Jessica Hart nową twarzą Triumph – zadaliśmy jej kilka pytań!

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych australijskich modelek, bohaterka niezliczonych ilości międzynarodowych okładek, miłośniczka sportu i zdrowego stylu życia. Jessica Hart została właśnie twarzą marki Triumph i z tej okazji specjalnie dla czytelników Fashion Post opowiedziała o tym, jak utrzymuje świetną formę, dlaczego na sesji najbardziej ceni porozumienie z fotografem i co skłoniło ją do założenia własnej marki urodowej. Warto!

Jessica Hart nową twarzą Triumph – zadaliśmy jej kilka pytań!

Nowa kampania marki Triumph „Znajdź Ideał dla każdej siebie” jest skierowana do wszystkich typów kobiet. Jak ty opisałabyś samą siebie?

Lubię myśleć, że jestem po trochu każdą z nich. Z natury jestem chłopczycą, ale uwielbiam czasami pokazać swoją bardziej dziewczęcą, zadziorną, sportową czy seksowną stronę, więc nigdy nie ograniczam się do jednej „kategorii”.

W twojej karierze bardzo dużą rolę odegrały kampanie i sesje zdjęciowe dla marek bieliźnianych. Co twoim zdaniem jest najważniejsze w czasie takich pokazów czy sesji?

Kluczową sprawą podczas sesji jest nić porozumienia z fotografem i tym razem właśnie tak było. Świetnie pracowało mi się z Rankinem, znanym brytyjskim fotografem, któremu udało się pokazać na zdjęciach różne strony mojej osobowości.

Wiele osób twierdzi, że masz jedno z najlepszych ciał w branży. Co robisz, żeby utrzymać taką formę? Jesteś na jakiejś specjalnej diecie?

Nie jestem na żadnej diecie i nie mam żadnych sekretów. Jem zdrowo i ćwiczę regularnie – to działa!

Jak opisałabyś swój styl?

Cały czas się zmienia. Lubię ubrania wygodne oraz miksowanie męskich fasonów z kobiecymi.

Ponad 2 lata temu założyłaś swoją własną markę kosmetyczną Luma Cosmetics. Skąd pomysł, żeby iść w kierunku beauty?

Kocham makijaż i pielęgnację! Uwielbiam się malować, szczególnie kiedy wiem, które produkty najbardziej mi służą. Czasem wystarczy jedynie odrobina, żeby pięknie podkreślić nasze naturalne atuty. Nie mogę się doczekać marca, kiedy moja marka znowu wejdzie na rynek. Cały czas nad nią pracuję i chcę żeby się zmieniała.

Urodziłaś się w Australii, ale mieszkasz w Nowym Jorku. Masz jakieś swoje ulubione miejsca, które byś nam poleciła?

Salon manicure Golden Tree, Galeria Gagosian, kolacja w Carbone, Il Buco Alimentari na lunch i kawę, a bar Pitti na brunch. Jeśli chcecie iść na drinka to zdecydowanie polecam Hotel Carlyle.

Masz swoich ulubionych fotografów, z którymi do tej pory pracowałaś?

Rankin jest świetny, dlatego bardzo ucieszyłam się, że mogłam pracować z nim przy wiosenno-letniej kampanii Triumph „Find The One For Every You”. Uwielbiam również Simona Uptona i Mario Testino.

Właśnie zaczął się nowy rok, więc musimy zapytać czy masz już jakieś postanowienia?

Zwykle ich nie robię, ale może w tym roku to się zmieni…

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Le Petit Trou wiosna-lato 2017

W polskiej branży mody nie brakuje naprawdę pięknej bielizny, a wybór zmysłowych, dziewczęcych czy nawet prowokujących propozycji cały czas rośnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w tym temacie jest Le Petit Trou. Polska marka właśnie zaprezentowała kampanię na wiosnę-lato 2017 i przenosi nas do klimatycznego, nowojorskiego loftu.

Kampania Le Petit Trou wiosna-lato 2017

Le Petit Trou to marka założona przez stylistkę Zuzannę Kuczyńską. Projektantka sama przyznała, że na rynku brakowało jej bielizny, która jest piękna, subtelna i jednocześnie wygodna. Marka szybko zrobiła furorę wśród Polek, które w szczególności pokochały figlarne i prowokujące figi z dziurką. Model ten, a także wiele innych, pojawia się także w najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji.

Autorem zdjęć kampanii został Stanisław Boniecki, absolwent prestiżowej uczelni Central Saint Martins, który może się pochwalić publikacjami zdjęć w takich magazynach jak brytyjska edycja „Vice” czy „Life”. Przed obiektywem fotografa pojawiła się Zuza Krzątała (Model Plus), a jej delikatna, dziewczęca uroda idealnie wpasowała się w klimat zmysłowej kolekcji Le Petit Trou. A co Zuzanna Kuczyńska proponuje na nadchodzący sezon wiosenno-letni? W kolekcji nie zabraknie prześwitujących kompletów bielizny w kolorze zmysłowej czerni lub delikatnego beżu, koronkowych szlafroków oraz naszego faworyta, czyli pięknego i baaaardzo zmysłowego body.

Lubimy!

Przeczytajcie także

Zuzanna Kuczyńska, właścicielka Le Petit Trou

5 pytań do Stanisława Bonieckiego

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.