Jak powinien wyglądać makijaż na Święta?

Chociaż tuż przed świętami raczej trudno o relaks, staramy się robić wszystko żeby ogarnąć przedświąteczne terminy, przygotować dom, potrawy wigilijne i oczywiście kupić prezenty. Czasu na wyszykowanie się do kolacji 24 grudnia zostaje naprawdę niewiele, a przecież chcemy wyglądać jak z obrazka. Zobaczcie jakie rady dla wszystkich zapracowanych przedświątecznie kobiet, ma ulubiona makijażystka Małgorzaty Rozenek, Beata Milczarek.

Makijaż na Święta Bożego Narodzenia jest podobnie jak z make up’em do pracy – ma być klasyczny, nienarzucający i a jego wykonanie nie może zajmować zbyt wiele czasu. Osoba, która go nosi powinna też robić wrażenie ciepłej, delikatnej i dostępnej. Czyli zapomnijcie o ustach pomalowanych ciemną pomadką (która i tak zostałaby zjedzona podczas kolacji), zmysłowych smoky eyes, mocnych brwiach i widocznym conturingu. Podczas świąt postawcie na rozświetloną delikatnie opalizującą bazą, gładką skórę, pastelowe odcienie cieni i rzęsy wytuszowane brązową maskarą. Pomadka powinna być delikatnie różowa lub oranżowa, a róż do policzków niezbyt mocny. Pamiętajcie, że cały wieczór spędzicie w sztucznym świetle. W takim oświetleniu fantastycznie wyglądają wszystkie połyskujące drobinki, dlatego i cienie i róż, mogą być mocno rozświetlające. Spokojnie możecie zainspirować się make up’em gwiazd na czerwonym dywanie, których makijaże podziwiane są w blasku fleszy i przyciemnianym świetle.


Zakupy

DIOR

CIEŃ
159 ZŁ

NARS

PODKŁAD
199 ZŁ

MARC JACOBS

POMADKA
127 ZŁ

BENEFIT

TUSZ DO RZĘS
135 ZŁ

ESTEE LAUDER

PALETKA CIENI
245 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Nowości kosmetyczne na jesień od marki Chanel

Marka Chanel tej jesieni za sprawą nowych kosmetyków postanowiła zabrać nas w podróż do słonecznej Kalifornii. Kolory, które odnajdziemy w paletach cieni do powiek, szminkach czy lakierach do paznokci przywodzą na myśl ocean, światła Los Angeles czy zachody słońca. Twarzą nowej kampanii została ponownie Kristen Stewart.

Lucia Pica inspirację do stworzenia nowej kolekcji kosmetyków do makijażu na jesień zimę 2017 znalazła podczas podróży do Kalifornii. To co ją zachwyciło, czyli barwy zachodzącego słońca, odcienie linii brzegowej tuż nad oceanem, a nawet światła miasta czy śródmieście Los Angeles, odnajdziemy w produktach do makijażu.

Kluczowym produktem w tej kolekcji jest paleta Essentielle Chanel. To zupełnie nowy, elegancki i  wielofunkcyjny produkt 3 w 1. W palecie znajduje się bowiem kremowy korektor, rozświetlacz i róż, czyli wszystko co pomoże stworzyć świeżą i promienną skórę. Korektor, który zajmuje największą miejsca, może być używany do delikatnego poprawiania makijażu w ciągu dnia. Ma kremową, przypominającą balsam formułę, która bez wysiłku daje się rozprowadzić po skórze dając naprawdę wspaniały efekt świeżości. Rozświetlacz jest delikatny i ma równie kremową formułę co korektor. Róż pomoże wykończyć makijaż i wykreować zdrowy rumieniec na policzkach.

W kolekcji znajdziemy również przepiękne kolory szminek o kremowej konsystencji dające efekt matowych lub satynowych ust w kolorach pomarańczowego zachodu słońca czy subtelnego nude. W palecie cieni do powiek znajdziemy idealny zestaw czterech barw, które pomogą stworzyć nam perfekcyjne smoky eyes. Wielbicielki kremowych cieni w kolorze skrzącego się w słońcu piasku lub morskiej toni będę zachwycone. Nie mogło zabraknąć lakierów, które dopełnią każdy look. Te są w ultramodnym w tym sezonie odcieniach magic mashroom i nude.

Twarzą kampanii kosmetyków została, tu bez zaskoczenia, ponownie amerykańska aktorka Kristen Stewart, ulubienica marki Chanel. Kuszące!

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.