Louis Vuitton x Jeff Koons po raz drugi!

Współprace domów mody z innymi projektantami, artystami czy celebrytami mogą być strzałem w dziesiątkę albo wręcz przeciwnie. Wspólna kolekcja Louis Vuitton i Jeffa Koonsa zdecydowanie wpisuje się w tę pierwszą kategorię. Torebki z największymi arcydziełami wszech czasów błyskawicznie zyskały miano kultowych, dlatego nie dziwi fakt, że właśnie pojawiła się kolejna odsłona współpracy pomiędzy francuską marką a jednym z najdroższych artystów na świecie.

Louis Vuitton x Jeff Koons po raz drugi!

Tym razem Amerykanin pozostający jedną z najjaśniejszych gwiazd współczesnej sceny artystycznej, wziął na swój warsztat obrazy między innymi Claude’a Monet, Edouarda Manet czy Paula Gaugin. Szczególne znaczenie z tego grona ma Manet, którego „Śniadanie na trawie” wywołało jedną z największych burz w historii malarstwa. W dodatku, jest on jednym z ulubionych artystów Koonsa, który, tak jak jego idol, lubi prowokować. Jednak spośród wszystkich modeli, to „wodne lilie” Moneta mają szansę stać się sprzedażowym hitem kolekcji. Jak powiedział sam Koons: „to jeden z najbardziej sensualnych obrazów z naturą w roli głównej”. Kolejnej odsłonie współpracy towarzyszy również sesja wizerunkowa z udziałem ambasadorki marki, Lea Seydoux, którą niewątpliwie kojarzą wszyscy wielbiciele przygód Jamesa Bonda. Jej delikatna uroda idealnie wpisała się w nieco baśniowy klimat dzieła Moneta.

Louis Vuitton, wykorzystując znane obrazy, chciał przede wszystkim osiągnąć cel, jakim było przybliżenie świata sztuki nowej publiczności. W końcu, mało kto uważał na lekcjach z wiedzy o kulturze albo prywatnie interesuje się historią sztuki. Zamierzenie z pewnością zostało osiągnięte, ponieważ fanki zarówno francuskiego domu mody jak i historii sztuki, już zacierają ręce na nowy dodatek do kolekcji.

ZobaczSchowaj komentarze

Pokaz Louis Vuitton Cruise 2019: najciekawsze sylwetki i największe nazwiska z branży w pierwszym rzędzie

Kiedy przez branży modę przetacza się fala zmian Nicolas Ghesquière wydaje się w ogóle jej nie zauważać. Piastujący już od prawie 5 lat stanowisko dyrektora kreatywnego po odnowionym właśnie kontrakcie, może zajmować się swobodnie tworzeniem kolejnych kolekcji i wymyślaniem nietypowych miejsc na ich prezentację. Najnowszą resortową kolekcję 2019 pokazał w Saint-Paul de Vence, w muzeum sztuki nowoczesnej Maeght Foundation. Miejsce było nieprzypadkowe, bo Ghesquière słynący z charakterystycznych dla siebie nowoczesnych sylwetkach, i tym razem udowodnił, że kocha nieco futurystyczny styl z przeskalowanymi ramionami, zbudowanymi warstwowo sukienkami czy skórzanymi butami sięgającymi połowy uda, przypominającymi kosmiczne kalosze. Na wybiegu goście mogli oglądać oversize‚owe kurtki i marynary z zaokrągloną linią ramion, drapowane sukienki, obficie upstrzone piórami bluzki czy  szorty wykończone koronką. Nicolas Ghesquière nie stworzył nowej kolekcji sam. Do współpracy zaprosił Grace Coddington, której ilustracje ozdobiły torebki z najnowszej kolekcji. Na pokazie nie mogło zabraknąć wielbicielek talentu Francuza m.in Emmy Stone, Jennifer Connelly czy Sienny Miller.

Pokaz Louis Vuitton Cruise 2019: najciekawsze sylwetki i największe nazwiska z branży w pierwszym rzędzie
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności