Kristen Stewart w zachwycającej reklamie nowych perfum Chanel

Kiedy Chanel zaprezentowało nowy film z kampanii z udziałem Kristen Stewart, który promuje nowy zapach nasze emocje sięgnęły zenitu. Klip jest niesamowity i założymy się, że nie tego spodziewacie się po reklamach Chanel. Jeśli jeszcze nie miałyście okazji powąchać tego zapachu niech ten 30 sekundowy klip będzie wspaniałym wprowadzeniem zanim sięgniecie po zapach.

Choć wideoklip trwa zaledwie niespełna minutę, to 27-letniemu reżyserowi Ringanowi Ledwidge udało się wciągnąć widza w wykreowany przez niego świat i poruszyć emocje. Klip zaczyna się spokojnie od leżącej w pościeli Steward, czyli zdawałoby się, że nie będzie się różnił od klasycznych reklam Chanel. Jednak to tylko złudzenie, bo za chwilę wszystko się zmienia i tu podobieństwa z poprzednimi reklamami się kończą. Mamy tu dynamizm, dzikość, rozdzieranie ubrań i niczym nieskrepowaną wolność. W tle słychać piosenkę Beyonce „Runnin”, która dodatkowo nadaje całości tempa i dynamiki.

Jak się okazało ten klip miał pokazać nową odsłonę Chanel. Thomas du Pré de Saint-Maur, globalny szef Chanel Fragrance & Beauty and Fine Watches & Jewellery, w dzień premiery powiedział, że teraz marka chce podkreślać przede wszystkim emocje. „Zamiast zastanawiać się nad swoim życiem zdecydowaliśmy się skupić uwagę na wolności, buntowniczej naturze i pozostawaniu wiernemu sobie” – dodał. To cechy, które uosabiała Gabrielle Chanel i taką wizję marka chce komunikować kobietom. Dlatego do teledysku została zatrudniona Kristen Stewart, która najlepiej uosabia nową wizję.

Nazwany na cześć założyciela domu mody nowy zapach Gabrielle „Coco” Chanel, swoją premierę miała 28 sierpnia i już jest dostępny na chanel.com.

Po obejrzeniu tego filmu jeszcze bardziej chcemy go mieć!

ZobaczSchowaj komentarze

Jak brzmi Chanel?

Muzyka i moda są nierozłącznym duetem. Wspierają się, odkrywają i wzajemnie uzupełniają.  Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się jak przy pomocy muzyki opisać markę Chanel, posłuchajcie jednej z pięciu playlist zainspirowanych kultowym Domem mody!

Muzyka podczas pokazu mody jest równie ważna jak prezentowana kolekcja. Doskonale wiedzą o tym luksusowe marki, które nie oszczędzają na aranżacjach muzycznych. Francuski dom mody nawiązał współpracę z Apple Music. Na kilku playlistach znajdą się utwory inspirowane pokazami Chanel. Pod nazwą “The Sound of Chanel” znajdziemy pięć playlist, każdą stworzoną przez wyjątkową osobę.

Marka zaprosiła do współpracy artystów blisko związanych ze swoimi działaniami –  muzyka Pharella Williamsa, modelkę Caroline de Maigret, grupę muzyczną Ibeyi oraz piosenkarza Sébastien Tellier. Ostatnia playlista została przygotowana przez Michela Gaubert – reżysera dźwięku i nazwano ją “Chanel Show”. Znajdziecie tam utwory, które najlepiej podkreślają wyjątkowy charakter domu mody oraz oddają ducha pokazów na przestrzeni kilkudziesięciu lat. Odwiedźcie iTunes / Apple Music, aby posłuchać już dzisiaj piosenek z kanału Chanel.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności