Zachwycająca Natalia Siódmiak w jesiennej kampanii Patrizii Aryton

Ponadczasowe fasony, elegancja i tradycja. Te hasła idealnie opisują ofertę marki Patrizii Aryton, która od 25 lat konsekwentnie buduje swoją pozycję na rodzimym rynku. Co sezon dostarcza swoim klientkom to, co już doskonale znają, jednocześnie nie rezygnując z inspirowania się współczesnymi trendami. Tej jesieni Patrizia Aryton postanowiła nas zaskoczyć nie jedną, ale czterema liniami oraz kampanią, której gwiazdą została topmodelka Natalia Siódmiak. Zobaczcie!

Zachwycająca Natalia Siódmiak w jesiennej kampanii Patrizii Aryton

Modern Retro, Twisted Classics, Outdoor Chic i Urban Nomad to cztery propozycje marki Patrizia Aryton na nadchodzącą jesień. Różnią je inne inspiracje, a z kolei łączy zmysłowa kobiecość widoczna we wszystkich projektach, które zaprezentowała Natalia Siódmiak w obiektywie Magdaleny Łuniewskiej. Modern Retro to nowa wersja postmodernizmu, którą wyróżniają minimalistyczne fasony, ostre cięcia oraz blokowe połączenia kolorystyczne. Jako jedno z głównych źródeł inspiracji posłużył tutaj film Jima Jarmusha „Limits of control”, a w szczególności sceny przedstawiające monumentalną architekturę, w tym wieżowiec Torres Blancas w Madrycie.

Produkcja Jarmusha wpłynęła również na kształt linii Twisted Classics, czyli reinterpretację kultowego stylu lat 60., gdzie za inspirację stylizacji posłużyła garderoba Jackie O’Kennedy. W tej linii dominują strukturalne konstrukcje oraz dwie bazy kolorystyczne. Złocisty, ciepły beż pojawił się w towarzystwie delikatnego błękitu, a szarość wzbogaciła klasyczna czerń.

Outdoor Chic to jak sama nazwa wskazuje, esencja nonszalancji. Miękkie dzianiny w ciepłych kolorach stworzyły nowoczesne formy, które z pewnością przemówią do niejednej fashionistki. Ostatnia linia, czyli Urban Nomad to coś dla wszystkich fanek lat 70. Etniczne elementy zostały tu przełamane przez czyste cięcia i wyrafinowane detale.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa kampania Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz

Projektanci mody młodego pokolenia zawsze są dla nas powodem do dumy, tym bardziej jeśli są to nasi rodacy wkładający w swoją pracę mnóstwo serca, a innowacyjne projekty wraz z promującą je kampanią dopinają zawsze na ostatni guzik. Taka właśnie jest najnowsza kolekcja Material Girl Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz, którą możecie pamiętać z naszego cyklu „Obserwowani”. Metaliczne motywy, błyszczące cekiny, inspiracja polskimi latami 80′ i 90’– jesteście ciekawi co jeszcze kryje się za niepowtarzalną linią młodej artystki?

Nowa kampania Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz
7

Kolekcja „Material Girl” miała swoją premierę podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street, gdzie zamykała Galę Wieczoru. Linia składająca się z 16 sylwetek, sukienek i kombinezonów charakteryzuje się głównie niezwykłym doborem materiałów– dominuje w niej metaliczny jeans i mieniące się cekiny. Dopełnieniem całości są motywy gorsetowe z pastelowymi, satynowymi wstążkami, które przeplecione są przez oczka w kolorze starego złota czy czarnego niklu. Paleta kolorystyczna składa się głównie z odcieni złota, srebra, niebieskiego i różu. Forma przewodnia całej kolekcji to klepsydra dodatkowo podkreślona zapinanym w talii paskiem. Kolejnym charakterystycznym elementem „Material Girl” są bufiaste, sterczące rękawy.

Głównym źródłem inspiracji do stworzenia kolekcji był nie kto inny jak sama ikona muzyki– Madonna, a linia nieprzypadkowo nazywa się „Material Girl”, tak jak niezapomniany hit artystki. Same ubrania nie są kopią stylu Królowej Popu, ale interpretacją tego okresu, czasu kiedy moda była wolna, a przepych, błysk, luksus i blichtr, były jak najbardziej pożądanym efektem w naszej garderobie. Co jeszcze było istną kopalnią natchnień dla projektantki? Nasze polskie lata 80′ i 90′, czyli coś zupełnie przeciwnego do świata Madonny. Polki, które w tamtym okresie stylizowały się w Modzie Polskiej, gdzie projektował Jerzy Antkowiak, prezentowały się szczególnie pięknie. Mimo czasów komunizmu, ulice rozświetlała ponadczasowa elegancja i dążenie do lepszego. Nie dziwi więc miejsce sesji zdjęciowej nawiązujące do dawnej Polski. Kolekcja została sfotografowana na tle betonu i starych budynków, co doskonale kontrastowało z jej błyskiem, przepychem i innowacją.

Warto wspomnieć, że najnowsza linia Walerii cieszy się niemałą popularnością. Złoty kombinezon z Material Girl miał już okazję znaleźć się na okładce najnowszej płyty Natalii Kukulskiej. Kolekcję z powodzeniem noszą także inne znakomite wokalistki takie jak Cleo, Sarsa, Bela Komoszyńska z zespołu Sorry Boys, czy Ania Karwan. Dodatkowo, w kampanii zdjęciowej wzięła udział uczestniczka ubiegłej edycji Top Model TVN – Natalia Karabasz. Jak się okazuje to nie koniec! Podobno Material Girl w tym roku jeszcze nie raz uda się zabłyszczeć…

O Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz przeczytacie TU.

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.