Zakochaj się w torebkach od URCHYNN!

URCHYNN to mała, całkiem niezależna marka, która zajmuję się wytwarzaniem torebek i plecaków ze skóry naturalnej. Każda rzecz to  oryginalny egzemplarz, a co ciekawe wszystkie produkty wykonane są z materiałów wtórnych, czyli tak zwanego upcyclingu. Zobaczcie koniecznie nową, słoneczną kampanię tej marki!

Zakochaj się w torebkach od URCHYNN!
Fotograf : Laura Drygalska
Modelka: Natalia Michalewska - Blous

Marka URCHYNN tworzona jest tylko i wyłącznie przez właścicielkę–Martynę, która robi wszystko samodzielnie. Twórczyni wybiera materiały, projektuje, szyje, zajmuje się social mediami i sklepem online, a także własnoręcznie pakuje i wysyła torebki. Jednak jak twierdzi, większość swojego czasu poświęca ukochanym córkom, dlatego jak na razie marka pozostaje dość niszowa.

 

Najnowsza kampania marki nie ustępuje jednak miejsca sesjom wizerunkowym brandów z wyższych półek. Słoneczne, pełne energii zdjęcia, wykonane na tle łąk i wiejskich krajobrazów są zdecydowanie strzałem w dziesiątkę. Całość inspirowana jest stylem vintage, a rudowłosa modelka o nietuzinkowej urodzie idealnie komponuje się z całą scenerią. Jeśli chodzi o główne gwiazdy sesji– torebki marki URCHYNN, jedno jest pewne: nie ma tutaj miejsca na nudę. Brązowy kolor naturalnej skóry dopełniony dopieszczonymi detalami w postaci frędzli, pomponów i naszywanych gwiazdek w nasyconych kolorach, będą w stanie ożywić każdą, nawet najbardziej stonowaną stylizację.

Po więcej informacji zapraszamy na Facebook lub Instagram marki.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

Choć na rynku istnieje dopiero od 2014, w tak krótkim czasie zdążyła zaskarbić sobie sympatię blogerek, fashionistek i wszystkich zorientowanych modowo klientek. Wcale się nie dziwimy! Marka The Beast to bowiem idealne połączenie klasyki i najgorętszych trendów oraz różnych obliczy kobiecej natury w przyjaznej portfelowi cenie. Zobaczcie jej najnowszą kampanię!

Gra kontrastów w kampanii The Beast jesień-zima 2017

W sezonie jesień-zima 2017 marka The Beast kontynuuje swoje założenia, które od samego początku bazowały na łączeniu kobiecych, nowoczesnych i osadzonych w trendzie krojów z ostrzejszymi i nieco bardziej drapieżnymi akcentami. Najnowsze propozycje to więc głównie gra kontrastów – w projektach przejawiają się różne oblicza kobiecej natury, w opozycji do siebie stoją wykorzystane materiały, a krojów nie da się zakwalifikować wyłącznie do jednej, konkretnej estetyki.

Eteryczność miesza się więc tu z drapieżnością i seksapilem, jedwabie towarzyszą ciężkim welurom, a inspirowane męską garderobą marynarki w kratę mają kobiece, koronkowe wykończenia. W skład kolekcji, oprócz okryć wierzchnich, weszły także sukienki, topy i spódnice – wszystkie w modnych obecnie krojach i w niezwykle przystępnych cenach, co tylko potwierdza, że marce The Beast skutecznie udaje się wypełniać niszę polskiej autorskiej mody nie odstraszającej potencjalnego klienta ceną.

Inspirujące i atrakcyjne dla oka balansowanie między różnymi stylami, twórcy marki postanowili przenieść także na kampanię wizerunkową. Jej twarz, czyli Agnieszka Gołębiowska jest bowiem z jednej strony delikatna i eteryczna, a z drugiej drapieżna, co świetnie widać na zdjęciach autorstwa Soni Szóstak.

Lubimy bardzo!

 

 

Przeczytaj także:

Sonia Szóstak: „Nie wyciągam aparatu na próżno” [WYWIAD]

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.