Zjawiskowa kampania nowego zapachu Gucci Bloom

Dakotę Johnson, Hari Nef i Petrę Collins – to właśnie je zobaczymy w  kampanii promującej pierwszy zapach stworzony przez dyrektora kreatywnego Gucci -Alessandro Michele. Zobaczcie te wyjątkowe i długo wyczekiwane zdjęcia!

Na ten zapach czekamy jak na żaden inny. Nie tylko dlatego, że szczególnie lubimy perfumy włoskiego domu mody, ale dlatego, że został stworzony przez samego Michele. „Bloom”, wykreowany wspólnie z mistrzem perfumerii Alberto Morillasem różni się od wcześniejszych zapachów marki zarówno jeśli chodzi o wyjątkową kombinację nut zapachowych i wyszukanych składników, ale także pod względem wyglądu flakonu. Nuty zapachowe znajdujące się we flakonie w kolorze „milennial pink” to m.in pochodzący z Indii jaśmin smabac, tuberoza i kosaciec, czyli irys o pachnących korzeniach.


Od pamiętnego lansowania zapachu, które odbyło się w  Nowym Jorku nie słabną nasze emocje, a kampania, którą zobaczyliśmy na oficjalnym Instagramie Gucci dosłownie rozpaliła naszą wyobraźnię.  Seria marzycielskich zdjęć, przedstawia wspaniałą trójcę i muzy Michele: Dakotę Johnson, Hari Nef i Petrę Collins stojące spokojnie w bujnym ogrodzie i trzymające w rękach piękny flakon w najmodniejszym, różowym kolorze.

Kampania, sfotografowana przez Glena Luchforda (ulubionego fotografa Alessandro Michele) w Nowym Jorku, została zainspirowana urbanistyką i tym, że zapach może być sposobem na podróżowanie do nieistniejących miejsc. Michele dodaje, że jest ona „surrealistyczną wizją noszenia ogrodu.”

Na kolejnym zdjęciu widzimy butelkę Bloom, która leży obok Collins leżącej wśród bujnej trawy i różowych kwiatów, które idealnie pasują do koloru sukienki i samego flakonu.

Wszystko jest tu dopracowane w najmniejszych szczegółach. Nas zdjęcia zachwyciły i uważamy, że to jedna z piękniejszych kampanii perfum w tym roku. Nie możemy doczekać się już samego zapachu, którego premiera już w sierpniu.

ZobaczSchowaj komentarze

Restauracja Gucci we Florencji otwiera swoje drzwi!

Kilka miesięcy temu pisaliśmy o nowym projekcie Alessandro Michele o tajemniczej nazwie „Gucci Garden”. Ta wyjątkowa przestrzeń znajdująca się w samym sercu Florencji ma być kreatywnym miejscem łączącym modę, sztukę, instalacje artystyczne i… restaurację, która właśnie została otwarta.

Restauracja Gucci we Florencji otwiera swoje drzwi!

Patrząc na kolejne sukcesy Alessandro Michele, nie trudno odnieść wrażenie, że wszystko czego dotknie projektant zamienia się w złoto. I wszystko wskazuje na to, że nie inaczej będzie w przypadku concept store’u Gucci Garden, który wykorzystując tradycyjną muzealną przestrzeń, zamienia ją w nowoczesne miejsce. Tu sztuka łączy się z designem oraz modą. W „ogrodzie Gucci” znajdziemy kreacje oraz meble zaprojektowane wyłącznie dla concept store’u. By jednak go zobaczyć trzeba kupić bilet w cenie 8 euro, ale tu dodamy, że połowa tej ceny zostanie przekazana na różne projekty mające na celu odrestaurowanie Florencji. Jednak jedną z głównych atrakcji Gucci Garden jest miejsce dla wszystkich smakoszy świata.

Na parterze znajduje się restauracja Gucci Osteria, której szefuje znany wszystkim fanom produkcji Netfliksa „Chef’s Table” i jeden z najwybitniejszych włoskich kucharzy – Massimo Botura. Restauracja mieści zaledwie 50 miejsc dla gości, których jednak czeka prawdziwa uczta przygotowana specjalnie przez Boturę. Szef kuchni zamiast wykorzystać swoje sprawdzone przepisy z swojej kultowej restauracji w Modenie, przygotował specjalne menu dla Gucci. A w menu znajdziemy zarówno dania inspirowane tradycyjną, włoską kuchnią, jak nowoczesne dania, w tym tortellini Parmigiano Reggiano czy grzybowe risotto. Aż ślinka cieknie!

Gucci otworzy własny ogród w czasie Pitti Uomo!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.