Zdrowe soki od polskiej supermodelki

Kto może być lepszym ekspertem w temacie zdrowego i dietetycznego odżywiania, jeśli nie supermodelka? Anna Jagodzińska, która swego czasu rządziła światowymi wybiegami i zimnym sercem Anny Wintour, planuje otwarcie baru z zielonymi sokami na warszawskiej Saskiej Kępie.

Anna Jagodzińska stroni od ścianek i blasków fleszy, więc przypomnimy wam osiągnięcia tej pochodzącej z Sierpca 27-latki (a jest ich sporo): modelka ma na koncie okładki amerykańskiego (!), włoskiego, niemieckiego, portugalskiego i tureckiego „Vogue’a”, kampanie H&M, Balenciagi, Yves Saint Laurent oraz perfum Dolce&Gabbana i Toma Forda. To tylko mały wycinek imponującej kariery ikony branży. I choć Ania na wybiegach nie pojawia się od pięciu lat, uwierzcie nam, że dziewczyna nie narzeka na brak zajęć – w tym roku modelka pojawiła się w kampaniach Etro, Massimo Dutti i zegarków Calvina Kleina.

…a do tego przygotowuje się do otwarcia własnego baru z zielonymi sokami w Warszawie! Think Love Juices, bo taką nazwę nosi przedsięwzięcie, będzie się mieściło przy ul. Francuskiej 14 na Saskiej Kępie. I choć data otwarcia nie jest jeszcze znana, bar możecie już polubić na Facebooku i śledzić na Instagramie. Zapowiada się bardzo smacznie!

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Valentino jesień-zima 2016

Ta kampania to ostatnia odsłona wspólnej pracy duetu projektantów –  Marii Grazii Chiuri and Pierpaola Piccioli. Kolekcja na jesień-zimę 2016, inspirowana baletem oraz tańcem współczesnym została sfotografowana w ciepłym świetle, wręcz w delikatnym półmroku. O taki nastrojowy klimat zadbał niezastąpiony Steven Meisel. Zobaczcie koniecznie.

Kampania Valentino jesień-zima 2016

Sesja zdjęciowa wpisuje się w obowiązujący trend, jakim są kampanie grupowe z udziałem najciekawszych twarzy modelingu. W tym przypadku przed obiektywem Stevena Meisela stanęły: Julia Nobis, Karen Elson, Jamie Bochert oraz Katlin Aas, która wypadły niczym prawdziwe baletnice. Fotograf uchwycił je wszystkie w tanecznych pozach, a wyglądają niczym ubrane w profesjonalne stroje baletowe. Sesja odbyła się w Nowym Jorku.

Zdjęcia prezentujące zmysłowość ruchów mają w sobie dużo subtelności, a także świetnie współgrają ze strojami. Projekty włoskiego domu mody w kolorze ciepłych beżów oraz czerni są dobrze uwypuklone na tle teatralnej scenografii. Jak zawsze u Valentino, nie chodzi tylko o same ubrania. Ich kampanie przemycają jakiś mocny motyw przewodni, tym razem taniec i ruch, które są celnie przetłumaczone na język marki. Dla nas bomba!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.