Zjawiskowa kampania nowego zapachu Gucci Bloom

Dakotę Johnson, Hari Nef i Petrę Collins – to właśnie je zobaczymy w  kampanii promującej pierwszy zapach stworzony przez dyrektora kreatywnego Gucci -Alessandro Michele. Zobaczcie te wyjątkowe i długo wyczekiwane zdjęcia!

Na ten zapach czekamy jak na żaden inny. Nie tylko dlatego, że szczególnie lubimy perfumy włoskiego domu mody, ale dlatego, że został stworzony przez samego Michele. „Bloom”, wykreowany wspólnie z mistrzem perfumerii Alberto Morillasem różni się od wcześniejszych zapachów marki zarówno jeśli chodzi o wyjątkową kombinację nut zapachowych i wyszukanych składników, ale także pod względem wyglądu flakonu. Nuty zapachowe znajdujące się we flakonie w kolorze „milennial pink” to m.in pochodzący z Indii jaśmin smabac, tuberoza i kosaciec, czyli irys o pachnących korzeniach.


Od pamiętnego lansowania zapachu, które odbyło się w  Nowym Jorku nie słabną nasze emocje, a kampania, którą zobaczyliśmy na oficjalnym Instagramie Gucci dosłownie rozpaliła naszą wyobraźnię.  Seria marzycielskich zdjęć, przedstawia wspaniałą trójcę i muzy Michele: Dakotę Johnson, Hari Nef i Petrę Collins stojące spokojnie w bujnym ogrodzie i trzymające w rękach piękny flakon w najmodniejszym, różowym kolorze.

Kampania, sfotografowana przez Glena Luchforda (ulubionego fotografa Alessandro Michele) w Nowym Jorku, została zainspirowana urbanistyką i tym, że zapach może być sposobem na podróżowanie do nieistniejących miejsc. Michele dodaje, że jest ona „surrealistyczną wizją noszenia ogrodu.”

Na kolejnym zdjęciu widzimy butelkę Bloom, która leży obok Collins leżącej wśród bujnej trawy i różowych kwiatów, które idealnie pasują do koloru sukienki i samego flakonu.

Wszystko jest tu dopracowane w najmniejszych szczegółach. Nas zdjęcia zachwyciły i uważamy, że to jedna z piękniejszych kampanii perfum w tym roku. Nie możemy doczekać się już samego zapachu, którego premiera już w sierpniu.

ZobaczSchowaj komentarze

Gucci stworzyło kolekcję dla każdego fana psów

Czy Alessandro Michele przestanie nas zaskakiwać? Zaczynamy mieć co do tego wątpliwości. Najnowszy projekty dyrektora kreatywnego Gucci jest bowiem przeznaczony w całości… wielbicielom czworonogów. O co chodzi? Wyjaśniamy!

Gucci stworzyło kolekcję dla każdego fana psów

Kolekcja, która będzie się składała z 63 elementów, powstała w ramach świętowania zbliżającego się chińskiego Nowego Roku, którego symbolem będzie właśnie pies. Michele inspirując się swoimi dwoma terrierami stworzył kilkanaście ilustracji, które potem zamieniły się w całą kolekcję. Psie motywy możemy więc znaleźć na akcesoriach, butach, jak i ubraniach.

Premierze kapsułowej kolekcji towarzyszy również nietypowa sesja autorstwa Petry Collins, której bohaterami zostały różne rasy naszych ukochanych czworonogów. Piękne, baśniowe fotografie to jednak nie koniec dobrych wiadomości. Psia kolekcja Gucci jest dostępna na wszystkich rynkach, nie tylko chińskim, a więc jeśli nie odstraszy was cena, to również możecie zrobić sobie małe zakupy.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności