Zalando rusza z działem beauty

W historii każdej firmy przychodzi okres, kiedy trzeba zrobić kolejny krok do przodu. Taki moment właśnie nadszedł w przypadku Zalando, czyli jednego z liderów na rynku internetowych platform zakupowych. Niemiecki gigant ogłosił właśnie, że w 2018 roku powiększy swoją ofertę o dział beauty.

Wiadomość ta nie powinna być żadnym zaskoczeniem dla klientów Zalando. Wiele innych platform już dawno zdecydowało się na ten krok, z konkurencją w postaci ASOSa na czele, który we wrześniu tego roku ruszył z działem beauty, O zmianach w niemieckim gigancie sprzedaży internetowej wypowiedział się jeden z jego prezesów Rubin Ritter, który powiedział, że „wprowadzenie działu beauty odzwierciedla potrzeby naszych klientów”. Trudno się z tym nie zgodzić, tym bardziej, że platforma często oferuje sezonowe zniżki i rabaty, które każda zakupoholiczka przyjmuje garściami.

Niestety, nie wiadomo jeszcze jakie marki pojawią się w ofercie, ale według informacji dostępnych na stronie Zalando Corporate będą one z różnych działów beauty. To znaczy, że oprócz najbardziej oczywistej kolorówki czy pielęgnacji, przez Zalando będziemy mogli kupić perfumy oraz akcesoria. Poza nowościami w internetowym świecie, Zalando planuje również otwarcie Beauty Concept Store w Berlinie, gdzie będziemy mogli dowiedzieć się czegoś o nowych produktach czy zasięgnąć rad od ekspertów. Niestety, pierwszym krajem, który będzie mógł skorzystać z nowych usług będą Niemcy, ale liczymy, że Polska będzie następna w kolejce!

ZobaczSchowaj komentarze

Na wczorajszym rozdaniu Złotych Globów dominował jeden rodzaj makijażu!

Tak jak zapowiadano tegoroczną galę rozdania Złotych Globów spowiła czerń. Wszystkie gwiazdy pojawiły się na czerwonym dywanie ubrane w kreacje w tym odcieniu, manifestując w ten sposób swoje poparcie dla ruchu #TimesUp. Ale na szczęście postanowiły tą podstawową barwą, ocieplić energetycznym kolorem.  A co najlepiej pasuje do czerni? Oczywiście wszystkie rodzaje czerwieni. Od strażackiej czerwieni przez karmin po burgund i fuksję. Tracee Ellis Ross, postawiła na matową wersję Chanel. Korona Claire Foy wybrała musującą połączenie czerwieni z pomarańczową, podobnie jak Christina Hendricks, natomiast Gal Gadot miał na sobie czerwień zmieszaną z purpury. Ale to tylko niektóre z nich. Zobaczcie jak aktorki pięknie się prezentowały.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności