Wyjątkowa playlista od Burberry

17 lat na stanowisku dyrektora kreatywnego w branży mody to nie lada wyczyn, szczególnie w czasach, kiedy zmiany gonią kolejne zmiany. Jednak tak było w przypadku Christophera Baileya, który ogłosił, że odchodzi ze swojego stanowiska, ale zanim to nastąpi, postanowił uczcić swój czas pracy wyjątkową playlistą.

Pokazom najnowszych kolekcji Burberry niezmiennie towarzyszył jeden element – muzyka. To właśnie ona często tworzyła klimat wydarzenia, a nawet samej kolekcji. Musimy przyznać, że Christopher Bailey, poza oczywistym talentem do projektowania, potrafił znaleźć prawdziwe perełki wśród brytyjskich wykonawców. Zdarzało mu się bowiem współpracować nie tylko z wielkimi artystami jak Elton John, ale również wschodzącymi gwiazdami jak James Bay.

Teraz, Christopher Bailey postanowił podzielić się ze światem swoją miłością do muzyki i jednocześnie uczcić 17 lat pracy dla Burberry. W jaki sposób? Stworzył playlistę z 200 ulubionych piosenek, która będzie się powiększać do 17 lutego, kiedy odbędzie się ostatni pokaz kolekcji zaprojektowanej przez Baileya dla brytyjskiej marki. Playlisty możecie posłuchać na Apple Music.

ZobaczSchowaj komentarze

Cara Delevingne w świątecznej kampanii Burberry

Październik już za nami, co oznacza, że oficjalnie możemy zacząć odliczanie do Bożego Narodzenia. Niektórzy, jak Burberry, już zaczęli. Brytyjska marka nie próżnuje w tym roku, ponieważ już pierwszego dnia listopada zaprezentowała świąteczną kampanię, które gwiazdą została Cara Delevingne. Towarzyszy jej znany z serialu „The Crown”, Matt Smith.

Cara Delevingne w świątecznej kampanii Burberry

James Corden, Naomi Campbell, Romeo Beckham… Burberry wie jak zrealizować kampanie z przytupem. Jednak w tym roku jest nieco spokojniej. W szczególności biorąc pod uwagę fakt, że zaledwie kilka dni temu Burberry zrzuciło na nas bombę jaką była informacja o odejściu Christophera Bailey ze stanowiska dyrektora kreatywnego. Kultowa marka postanowiła iść za ciosem jakim jest  osnąca popularność lat 80., ponieważ to tamten okres zainspirował bożonarodzeniową sesję wizerunkową. Obok pięknych zdjęć autorstwa Alasdaira McLellana, pojawił się również filmik rozpoczynający się od czarno-białego kadru na rozmarzoną Carę Delevingne. Modelka zaczyna śpiewać piosenkę „Always on my mind”, która po kilku sekundach przechodzi w cover zespołu Pet Shop Boys. W kampanii Carze towarzyszy Matt Smith, znany lepiej jako Książę Filip z serialu Netfliksa „The Crown”.

Klimat lat 80. podkreślają również kadry robione starą kamerą VHS, nawiązujące do starych filmików rodzinnych, które pewnie większość z nas chowa gdzieś po kątach. A padający śnieg, kultowa kratka oraz wszechobecne wzory w bożonarodzeniowym stylu sprawiają, że już teraz mamy ochotę puścić świąteczne piosenki.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.