Wystawa twórczości Björk w Londynie

Björk  przebywa obecnie w trasie promującej jej najnowszy projekt Björk Digital – wystawę, na której prezentuje swoje artystyczne dokonania w wersji elektronicznej, a także najnowszy album „Vulnicura”. Jeśli planujecie odwiedzić Londyn we wrześniu, to koniecznie musicie zajrzeć do Somerset House oraz Royal Albert Hall, aby sprawdzić specjalne wydarzenie, którego główną osią będą dokonania islandzkiej wokalistki.

 

 

22. lipca Björk ogłosiła, że od 1. września do 23. października wystawa jej twórczości zawita do Londynu. „Bardzo prywatne, wręcz teatralne przeżycie”, bo tak artystka opisuje swoje przedsięwzięcie, będzie miało miejsce w Somerset House. Zgodnie z zapowiedzią, wszyscy zwiedzający będą mieli okazję doświadczyć dzieł artystki osobiście dzięki najnowszym technologiom zastosowanym w galerii. Będzie to też uroczysta europejska premiera połączona z promocją nowej płyty „Vulnicura”.

Płyta artystki dostępna jest na Spotify już od 15. lipca i do tej pory zyskała ponad 705 tysięcy słuchaczy. Inne serwisy też odnotowują rekordowe liczby fanów. Najpopularniejsze utwory to „Black Lake”, „Stonemilker”, „Mouth Mantra” oraz „Notget”. Jeśli odwiedzicie Londyn, będziecie mieć także okazję pójść na koncert do Royal Albert Hall w dniu 21 września, który będzie jedynym występem artystki na terenie Wielkiej Brytanii i pierwszym od 2013 roku, kiedy to dała popisowy koncert w Alberta Palace. Bilety możecie kupić już od dziś.

Somerset House obiecuje niezapomniane wrażenia i przeżycia dla wszystkich, którzy chcą podziwiać dokonania Björk powstałe na przełomie ostatnich 24. lat. Bonusem mają być różnorodne prace i filmy video, które nigdy wcześniej nie ujrzały światła dziennego. Wystawa ta była hitem w Japonii, a teraz mamy okazję przekonać się jak europejscy fani kochają artystkę.

ZobaczSchowaj komentarze

Dolce & Gabbana projektują świąteczny market w Londynie!

Połowa października już prawie za nami, co oznacza, że możemy już zaczynać odliczanie do Bożego Narodzenia. Duet Dolce & Gabbana, słynący ze swojego uwielbienia dla tego święta, powoli zaczął już swoje przygotowania, które w tym roku zrealizuje na naprawdę imponującą skalę. Włoscy projektanci zaprojektują bowiem świąteczny market z prawdziwego zdarzenia w samym centrum Londynu. Pierwsze plany wyglądają zachwycająco!

Każdy, kto kiedykolwiek odwiedził Londyn w okresie świątecznym doskonale wie, że chyba żadne inne europejskie miasto tak poważnie nie podchodzi do tematu świąt. Bożonarodzeniowe dekoracje pojawiają się w sklepowych witrynach już w październiku, a londyńczycy z niecierpliwością czekają na otwarcie parku rozrywki Winter Wonderland. Jednak i tak najbardziej imponującym miejscem w tym okresie jest Harrods, gdzie projektanci co roku prześcigają się w projektowaniu coraz to bardziej kreatywnych wystaw. Właśnie to miejsce zostało wybrane przez Dolce & Gabbana na miejsce ich własnego marketu, co oznacza, że w tym roku dom handlowy będzie jeszcze bardziej wyjątkowy.

Market ruszy już 2 listopada i będzie otwarty aż do 28 grudnia. Domenico i Stefano zaprojektują zarówno wnętrza Harrodsa, jak i choinkę ozdobioną złotymi wstęgami i kolorowymi światełkami, która pojawi się przed słynnym budynkiem. Według wstępnych ilustracji, witryny sklepowe zostały zaprojektowane na wzór sycylijskiego teatru kukiełek, a Dolce i Gabbana wystąpią w nim w rolach marionetek opowiadających historię londyńskiego domu handlowego. Z kolei na czwartym piętrze zawita replika włoskiego placu, gdzie pojawią się kreacje, ubrania dla dzieci, zabawki i akcesoria zaprojektowane specjalnie dla Harrodsa, ułatwiając wszystkim znalezienie idealnego prezentu dla bliskich.

Jeśli macie w planach przedświąteczną wycieczkę do brytyjskiej stolicy, to jedno jest pewne: bożonarodzeniowych wrażeń wam nie zabraknie.

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.