Zapach angielskiego dębu ukryty w nowych perfumach Jo Malone London

Dwa nowe i inspirowane wonią dębu zapachy marki Jo Malone London  są idealnymi perfumami na tegoroczną jesień. Ich nietypowe nuty zabiorą was w podróż po lesie i dadzą wam zupełnie nowe zapachowe doznania. Sprawdźcie, jakie jeszcze akordy poza absolutem z prażonego dębu kryją się w English Oak & Hazelnut i English Oak & Redcurrant.

Zapachy Jo Malone London mają w sobie coś absolutnie urzekającego. Ich fenomenalne kompozycje są tak niepowtarzalne, że trudno o nich zapomnieć. My perfumy marki kochamy od dawna i znamy już dobrze wszystkie dostępne zapachy. Dlatego niezmiernie nas cieszy, że do ich rodziny dołączyły dwa nowe – English Oak & Hazelnut oraz English Oak & Redcurrant, których bazą jest absolut z prażonego drewna dębowego.

English Oak & Redcurrant to nieoczywiste i bardzo oryginalne połączenie czerwonej porzeczki z dębem, które daje otulający i zniewalający zapach, zaś English Oak & Hazelnut (połączenie zielonego orzecha laskowego z dębem) przypomina woń ziemi i jest jak spacer po lesie w jesienny poranek. Zapachy Jo Malone London z reguły tworzone są tak, by można było je ze sobą łączyć robiąc tzw. Fragrance Combining i uzyskać w ten sposób frapujące i zupełnie nowe połączenie. Tak możemy zrobić również i z tym zapachem. Łącząc English Oak & Hazelnut z Basil & Neroli, otrzymamy pełną życia, cytrusową i odrobinę zalotną kompozycję. Natomiast mieszanka English Oak & Redcurrant z Blackberry & Bay, stworzy niesamowicie owocową kompozycję. Możecie także połączyć oba zapachy ze sobą, dzięki czemu uzyskacie świeży, korzenny zapach z jasnym i soczystym niuansem. Kombinacji jest jednak tak wiele, że najlepiej samemu stworzyć swój ulubiony duet.

Mistrz perfumiarstwa i twórca zapachów Yann Vasnier, tak skomentował wybór palonego dębu jako podstawę obu propozycji:

„Dąb jest pięknym, szlachetnym drzewem. Jest mocny i ikoniczny. W świecie perfum często spotykamy drzewo  sandałowca i cedrowe, ale dąb jest czymś wyjątkowym. Jest on majestatyczny i tajemniczy.”

Nam nie pozostaje nic innego, jak tylko polecić wam wybrać się do perfumerii Douglas, by na własnej skórze poczuć nietypowość tych kompozycji. Ale zanim to zrobicie posłuchajcie odgłosów lasu i obejrzyjcie nietopową reklamę zapachów.

  • Boruta

    Nie chciałbym, żeby moja kobieta dębem pachniała hehe

  • Amanda

    Ciekawa kompozycja chociaż totalnie nie w moim guście. Wolę piżmo z różą i czarną porzeczką. Takie zestawienie znalazłam w sklepie internetowym zapach-orientu w perfumach Rasasi. Nawet koleżankom z pracy się podobają.

ZobaczSchowaj komentarze

Gabrielle, nowy zapach Chanel, już w drogeriach

Dom mody Chanel kazał nam długo czekać na nowe perfumy. Po 15-letniej przerwie doczekaliśmy się nie odświeżonej wersja już istniejącego zapachu, ale zupełnie nowej kompozycja stworzona przez Oliviera Polge. Perfumy Gabriell to hołd złożony samej Coco Chanel, które podobnie jak ona są wyrafinowane i bardzo luksusowe.  Od dziś możemy już je kupić.

Perfumy Gabrielle to jedna z najważniejszych premier w tym roku. Ten niezwykle kobiecy zapach powstały na cześć Coco Chanel, a właściwie Gabrielle Bonheur Chanel, której marka w tym roku poświęca wiele uwagi. Sama praca nad nad zapachem trwała 3 lata, a nad wyjątkową butelką, w której ukrywają się perfumy aż 5 lat!

 

Ale zacznijmy od samego zapachu. Wśród tych głównych akordów znalazły się ylang-ylang, kwiat pomarańczy, jaśmin i tuberoza. Ale poza nimi odnajdziemy tam także nuty mandarynki, grapefruit, czarna porzeczka, drzewa sandałowego i piżma. Białe kwiaty i cytrusy zdecydowanie dominują w tej kompozycji, którą doceni każda miłośniczka mocnych i wyraźnych zapachów. Zapach ten określa się mianem „abstrakcyjnego zapachu kwiatowego, i jest zupełnie różny od klasyków domu Chanel takich jak np. najsłynniejsze Chanel nr 5.   Jest intensywny, głęboki i bardzo kwiatowy, ale nie jest to zapach niszowy.

Tworząc go kreator zapachów Olivier Polge dołożył wszelkich starań aby powstał zapach na miarę XXI wieku i upodobań współczesnych kobiet. Stworzył zapach dla współczesnych buntowniczek, które chcą iść własną drogą i wiedzą czego chcą.

No. 5 opowiada o kobiecości i osiągnięciach. Mademoiselle cechował paradoks bycia wrażliwą i niezwyciężoną… a także niecierpliwąChcieliśmy stworzyć zapach, dla współczesnych kobiet. Zanim rozpoczęliśmy pracę nad perfumami przeprowadziliśmy wiele badań wśród kobiet, z których wyraźnie wynika, że nie chcą one być szufladkowane. Chcą żyć własnym życiem, chcą być sobą i kreować własną przyszłość” podsumowuje Christine Dagousset Global President of Fragrance and Beauty Chanel. 

Niezwykły jest nie tylko zapach, ale także butelka nad którą prace trwały aż 5 lat. Wykonana z niezwykle  cienkiego szkła butelka produkowana jest w Czechach. Kształtem nawiązuje do klasycznego flakonu. Ale dzięki użyciu tego cienkiego materiału przepuszcza ona mnóstwo światła, a płyn w niej zawarty zyskuje kolor złota i bursztynu, które dodaje mu jeszcze bardziej luksusowy charakter.

Jak pisaliśmy już kilkukrotnie na łamach Fashion Post, twarzą zapachu jest Kristen Stewart, którą możemy oglądać w dynamicznym klipie reklamującym zapach w reżyserii genialnego młodego brytyjski artysta Ringan Ledwidge

Światowa premiera perfum odbyła się w paryskim Palais de Tokyo. A nasza polska w Narodowej Galerii Sztuki Zachęta, na której mieliśmy przyjemność gościć.

Dziś zapach trafił do sprzedaży. My jesteśmy w nim zakochane!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.