Wybuchła afera: Nutella zmienia recepturę!

Jest kilka pewnych rzeczy w życiu: śmierć, podatki oraz rozkosz podniebienia, gdy delektujemy się Nutellą. Doskonały krem orzechowy przechodzi właśnie rewolucję receptury. Czy to koniec świata, jaki znamy?

Jak podało BBC skład kremu orzechowego koncernu Ferrero ma być teraz „lżejszy”. By osiągnąć ten efekt marka postanowiła zmodyfikować stałą od lat recepturę Nutelli, którą w skrócie można opisać poniższym gifem.

 

Zawartość odtłuszczonego mleka wzrosła z 7,5 do 8,7 procent. Podobnie jak zawartość cukru, która wynosiła dotąd 55,9, a wedle nowej receptury aż 56,3 procent. Te z pozoru drobne zmiany wywołały prawdziwą lawinę komentarzy i tweetów osób, dla których skład Nutelli jest świętością. Powstał nawet hashtag #NutellaGate, gdzie internauci dzielą się z innymi swoją traumą na wieść o tej rewolucji.

Doszło do tego, że Ferrero zdecydowało się wystosować specjalne oświadczenie, w którym stara się studzić emocje. Czytamy w nim, że mimo zmian „jakość i wszystkie inne aspekty Nutelli pozostają takie same”. W mocno abstrakcyjnej dyskusji pojawiają się także poważne głosy wnoszące, że szkoda, że Nutella wprowadzając zmiany nie pomyślała o zamienniku utwardzanego oleju palmowego, zabójczo niezdrowego, który używa do produkcji tego pysznego kremu.

Czy świat właśnie zachwiał się w posadach?

ZobaczSchowaj komentarze

Szafirowy lifting – co niezwykłego kryje się pod tą nazwą?

Co roku przybywa technologii, które obiecują nam przywrócenie młodego wyglądu. Ale tylko nieliczne, tak jak Zaffiro, cieszą się cały czas niesłabnącą popularnością wśród pacjentów. O fenomenie urządzenia, które przeciwdziała wiotkości skóry i daje natychmiastowy rezultat ujędrnienia, opowiada dyrektor generalna ITP SA Katarzyna Nadolna.

Zabieg Zaffiro, czyli po włosku szafir, jest już w Polsce od 10 lat. Na czym polega jego fenomen?

W medycynie estetycznej są przej- ściowe mody i technologie, które z czasem coraz bardziej zyskują na popularności i wciąż ewoluują. Do tej drugiej grupy zalicza się właśnie Zaffiro, podobnie jak endermologia i laser CO2. O ich sukcesie decydu- ją pacjentki, które widzą wyraźne efekty. Mogę śmiało powiedzieć, że kobiety i mężczyźni kochają Zaffiro. Jest to zabieg bezbolesny, nieinwazyjny, po którym od razu skóra wygląda o wiele młodziej, a do tego naturalnie.
Jaka jest zasada działania Zaffiro?
Chociaż przez lata urządzenie to było nieustająco udoskonalane, to zasada jego działania się nie zmieniła. Do poprawy jędrności skóry wykorzystuje się tu gło- wicę wyposażoną w nowoczesne szkło szafirowe, które wzmacnia emisję światła podczerwonego, prowadząc do efektu cieplnego nazywanego termoliftingiem. Umożliwia to podgrzanie głębokich warstw skóry do temperatury 65 stopni. Dzięki temu włókna kolagenowe i elastyna, odpowiedzialne za napięcie skóry, zostają skrócone do ich pierwotnej długości. Jednocześnie następuje stymula- cja fibroblastów do produkcji nowych, młodych włókien. Zabieg jest bardzo bezpieczny, wykonywany pod ścisłym nadzorem lekarskim, a dawka świa- tła podczerwonego jest z góry ustalona tak, by pacjent nie odczuwał żadnego dyskomfortu. Ponieważ Zaffiro ma zaawansowany system chłodzący, skórze nie grozi poparzenie.

Wspominała pani, że technologia ta była wciąż udoskonalana.

Żeby efekt był jeszcze bardziej spektakularny, skóra musi być dobrze nawilżona. Dlatego Zaffiro zostało niedawno wyposażone w technologię pilingu wodnego, tzw. Waterpeeling. Polega on na tym, że przed zabiegiem skóra poddawana jest dwufazowemu strumieniowi powietrza i wody, który kompleksowo ją oczysz- cza, umożliwiając dostarczenie specjalnie skomponowanych koktajli, bogatych w składniki aktywne, które nawilżają i odżywiają skórę. Najlepsze efekty osiąga- my, jeśli mamy odstęp czasowy miedzy pilingiem a zabiegiem.

A jak jeszcze możemy wzmocnić efekt zabiegu?

Co najmniej przez miesiąc warto przyjmować suplementy z witaminą C oraz używać serum z tym składnikiem, np. NeauviaVitamin C serum. Dobrze jest też stosować krem z czynnikiem wzrostu, co przyspieszy tworzenie się nowych włókien kolagenowych – Neauvia Rebalancing Cream Rich.

Cały wywiad przeczytacie w najnowszym numerze „Fashion Magazine”.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności