Zaprojektuj zegarek razem ze Swatch!

Zamienianie pozornie, zwykłych rzeczy w jedyne w swoim rodzaju akcesoria to jeden z najmocniejszych trendów ostatnich sezonów. Personalizowane dodatki nie tylko odzwierciedlają nasz styl, ale sprawiają, że nawet najprostsze stylizacje zyskują niepowtarzalny charakter. Tym tropem poszła marka Swatch, która w tym sezonie stawia na serię Swatch X You, dzięki której własnoręczne zaprojektujemy nasz wymarzony zegarek.

Swatch X You seria zegarków, które możemy zaprojektować w salonach marki oraz online. A zrobimy to już w kilku, prostych krokach. Najpierw musimy wybrać rozmiar kopert, a do wyboru mamy dwa: Gent i New Gent. Potem przechodzimy do chyba najtrudniejszego etapu jeśli ktoś z natury jest niezdecydowany, czyli wyboru kolorów siliconowych pasków. Tutaj w ofercie pojawiły się między innymi stonowane błękity, intensywne róże oraz elektryczne czerwienie, a więc każdy bez problemu będzie mógł wybrać coś dla siebie. Kolejny etap to wybór szlufek oraz ekstra dodatków np. przypinek. I nasz zegarek jest gotowy.

Taki zegarek to nie tylko świetny pomysł na prezent, ale także okazja do puszczenia wodzów fantazji. Możemy być pewni, że nasz czasomierz będzie jedynym takim egzemplarzem na świecie. A jeśli dodatkowo chcecie się podzielić z innymi swoim dziełem to nie zapomnijcie dodać specjalnego hashtagu #swatchxme.

Lubimy!

  • Krzysztof Strańczyk

    W zegarkach stamps jest tak od 20 lat.

ZobaczSchowaj komentarze

Wybierz psa z second-handu– niezwykła kampania KMX Fashion

Szukacie absolutnego „must have’u” tego lata, który zostanie z wami na dużo, dużo dłużej? Oto i on– psiak z adopcji! Dostępny w każdym rozmiarze, o niesamowitym bogactwie kolorów i wzorów do wyboru, a co najważniejsze– pasujący każdemu bez wyjątku. Polska marka modowa KMX Fashion skradnie wasze serca najnowszą kampanią w ramach akcji ,,Wybierz psa z second-handu”.

Wybierz psa z second-handu– niezwykła kampania KMX Fashion

Jest to już druga edycja akcji prowadzona przez KMX Fashion, w której marka pomaga w znalezieniu prawdziwego domu cudownym psiakom. Kampania na początku miała miejsce we Wrocławiu, a już jesienią inicjatywa przeniesie się do Warszawy.

Jak tłumaczą organizatorzy, kupować można ubrania, a zamiast kupowania czworonożnego przyjaciela warto rozważyć jego adopcję. Moda na dobroć nigdy nie przemija i właśnie to swoją inicjatywą chce pokazać marka.

,,Psi modele” to cudowne, pełne miłości zwierzęta, które czekają na nowy dom. O wspaniałości tych istot świadczy również to, że osoby pracujące przy sesji były dla nich zupełnie obce, a każdy psiak bez wyjątku wykazał się niesamowitą łagodnością i czułością.

Psy pozostają pod opieką wolontariuszek z Fundacji Dwa Plus Cztery, Oleśnickie Bidy i grupy Takiny Niczyje. Jeśli jesteście zainteresowani adopcją lub szczegółami samej kampanii, koniecznie sprawdźcie Facebookpo więcej informacji.

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.