Zachwycające torebki i krajobrazy w kampanii Slava Varsovia

Polska marka SLAVA Varsovia prezentuje najnowszą kolekcję torebek, w charakterystycznym dla siebie, minimalistycznym stylu. Zachwycają nie tylko same projekty, ale także miejsce kampanii, gdyż zdjęcia zostały zrealizowane wśród krajobrazów Ameryki Południowej.

Zachwycające torebki i krajobrazy w kampanii Slava Varsovia

Założona w 2012 roku przez Anię Szydłowską marka co sezon stawia na minimalistyczne projekty, które są jednocześnie surowe, jak i subtelne i funkcjonalne. Torby jej autorstwa skradły serce takich gwiazd, jak Anja Rubik, czy Magdalena Cielecka.

W letniej ofercie SLAVA proponuje geometryczne produkty w spokojnych barwach, m.in. klasycznym czarnym, pastelowym różu oraz szarym zamszu. Poza tym, marka proponuje swoją wersję wakacyjnego must-have’u – kosz ręcznie wykonany przez rzemieślników z Peru.

Oprócz toreb, ważną rolę odegrała sceneria sesji, na którą tym razem wybrano krajobrazy Ameryki Południowej. Pustynne i nadmorskie tereny były piękną oprawą dla produktów, a majestatyczna przestrzeń idealnie współgrała z minimalistyczną filozofią SLAVA.

Zdjęcia do kampanii wystylizowanej przez Marcele Stańczyk wykonała Martyna Galla, a w rolę modelki wcieliła się jej siostra Karolina.

Nie wiemy co podoba nam się bardziej: krajobrazy, czy torebki!

  • gossi

    piękna sesja i piękne torebki! bez żadnych ozdób, proste, klastyczne i na pewno bardzo pakowne, co wazne przy codziennych stylizacjach. dodałabym jeszcze uchwyt nad klapą, żeby torebkę można było nosić w ręce.

  • Maja Frydman

    wiele firm teraz stawia na minimalizm i dobrze, bo takie torebki pasują do wielu rzeczy. ta różowa z varsovi przypomina mi podobną z wojasa, która mi ostatnio wpadła w oko [https://wojas.pl/media/product/main_img_26446.jpg ]. Czekam teraz na wyprzedaże, może uda się ją kupić trochę taniej ;)

  • Oliwia Kucharska

    skoro Rubik i Cielecka nosza te torebki to na pewno nie są tanie:P a szkodza, bo sama bym chetnie taką kupiła, pasuje chyba na wszystkie okazje

  • Karolina19991

    Mi do gustu przypadły torebki Wojasa. Zdecydowanie mogę je polecić. Wykonanie bardzo dobre. Są różne modele, różne kolory, więc można znaleźć coś dla siebie. Kupiłam małą na wesele koleżanki, która będzie mi służyła na jakieś wyjście np. na imprezę, większą do pracy i teraz szukam takiej ‚średniej’ wielkości, żeby mieć na jakiś spacer np. Pewnie też wybiorę Wojasa bo to już sprawdzona a i pewna marka :)

  • Katarzyna Marcinkiewicz

    Nowa kolekcja torebek Wojasa robi robotę. Widać, że jakościowo mega dobre, a do tego totalnie trafili w mój gust. Warto kupić u nich niż w jakichś badziewnych sieciówkach. Mam już dwie torebki Wojasa i są bardzo wytrzymałe, praktyczne i piękne :D

ZobaczSchowaj komentarze

Zakochaj się w torebkach od URCHYNN!

URCHYNN to mała, całkiem niezależna marka, która zajmuję się wytwarzaniem torebek i plecaków ze skóry naturalnej. Każda rzecz to  oryginalny egzemplarz, a co ciekawe wszystkie produkty wykonane są z materiałów wtórnych, czyli tak zwanego upcyclingu. Zobaczcie koniecznie nową, słoneczną kampanię tej marki!

Zakochaj się w torebkach od URCHYNN!
Fotograf : Laura Drygalska
Modelka: Natalia Michalewska - Blous

Marka URCHYNN tworzona jest tylko i wyłącznie przez właścicielkę–Martynę, która robi wszystko samodzielnie. Twórczyni wybiera materiały, projektuje, szyje, zajmuje się social mediami i sklepem online, a także własnoręcznie pakuje i wysyła torebki. Jednak jak twierdzi, większość swojego czasu poświęca ukochanym córkom, dlatego jak na razie marka pozostaje dość niszowa.

 

Najnowsza kampania marki nie ustępuje jednak miejsca sesjom wizerunkowym brandów z wyższych półek. Słoneczne, pełne energii zdjęcia, wykonane na tle łąk i wiejskich krajobrazów są zdecydowanie strzałem w dziesiątkę. Całość inspirowana jest stylem vintage, a rudowłosa modelka o nietuzinkowej urodzie idealnie komponuje się z całą scenerią. Jeśli chodzi o główne gwiazdy sesji– torebki marki URCHYNN, jedno jest pewne: nie ma tutaj miejsca na nudę. Brązowy kolor naturalnej skóry dopełniony dopieszczonymi detalami w postaci frędzli, pomponów i naszywanych gwiazdek w nasyconych kolorach, będą w stanie ożywić każdą, nawet najbardziej stonowaną stylizację.

Po więcej informacji zapraszamy na Facebook lub Instagram marki.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.