Zalando rusza z działem beauty

W historii każdej firmy przychodzi okres, kiedy trzeba zrobić kolejny krok do przodu. Taki moment właśnie nadszedł w przypadku Zalando, czyli jednego z liderów na rynku internetowych platform zakupowych. Niemiecki gigant ogłosił właśnie, że w 2018 roku powiększy swoją ofertę o dział beauty.

Wiadomość ta nie powinna być żadnym zaskoczeniem dla klientów Zalando. Wiele innych platform już dawno zdecydowało się na ten krok, z konkurencją w postaci ASOSa na czele, który we wrześniu tego roku ruszył z działem beauty, O zmianach w niemieckim gigancie sprzedaży internetowej wypowiedział się jeden z jego prezesów Rubin Ritter, który powiedział, że „wprowadzenie działu beauty odzwierciedla potrzeby naszych klientów”. Trudno się z tym nie zgodzić, tym bardziej, że platforma często oferuje sezonowe zniżki i rabaty, które każda zakupoholiczka przyjmuje garściami.

Niestety, nie wiadomo jeszcze jakie marki pojawią się w ofercie, ale według informacji dostępnych na stronie Zalando Corporate będą one z różnych działów beauty. To znaczy, że oprócz najbardziej oczywistej kolorówki czy pielęgnacji, przez Zalando będziemy mogli kupić perfumy oraz akcesoria. Poza nowościami w internetowym świecie, Zalando planuje również otwarcie Beauty Concept Store w Berlinie, gdzie będziemy mogli dowiedzieć się czegoś o nowych produktach czy zasięgnąć rad od ekspertów. Niestety, pierwszym krajem, który będzie mógł skorzystać z nowych usług będą Niemcy, ale liczymy, że Polska będzie następna w kolejce!

ZobaczSchowaj komentarze

Kombinezon wraca do łask – tego trendu nie możecie przegapić!

Jedna z najbardziej praktycznych części garderoby, przez chwilę w offie, teraz znów staje się supermodna. Dlatego, tej wiosny, powinnyśmy w swojej szafie mieć choć jeden kombinezon. A uwierzcie nam, że jest z czego wybierać. Modne są zarówno te z dżinsu, jedwabiu i bawełny, z krótkim lub z długim rękawem w deseń w paski albo kwiaty. Nosimy go od zmierzchu do świtu, bo zestawiony z odpowiednimi dodatkami, może zastąpić w tym sezonie wieczorową kreację.

W tym sezonie świat mody zamienia dwuczęściowy garnitur –  superpopularny jesienią i zimą, na prawdopodobnie najwygodniejszą część garderoby, czyli jednoczęściowy kombinezon. Jak zapewne pamiętacie podczas wrześniowego Fashion Weeku, kombinezony (którego historia zaczyna się w fabryce), inspirowane latami 70-tymi, królowały na pokazach m.in Valentino, Ralpha Laurena czy Stelli McCartney. Tej wiosny zobaczymy go nie tylko na modelkach, bo zszedł z wybiegu wprost na ulicę, stając się niezastąpioną częścią garderoby wszystkich it girl- od Lisy Aiken po Galę Gonzalez. Zupełnie nas to nie dziwi. Warto więc kupić choć jeden. Na pewno w tym sezonie się będziecie go często zakładać. 

 


Zakupy

Zara

Wzorzysty kombinezon
199 zł

YEEZY

Kombinezon z bawełny
ok. 1400 zł

Alexachung

Dżinsowy
1744 zł

Miu Miu

Bawełniany z naszywkami
10 734 zł

Bik Bok

Kombinezon z poliestru
249 zł

Moss Copenhagen

Deseń w pionowe pasy
339 zł

Mango

Kombinezon khaki
199 zł

Vila

Kombinezon w paski
209 zł

Mango

Kombinezon w groszki
229 zł

Derhy

Kombinezon w kwiaty
499 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności