Wystawa twórczości Björk w Londynie

Björk  przebywa obecnie w trasie promującej jej najnowszy projekt Björk Digital – wystawę, na której prezentuje swoje artystyczne dokonania w wersji elektronicznej, a także najnowszy album „Vulnicura”. Jeśli planujecie odwiedzić Londyn we wrześniu, to koniecznie musicie zajrzeć do Somerset House oraz Royal Albert Hall, aby sprawdzić specjalne wydarzenie, którego główną osią będą dokonania islandzkiej wokalistki.

 

 

22. lipca Björk ogłosiła, że od 1. września do 23. października wystawa jej twórczości zawita do Londynu. „Bardzo prywatne, wręcz teatralne przeżycie”, bo tak artystka opisuje swoje przedsięwzięcie, będzie miało miejsce w Somerset House. Zgodnie z zapowiedzią, wszyscy zwiedzający będą mieli okazję doświadczyć dzieł artystki osobiście dzięki najnowszym technologiom zastosowanym w galerii. Będzie to też uroczysta europejska premiera połączona z promocją nowej płyty „Vulnicura”.

Płyta artystki dostępna jest na Spotify już od 15. lipca i do tej pory zyskała ponad 705 tysięcy słuchaczy. Inne serwisy też odnotowują rekordowe liczby fanów. Najpopularniejsze utwory to „Black Lake”, „Stonemilker”, „Mouth Mantra” oraz „Notget”. Jeśli odwiedzicie Londyn, będziecie mieć także okazję pójść na koncert do Royal Albert Hall w dniu 21 września, który będzie jedynym występem artystki na terenie Wielkiej Brytanii i pierwszym od 2013 roku, kiedy to dała popisowy koncert w Alberta Palace. Bilety możecie kupić już od dziś.

Somerset House obiecuje niezapomniane wrażenia i przeżycia dla wszystkich, którzy chcą podziwiać dokonania Björk powstałe na przełomie ostatnich 24. lat. Bonusem mają być różnorodne prace i filmy video, które nigdy wcześniej nie ujrzały światła dziennego. Wystawa ta była hitem w Japonii, a teraz mamy okazję przekonać się jak europejscy fani kochają artystkę.

ZobaczSchowaj komentarze

TYLKO U NAS: Polka śpiewa w nowej reklamie adidasa i Stelli McCartney. Jak do tego doszło?

Anna Patrini, postać kultowa dla polskiego elektronicznego undergroundu, śpiewa w nowej reklamie kolekcji Stelli McCartney dla adidasa. Tylko nam artystka zdradza jak doszło do współpracy.

Nowa kampania kolekcji #StellaBy dla Adidasa to uosobienie kobiecej energii, świeżości i niezależności. Świetnym uzupełnieniem tańczących modelek w klipie jest unikatowy głos polskiej artystki, Anny Patrini, której remiks utworu „YSMF” zdobi całe wideo.

Pod tytułem „YSMF” chowa się powtarzający się w piosence zwrot „You Suck My Face”. To piosenka autorstwa duety Skinny Patrini, który w 2012 roku rozwiązał się, a którego Anna była wokalistką. „YSMF” został zremiksowany przez włoskiego didżeja i producenta muzycznego Adriano Canziana, a jego remiks zyskał duże uznanie w środowisku muzycznym.

Wtedy też został zauważony przez japoński duet taneczny Aya Sato & Bambi. Ta pierwsza jest dziś jedną z czołowych tancerek świata mody, tańczy w nowej reklamie Adidasa, a wcześniej mogliśmy ją podziwiać chociażby w teledysku Madonny „Bitch, I’m Madonna” czy w jej ostatniej trasie koncertowej Rebel Heart Tour.

fot. Gosia Patrini / Vintage Selecta

„YSMF” to utwór tak samo wyjątkowy, co dający duże pole do interpretowania jego treści. W rozmowie z Fashion Post potwierdza to sama Patrini. – Utwór powstał wiele lat temu, tekst stworzyłam razem z Michałem (Michał Skinny Skórka, druga połowa duetu Skinny Patrini – przyp. aut.) . Tekst jest na tyle abstrakcyjny, aby każdy mógł zinterpretować go na swój sposób. Ten dotyczy słów kierowanych do kochanka, podszyty jest skrytym erotyzmem – mówi nam artystka.

Współpraca z adidasem wynikła dzięki wspomnianej Ayi Sato, która zaraziła markę utworem „YSMF”. To świetnie zgrało się z wielkim powrotem Patrini do muzyki elektronicznej. Artystka miesiąc temu wydała album „IRIS”, którym udowadnia, że nie powiedziała jeszcze ostatniego muzycznego słowa.

Gratulujemy, trzymamy kciuki i prosimy o więcej!

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.