej. Chcemy tym udowadniać, że nie jest to materiał zarezerwowany wyłącznie dla panien młodych, ale można z powodzeniem wykorzystywać go także w bardziej codziennych sytuacjach”. 

„6-ty Zmysł Projektanta” to ogólnopolska kampania marki Whirlpool, w której świat technologii łączy się ze światem mody i która prezentuje rozwiązania pomagające chronić tkaniny i wykonane z nich ulubione ubrania. Oprócz duetu BIZUU ambasadorami akcji są także projektant Michał Szulc, modelka Kamila Szczawińska oraz bloger, Kamil Pawelski.

Partnerem publikacji jest Whirlpool.

ZobaczSchowaj komentarze

TYLKO U NAS: Joanna Horodyńska w zachwycającej kreacji MMC na balu „Spragnieni piękna”

Joanna Horodyńska pojawiła się na na balu dobroczynnym „Spragnieni piękna”, który odbył się w Muzeum Narodowym w Warszawie. Na tę okazję założyła specjalnie dla niej i na tę okazję dedykowaną suknię marki MMC. Pełna klasa!

TYLKO U NAS: Joanna Horodyńska w zachwycającej kreacji MMC na balu „Spragnieni piękna”
16990553_10202897013981618_1445165627_o

Bal odbył się z okazji 100-lecia Stowarzyszenia „Przyjaciele MNW”. Na tym wyjątkowym wydarzeniu odbyła się aukcja dobroczynna, a dochód z licytacji przeznaczony zostanie na remont Galerii Wzornictwa Polskiego MNW. Jedną z najjaśniejszych gwiazd tego wieczoru była niewątpliwie Joanna Horodyńska, która zachwyciła kreacją od MMC.

– To wyjątkowa kreacja w naszym dorobku, która powstała specjalnie dla Joasi – zdradza w rozmowie z Fashion Post Rafał Michalak, współtwórca marki. – Jedną z inspiracji była suknia ślubna księżnej Diany, ponieważ Asia bardzo chciała pobawić się trendami z lat 80. To było dla nas naprawdę duże, ale ciekawe wyzwanie, gdyż rzadko szyjemy tego typu wieczorowe kreacje, a kolor też nie jest dla nas typowy. Nasza krawcowa również miała nad czym pracować, ponieważ suknia składa się z 20 metrów tafty – tłumaczy projektant.

Jak widać praca przyniosła piorunujące efekty – Horodyńska po raz kolejny pokazała niezwykły szyk, klasę i piękno.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.