Zac Efron nową twarzą perfum Hugo Boss

Ten wszechstronnie utalentowany aktor i producent, ucieleśnienie męskości generacji milenialsów będzie inspirował kolejne pokolenia pionierów w ramach nowej innowacyjnej kampanii kultowego męskiego zapachu HUGO Man na początku przyszłego roku.

Zac Efron to nowy nabytek niemieckiej marki. Aktor rozpocznie wieloaspektową kampanię, skupioną na przekazie cyfrowym i nastawioną na zachęcanie młodego pokolenia do realizowania swoich celów w zgodzie z własnymi pasjami. Widać, że kultowy zapach ma być teraz skierowany do młodego mężczyzny.

„Zac reprezentuje niepowtarzalny styl, intryguje jako klasyczna gwiazda filmowa, jest mężczyzną emanującym pewnością siebie, z nonszalanckim miejskim sznytem. Jego charyzma i dowcip czynią go idealnym rzecznikiem największego, jak dotąd, przedsięwzięcia HUGO Man” – możemy przeczytać w oficjalnym komunikacie marki.

Kampania z Efronem ma zachęcić pokolenie młodych ludzi, urodzonych na przełomie wieków, do wykorzystywania każdej okazji, aby zdobyć najwspanialszą nagrodę – życie zgodne z ich własnymi, a nie cudzymi, nadziejami i marzeniami. Cała kampania komunikuje się za pomocą hashtagu #YourTimeIsNow i jedno jest pewne: to jest czas Zaca, z którego ten wyciska wszystko co tylko się da. Patrząc na niego nie możemy się jednak gniewać.

ZobaczSchowaj komentarze

Limitowana edycja perfum Elie Saab!

Szklany flakon kompozycji Le Perfume Éclat d’Or wzbogacił się o złote dodatki zainspirowane ostatnią kolekcją francuskiej marki. Świąteczna edycja perfum już w sklepach, a u nas dowiecie się o kulisach jej powstania!

Za tą kompozycją stoi znany w świecie perfumiarz Francis Kurkdjian, autor między innym zapachów dla marek Dior, Ungaro, Guerlain i Giorgio Armani. Sam zapach powstał w 2011 roku, ale kilka miesięcy temu doczekał się nowej wersji, bogatszej o piękne złote zdobienia na buteleczce. Natchnieniem dla twórców flakonu Le Perfume Éclat d’Or była ubiegłoroczna jesienno-zimowa kolekcja haute couture Elie Saab, której motywem przewodnim były piękne suknie w złote wzory.

Le Perfume  pachną brazylijską pomarańczą, kwiatami jaśminu i ylang-ylang. Intensywność zapachu podbijają dodatkowo nuty róży miodowej i zmysłowe akordy paczuli. Zapach i nowe szaty flakonu od razu przywodzą na myśl bizantyjski przepych kolekcji.

Cena 359 zł/50 ml.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.