Wszystkie tajemnice torebki królowej Elżbiety

Wydawałoby się, że sędziwa królowa nie musi kłopotać się czymś tak przyziemnym jak torebka, a fakt, że zawsze z nią chodzi, jest jej wyłącznym kaprysem. Nic bardziej mylnego! Bliski współpracownik rodziny królewskiej zdradza szczegóły ukochanego dodatku monarchini.

Królowa Elżbieta zawsze ma przy sobie torebkę, zawsze tej samej marki – Launer. Co w niej trzyma? Nie sądzimy, by musiała nosić klucze czy dowód osobisty. Sally Bedell Smith, biografka rodziny królewskiej, wyznała przed laty, że w środku znajdują się lusterko, szminka, pióro, kilka miętusków i okulary do czytania.

To jednak nie koniec rewelacji. Wyobrażamy sobie, choć z trudem, że królowa mogłaby przeżyć kilka godzin bez ukochanych miętowych pastylek, lecz okazuje się, że nie bez torebki – ta bowiem ma również ważne zadanie dyplomatyczne, o którym dowiadujemy się dopiero teraz.

Okazuje się, że każdy gest torebką wykonany przez brytyjską królową jest istotny. Jeśli akcesorium podczas rozmowy zmieni swoje miejsce z ręki na rękę, to znak, że za chwilę podejdzie pracownik monarchini i taktownie zakończy nużącą królową rozmowę. To podczas rozmów na stojąco. Gdy dyskusja jest zasiadana, o potrzebie zakończenia rozmowy świadczy przełożenie torebki z kolan na podłogę.

Królowa z racji wielu obowiązków i podeszłego wieku nie traci czasu na banały – zarówno podczas rozmowy, jak i posiłków. Gdy monarchini ma dość uczty (a wiadomo, że to ona zaczyna i kończy każdy posiłek) to kładzie torebkę na stole, obok posiłku. Dla obsługi to znak, że za pięć minut jedzenie ma zniknąć ze stołu.

Jak widać królewska dyplomacja pełna jest sekretów i drobnych gestów o wielkim znaczeniu. O ile z zabiegów z torebką monarchini korzysta regularnie, o tyle na szczęście nie kręci swoim pierścionkiem. To bowiem znak najgorszy: królowej grozi niebezpieczeństwo i natychmiast potrzebuje pomocy. Oby nigdy nie musiała go użyć!

ZobaczSchowaj komentarze

Dior, Chanel czy Céline? Oto najpopularniejsze „it bags” 2017 roku!

Druga połowa rok to, także w modzie, czas rankingów i podsumowań. Analizując nie tylko słupki sprzedaży, ale także (jeśli nie przede wszystkim) to, co nosi ulica i co na swoich platformach promują najbardziej opiniotwórcze fashionistki, jesteśmy w stanie wskazać trendy, które odeszły tak szybko jak się pojawiły, tendencje, które przyjęły się mimo początkowej krytyki oraz wreszcie projekty, które cieszą się największą popularnością. W czasie, kiedy z niecierpliwością czekamy już na to, co we wrześniu pokażą na wybiegach najwięksi projektanci, wiemy jakie „it-bags” najbardziej upodobały sobie w ostatnich miesiącach gwiazdy blogosfery i mody ulicznej – sprawdźcie!

Dior, Chanel czy Céline? Oto najpopularniejsze „it bags” 2017 roku!
Céline "Clasp"
Śmiemy twierdzić, że rok w dziale akcesoriów Céline bez "it bag" to rok stracony. Francuska marka nie tylko w swojej stałej ofercie ma modele niezmiennie cieszące się popularnością wśród najmodniejszych dziewczyn, ale także co sezon proponuje torby, które zachwycają swoim designem i które po prostu każda z nas chce mieć w swojej szafie. W 2017 furorę robi model "Clasp", który pojawił się na rynku w marcu. Ta trapezowa i utrzymana w stylu retro torebka, która niektórym może zapewne przypominać powiększoną wersję tej, jaką na przedramieniu nosiła Mama Muminka, występuje w rozmaitych wersjach, począwszy od gładkiej (białej, czarnej i koniakowej), przez futerkową, a kończąc na wykonanej ze skóry krokodyla.

Cena: od 3 tysięcy euro wzwyż
ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.