Jessica Hart nową twarzą Triumph – zadaliśmy jej kilka pytań!

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych australijskich modelek, bohaterka niezliczonych ilości międzynarodowych okładek, miłośniczka sportu i zdrowego stylu życia. Jessica Hart została właśnie twarzą marki Triumph i z tej okazji specjalnie dla czytelników Fashion Post opowiedziała o tym, jak utrzymuje świetną formę, dlaczego na sesji najbardziej ceni porozumienie z fotografem i co skłoniło ją do założenia własnej marki urodowej. Warto!

Jessica Hart nową twarzą Triumph – zadaliśmy jej kilka pytań!

Nowa kampania marki Triumph „Znajdź Ideał dla każdej siebie” jest skierowana do wszystkich typów kobiet. Jak ty opisałabyś samą siebie?

Lubię myśleć, że jestem po trochu każdą z nich. Z natury jestem chłopczycą, ale uwielbiam czasami pokazać swoją bardziej dziewczęcą, zadziorną, sportową czy seksowną stronę, więc nigdy nie ograniczam się do jednej „kategorii”.

W twojej karierze bardzo dużą rolę odegrały kampanie i sesje zdjęciowe dla marek bieliźnianych. Co twoim zdaniem jest najważniejsze w czasie takich pokazów czy sesji?

Kluczową sprawą podczas sesji jest nić porozumienia z fotografem i tym razem właśnie tak było. Świetnie pracowało mi się z Rankinem, znanym brytyjskim fotografem, któremu udało się pokazać na zdjęciach różne strony mojej osobowości.

Wiele osób twierdzi, że masz jedno z najlepszych ciał w branży. Co robisz, żeby utrzymać taką formę? Jesteś na jakiejś specjalnej diecie?

Nie jestem na żadnej diecie i nie mam żadnych sekretów. Jem zdrowo i ćwiczę regularnie – to działa!

Jak opisałabyś swój styl?

Cały czas się zmienia. Lubię ubrania wygodne oraz miksowanie męskich fasonów z kobiecymi.

Ponad 2 lata temu założyłaś swoją własną markę kosmetyczną Luma Cosmetics. Skąd pomysł, żeby iść w kierunku beauty?

Kocham makijaż i pielęgnację! Uwielbiam się malować, szczególnie kiedy wiem, które produkty najbardziej mi służą. Czasem wystarczy jedynie odrobina, żeby pięknie podkreślić nasze naturalne atuty. Nie mogę się doczekać marca, kiedy moja marka znowu wejdzie na rynek. Cały czas nad nią pracuję i chcę żeby się zmieniała.

Urodziłaś się w Australii, ale mieszkasz w Nowym Jorku. Masz jakieś swoje ulubione miejsca, które byś nam poleciła?

Salon manicure Golden Tree, Galeria Gagosian, kolacja w Carbone, Il Buco Alimentari na lunch i kawę, a bar Pitti na brunch. Jeśli chcecie iść na drinka to zdecydowanie polecam Hotel Carlyle.

Masz swoich ulubionych fotografów, z którymi do tej pory pracowałaś?

Rankin jest świetny, dlatego bardzo ucieszyłam się, że mogłam pracować z nim przy wiosenno-letniej kampanii Triumph „Find The One For Every You”. Uwielbiam również Simona Uptona i Mario Testino.

Właśnie zaczął się nowy rok, więc musimy zapytać czy masz już jakieś postanowienia?

Zwykle ich nie robię, ale może w tym roku to się zmieni…

ZobaczSchowaj komentarze

Anja Rubik i Kasia Struss gwiazdami świątecznej kampanii Alexander Wang

WangSquad, czyli najbliższe otoczenie Alexandra Wanga, składa się z celebrytów, rozchwytywanych muzyków, modelek i oczywiście samych ciekawych osobowości.  Już kilka razy mieliśmy okazję przekonać się jak ta grupa sławnych i bogatych imprezuje, ale jak spędzają Boże Narodzenie? Odpowiedź jest dość prosta – niegrzecznie. Jeśli chcecie przekonać się sami, to koniecznie zobaczcie najnowszą kampanię projektanta, której gwiazdami zostały między innymi Anja Rubik i Kasia Struss!

Anja Rubik i Kasia Struss gwiazdami świątecznej kampanii Alexander Wang

Alexander Wang już nie raz pokazał, że nie jest grzecznym chłopcem i lubi imprezować. Dowodem na to są chociażby jego kampanie, które „zwykłym śmiertelnikom” dają wgląd w życie sławnych i bogatych. Sądząc po kampaniach, które coraz częściej debiutują na instagramowym koncie Wang Squad, w czasie imprez ekipy projektanta na pewno nie brakuje wrażeń. Podobnie jest w przypadku świątecznej sesji, która jest bardzo daleka od cukierkowej wizji świąt rodem z filmu Disneya. Alexander Wang proponuje coś w wersji dla dorosłych.

W kampanii Wanga jak zwykle pojawiła się prawdziwa plejada gwiazd. Teyana Taylor, Romee Strijd, Anna Ewers, Zoë Kravitz to zaledwie kilka z nich. Nie zabrakło również polskiego akcentu w postaci Anji Rubik czy Kasi Struss. Jednak w centrum uwagi wcale nie są piosenkarki, aktorki czy modelki, a… Święty Mikołaj. I jak już pewnie się domyślacie – to wcale nie jest sympatyczny starszy pan w czerwonym kostiumie, a palący papierosy, pijący alkohol i ubrany cały na czarno „Zły Mikołaj”. Modelkom jednak wcale to nie przeszkadza, bo z chęcią pozują mu na kolanach i razem świętują Boże Narodzenie. Święta razem z Alexandrem Wangiem? My jesteśmy na tak!

Przeczytajcie także

Alexander Wang wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.