Wybierz psa z second-handu– niezwykła kampania KMX Fashion

Szukacie absolutnego „must have’u” tego lata, który zostanie z wami na dużo, dużo dłużej? Oto i on– psiak z adopcji! Dostępny w każdym rozmiarze, o niesamowitym bogactwie kolorów i wzorów do wyboru, a co najważniejsze– pasujący każdemu bez wyjątku. Polska marka modowa KMX Fashion skradnie wasze serca najnowszą kampanią w ramach akcji ,,Wybierz psa z second-handu”.

Wybierz psa z second-handu– niezwykła kampania KMX Fashion

Jest to już druga edycja akcji prowadzona przez KMX Fashion, w której marka pomaga w znalezieniu prawdziwego domu cudownym psiakom. Kampania na początku miała miejsce we Wrocławiu, a już jesienią inicjatywa przeniesie się do Warszawy.

Jak tłumaczą organizatorzy, kupować można ubrania, a zamiast kupowania czworonożnego przyjaciela warto rozważyć jego adopcję. Moda na dobroć nigdy nie przemija i właśnie to swoją inicjatywą chce pokazać marka.

,,Psi modele” to cudowne, pełne miłości zwierzęta, które czekają na nowy dom. O wspaniałości tych istot świadczy również to, że osoby pracujące przy sesji były dla nich zupełnie obce, a każdy psiak bez wyjątku wykazał się niesamowitą łagodnością i czułością.

Psy pozostają pod opieką wolontariuszek z Fundacji Dwa Plus Cztery, Oleśnickie Bidy i grupy Takiny Niczyje. Jeśli jesteście zainteresowani adopcją lub szczegółami samej kampanii, koniecznie sprawdźcie Facebookpo więcej informacji.

ZobaczSchowaj komentarze

Britney Spears, Mariah i Spice Girls wracają w nowej kolekcji Local Heroes „Heartcore”

Informacja o odejściu Arety z Local Heroes zaskoczyła niejedną osobę, a na ustach wszystkich pojawiło się pytanie „co będzie dalej?”. My już wiemy. Streetwearowy ulubieniec właśnie zaprezentował nową kampanię i kolekcję „Heartcore”. Jak Karolina Słota poradziła sobie jako solowy dyrektor kreatywny marki? Zobaczcie sami!

Britney Spears, Mariah i Spice Girls wracają w nowej kolekcji Local Heroes „Heartcore”

Local Heroes na swoim koncie ma już wiele sukcesów. Ich projekty nosiły Rihanna, Cara Delevingne, a sama marka ze spontanicznego pomysłu na t-shirty ze śmiesznymi sloganami zamieniła się w jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w Polsce i na świecie. Nie możemy w końcu nie wspomnieć o współpracy z Disneyem, które było wielkim osiągnięciem w rozwoju marki. Kolekcje inspirowane kultowymi latami 90., gwiazdami popkultury, zawsze są projektowane od dziewczyn dla dziewczyn. I tak jest również w przypadku najnowszej odsłony o zadziornej nazwie „Heartcore”.

Karolina, tym razem jako solowy dyrektor kreatywny, postawiła na to, z czym większość z nas doskonale kojarzy Local Heroes, czyli lata 90. i wczesne 2000. Chociaż o tych drugich, większość z nas pewnie wolałaby zapomnieć, Local Heroes w kolekcji „Heartcore” udaje się wyciągniąć z tej dekady to co najlepsze, inspirując się nikim innym jak divami muzyki pop. W kolekcji nie brakuje bowiem nawiązań do Mariah Carey, Spice Girls czy samej Britney Spears. Wystarczy spojrzeć na skarpetki z podobizną piosenkarki czy koszulki i czapki z napisem „not that innocent”. Co więcej, w kolekcji jak zwykle nie zabrakło mieszanki dziewczęcych krojów w postaci sukienek slip-on, spódniczek czy pudrowego różu z bardziej prowokującymi elementami jak prześwitujący, siateczkowy top. Bazowymi kolorami jest krwista czerwień oraz czerń, połączenie idealnie odzwierciedlające nazwę kolekcji, która każdego wielbiciela Local Heroes przyprawi o szybsze bicie serca. Karolina, brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.