Wyjątkowy projekt Zulu Kuki i Alpha Industries

Kultowa bomberka Alpha Industries w kolorze Sage Green, która powstała w połowie lat 50. ubiegłego wieku na potrzeby pilotów amerykańskich sił Air Force oraz Navy, doczekała się swojej nowej wersji. Za projekt ten odpowiedzialny jest Łukasz, bardziej znany jako Zulu Kuki, który skorzystał z zaproszenia kultowej marki i stworzył bardziej zadziorny i wyjątkowy model w kolorze głębokiej czerni. Zobaczcie efekty tej współpracy!

Wyjątkowy projekt Zulu Kuki i Alpha Industries

Zulu Kuki to czołowa postać polskiego streetwearu, który sam siebie opisuje w krótki i zwięzły sposób – „nomad with multiple skills”. Ciężko ująć jego działalność w jakiekolwiek ramy, a w rozmowie z nami powiedział, że „lepiej nie pytać go kim jest, a prędzej co robi”. Zamiast tego, z pewnością warto czytać jego bloga, aby na bieżąco śledzić jego poczynania. Na swoim koncie ma specjalne projekty limitowane oraz współprace z takimi markami jak Adidas, Levis oraz 1991 International. Teraz postanowił stworzyć projekt kurtki z Alpha Industries, którego motywem przewodnim została estetyka gangów Nowego Jorku z lat 70. Dołożył do tego motywy pochodzące z kultury hip-hopu, którą interesuje się i dzieli z innymi od wielu lat. Zdecydował, że jego spersonalizowany model zostanie uszyty w czerni z czerwonymi dodatkami.

Zulu Kuki: nie pytaj kim jestem, pytaj co robię

Duże, czerwone logo „Flying A” pochodzące z 1992 roku, nawiązuje do ubioru głównego bohatera filmu „Wild Style” (1983), DJ Grandmaster Flasha. W przypadku tego projektu zostało umieszczone na plecach kurtki. Tuż obok znajdują się haftowane litery tworzące napis Zulu Kuki i będące rzepami, które można w każdej chwili odczepić od materiału. Zamiast taśmy „Remove Before Flight” pojawiła się naszywka „Removed Before Hype”. Należy odczytywać to jako komunikat informujący o nieśmiertelności kurtki MA-1.

Najsmutniejsza wiadomość jest jednak taka, że projekt ten powstał tylko w dwóch egzemplarzach – jeden posiada Zulu Kuki, a drugi został w archiwum Alpha Industries. Redakcja Fashion Post apeluje o choćby limitowaną kolekcję, którą moglibyśmy nosić już teraz.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kendall Jenner jako współczesna Wenus w pierwszej kampanii dla adidas Originals

Na tę kampanię czekali wszyscy. Od kiedy Kendall Jenner oficjalnie dołączyła do grona ambasadorów marki adidas, tym samym konkurując z siostrą, która jest twarzą Pumy, wiele osób było ciekawych jaki będzie efekt tej współpracy.Jak poszło tym razem młodej Jenner i czy sportowa kampania zatrze cały czas dość mocny niesmak po nieudanym spocie Pepsi? Zobaczcie sami!

Kampania Jenner dla adidasa to przede wszystkim filmik promocyjny, będący jednocześnie trzecią częścią z serii „Original is never finished”. Obok Jenner w klipie wystąpili również znani raperzy: Young Thug i 21 Savage. Motywem przewodnim filmiku bez wątpienia jest science-fiction. Jenner leży zamknięta w szklanym pudle, a z oddali słyszymy jej głos, mówiący: „Zrobiłam to co musiałam. I zrobiłam to po swojemu”. Brzmi tajemniczo? Trudno się z tym nie zgodzić, ale z pewnością to nie koniec, ponieważ wciąż czekają nas kolejne odsłony kampanii.

Idąc tropem poprzednich filmików, twórcy również tym razem postanowili wykorzystać znane dzieła sztuki, przeplatając doskonale znane nam obrazy z fragmentami klipów z udziałem Jenner oraz pozostałych modeli. Na pierwszy wychodzi tu”Człowiek witruwiański” Leonardo Da Vinci oraz znane dzieło Botticellego „Narodziny Wenus”. Ten drugi szczególnie zwraca na siebie uwagę, ponieważ jest bezpośrednio nałożony na Jenner, jednocześnie dając nam do zrozumienia, że modelka jest nowym wcieleniem bogini.

Kylie i Puma, Gigi i Reebok, Bella i Nike, a teraz Kendall i adidas. Modelki (i celebrytka) stopniowo opanowują najbardziej znane sportowe marki, ale która sprawdziła się dotychczas najlepiej? Oceńcie sami!

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.