Wystawa twórczości Björk w Londynie

Björk  przebywa obecnie w trasie promującej jej najnowszy projekt Björk Digital – wystawę, na której prezentuje swoje artystyczne dokonania w wersji elektronicznej, a także najnowszy album „Vulnicura”. Jeśli planujecie odwiedzić Londyn we wrześniu, to koniecznie musicie zajrzeć do Somerset House oraz Royal Albert Hall, aby sprawdzić specjalne wydarzenie, którego główną osią będą dokonania islandzkiej wokalistki.

 

 

22. lipca Björk ogłosiła, że od 1. września do 23. października wystawa jej twórczości zawita do Londynu. „Bardzo prywatne, wręcz teatralne przeżycie”, bo tak artystka opisuje swoje przedsięwzięcie, będzie miało miejsce w Somerset House. Zgodnie z zapowiedzią, wszyscy zwiedzający będą mieli okazję doświadczyć dzieł artystki osobiście dzięki najnowszym technologiom zastosowanym w galerii. Będzie to też uroczysta europejska premiera połączona z promocją nowej płyty „Vulnicura”.

Płyta artystki dostępna jest na Spotify już od 15. lipca i do tej pory zyskała ponad 705 tysięcy słuchaczy. Inne serwisy też odnotowują rekordowe liczby fanów. Najpopularniejsze utwory to „Black Lake”, „Stonemilker”, „Mouth Mantra” oraz „Notget”. Jeśli odwiedzicie Londyn, będziecie mieć także okazję pójść na koncert do Royal Albert Hall w dniu 21 września, który będzie jedynym występem artystki na terenie Wielkiej Brytanii i pierwszym od 2013 roku, kiedy to dała popisowy koncert w Alberta Palace. Bilety możecie kupić już od dziś.

Somerset House obiecuje niezapomniane wrażenia i przeżycia dla wszystkich, którzy chcą podziwiać dokonania Björk powstałe na przełomie ostatnich 24. lat. Bonusem mają być różnorodne prace i filmy video, które nigdy wcześniej nie ujrzały światła dziennego. Wystawa ta była hitem w Japonii, a teraz mamy okazję przekonać się jak europejscy fani kochają artystkę.

ZobaczSchowaj komentarze

Kendrick Lamar tworzy swoją wersję klasyków Reebok

Współprace koncernów sportowych z raperami i muzykami to już standard, a marki nieustannie poszukują ambasadorów, którymi inspirują się młodzi ludzie. Reebok Classic stawia na Kendricka Lamara – ikonę współczesnej muzyki, który wziął na warsztat kultowe sneakersy Club C i postanowił stworzyć z nich własną, niepowtarzalną wersję. Zobaczcie czy jego propozycja ma szansę stać się obuwiem nadchodzącego sezonu.

Kendrick Lamar tworzy swoją wersję klasyków Reebok

Premiera Reebok Classic Club C zaplanowana jest tak, aby pokrywała się z premierą najnowszego albumu artysty, w którym on sam mierzy się z ważnymi tematami społecznymi.  Krążek utrzymany jest w duchu buntu przeciwko niesprawiedliwości, a mocne teksty i silny przekaz rapera mają zmuszać słuchaczy do refleksji. Artysta ma ambicje tworzyć nowy nurt w muzyce, który będzie wyłamywał się wszelkim schematom.

Takie też inspiracje towarzyszyły Lamarowi podczas projektowania nowego modelu butów Reebok, które charakteryzują się marmurkową tkaniną i oryginalnym fasonem. Biało-czarny wzór odnosi się to tekstów utworów znajdujących się na płycie oraz tematu wspomnianych nierówności społecznych. Język, panel boczny i wkładka wykonane są w czerwieni, co symbolizuje siłę, moc i pasję, która jest nieodłącznym elementem twórczości Lamara. Najbardziej widoczne są jednak litery „K” i „O” wyróżnione w logotypie, przez co nikt nie pomyli autora tego obuwia.

„Teraz, ważniejsze niż kiedykolwiek jest by jednostki współgrały razem, jako jeden organizm. Nowy model Club C to wezwanie do jedności oraz równości, które równocześnie motywuje ludzi do spojrzenia ponad powierzchnię i poszukiwania głębszego znaczenia. To jest dokładnie to co chciałbym robić ze swoją muzyką i teraz robię również z linią Club C”- podkreśla Kendrick.

Reebok Classic x Kendrick Lamar Club C Capsule będą dostępne w sprzedaży już od 13 stycznia. Czy chcielibyście nosić buty, za którymi stoi właśnie takie przesłanie?

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.