Triki i pielęgnacja włosów: wywiad z Sebastianem Kobielskim – część II

Artysta, stylista fryzur i niebanalna osobowość. Niedawno mieliście okazję przeczytać pierwszą część naszego wywiadu z Sebastianem Kobielskim, a teraz przyszedł czas na kolejną. Tym razem, Sebastian opowiedział nam o najlepszych trikach w pięlęgnacji włosów, jak i najczęstszych błędach, które popełniają kobiety dbając o swoje włosy. Zachęcamy!

Z jakimi gwiazdami współpracowałeś i z którą współpraca była najprzyjemniejsza?
W ostatnich latach współpracowałem przy bardzo różnych projektach artystycznych – opera, teatr, musical, sesje, edytoriale, pokazy z plejadą wybitnych przedstawicieli swoich gatunków. Każdy projekt to inne wyzwanie inna energia – i to w tej pracy jest najciekawsze, nic nie powtarza się dwa razy. Gwiazdorskie wizerunki chyba częściej są wykreowane przez media, gdyż osoby mające opinie trudnych okazują się świetne we współpracy.  Dlatego też trudno odwołać  mi się do jednego, konkretnego artysty. Za to bez wątpienia moja najdłuższa współpraca z gwiazdą przypada na tę z moją mamą – nie mam bardziej surowej i bezwzględnej krytyczki niż ona, co też ma dobre strony, bardzo szybko sprowadza mnie na ziemię.

 

Wszystkie zdjęcia pochodzą z portfolio Sebastiana Kobielskiego.
Autorzy zdjęć opisani są szczegółowo na www.metaluna.agency.

Jaka była najbardziej niezwykła prośba jaką usłyszałeś od klientki?
Miało to miejsce niestety kilka razy – prośba o przygotowanie peruki – formy i koloru, dokładnie takiej samej jaką nosiła Bohaterka przed diagnozą nowotworu – za każdym razem miałem łzy w oczach. Bohaterki – tak mówię o kobietach, które mimo tej strasznej choroby – walczą o siebie, nieustannie każdego dnia.

Jaki jest twój ulubiony trik związany z włosami?
Jest ich kilka. Najszybszy to trik z suszarką – na przemian gorące-letnie-zimne powietrze, dodaj do tego zwinne palce  i można zdziałać cuda. W sztuce fryzjerskiej najważniejszy jest permanentna chęć edukacji, dzielenie się swoimi odkryciami i doświadczeniami – dzięki temu zyskujemy wszyscy.

Jaki jest najczęstszy błąd w pielęgnacji włosów popełniany przez kobiety?
Kobiety jak również mężczyźni skupiają się na pielęgnacji włosów, a mało kto myśli o skórze głowy, – która to jest najważniejsza. Jakiekolwiek zabieg, –  czy to pielęgnacyjny, czy rewitalizujący  powinniśmy rozpocząć od szczegółowej diagnozy skóry głowy, włosów, oraz aktualnej kondycji naszego organizmu, uwzględnić nasze nawyki, przyzwyczajenia. Włosy jako materia organiczna wymagają uwagi i minimalnego poświęcenia jeśli zależy nam na ich dobrej kondycji i zdrowym wyglądzie. Przy współpracy z profesjonalnym i doświadczonym stylistą fryzur łatwo dobrać odpowiedni program i cieszyć się efektem wspaniałych włosów każdego dnia.

Bez jakiego produktu do stylizacji włosów nie wyobrażasz sobie pracy i dlaczego ?
Woda – must have, a tak na serio suchy, plastyczny lakier. Jeśli mówimy o stylizacji podczas sesji czy pokazów – idealnie sprawdza się w warunkach, kiedy ważne jest aby fryzura wyglądała dobrze zarówno rano jak i kilka godzin później.

Co sądzisz o drastycznych zmianach koloru włosów – czy można przeprowadzić taką metamorfozę bezpiecznie?
Podstawą wszelkich działań związanych z metamorfozami, a w szczególności koloryzacji, są zdrowe, odpowiednio przygotowane włosy. Profesjonalizm wymaga też od nas zakwestionowania nawet bardzo silnych pragnień osoby, która się do nas zgłosiła. W ostatnich latach, gdzie wszystko ma być instant, na wczoraj, zapominamy że jakość wymaga czasu. A włosy to bardzo szczególna i delikatna materia. Jeśli się komuś bardzo śpieszy polecam peruki – gwarantowany efekt w sekundę.

Prace Sebastiana oraz wiele materiałów zza kulis znajdziecie na jego Facebooku oraz Instagramie.

ZobaczSchowaj komentarze

Rozświetlacz o „nietypowym” kształcie podbija Internet!

Raz na jakiś czas, marki kosmetyczne wypuszczają produkty, które wzbudzają zainteresowanie samym opakowaniem. Tak jest właśnie w przypadku nowego rozświetlacza marki Clean Slate Cosmetics, który szybko przykuł uwagę makijażowych blogerek. Dlaczego? Ponieważ swoim kształtem przypomina… emotikonkę kupy.

Wielbicielki sztuki makijażu doskonale wiedzą, że piękne rozświetlenie jest kropką nad „i” każdego looku. Nic dziwnego więc, że z taką chęcią testują wszelakie nowości. Jedną z takich osób jest vlogerka Tati Westbrook, która niedawno postanowiła wypróbować dość nietypowy produkt jakim jest rozświetlacz w kształcie „kupy” marki Clean Slate Cosmetics specjalizującej się w kosmetykach wegańskich.

Pomimo tego, że kształt ani konsystencja kosmetyku zbytnio nie zachęcają to ku zaskoczeniu Tati sprawdza się on co najmniej obiecująco. Rozświetlacz występuje w siedmiu, różnych odcieniach od pięknego złota po lekki fiolet, a wklepywany lekko palcem daje niemal oślepiający efekt. Wszystko w cenie 16,50 $, czyli około 55 złotych. Jeśli chcecie go przetestować, to mamy dobrą i złą wiadomość, możecie zamówić go na stronie Clean Slate Cosmetics, ale na przesyłkę będzie trzeba czekać od 5 do 30 dni.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności