Włoski „Vogue” w całości poświęcony dojrzałym kobietom. Na okładce Lauren Hutton

Bycie osobą dojrzałą wcale nie oznacza bycia osobą smutną, skończoną czy nie potrafiącą się odnaleźć w świecie XXI wieku. W codziennej pogoni za młodością i nowoczesnością często o tym zapominamy. Włoski „Vogue” postanowił odświeżyć ten ważny banał, dodatkowo w bardzo inspirujący sposób.

Włoski „Vogue” w całości poświęcony dojrzałym kobietom. Na okładce Lauren Hutton

Lauren Hutton dzięki październikowej okładce włoskiego „Vogue’a” wpisze się do historii tego magazynu jako najstarsza kobieta z okładki, która znalazła się na niej w wieku 73 lat i 11 miesięcy. Wyprzedzi tym samym Tinę Turner, która z wynikiem 73 lat i czterech miesięcy od 2013 roku była rekordzistką – wtedy właśnie była twarzą niemieckiego wydania.

Tu nie chodzi jednak o rekordy i metrykę – włoski „Vogue” przypomina nam o klasycznym pięknie, mądrości ludzi dojrzałych, lecz nie mądrości wywyższającej się i wyniosłej, lecz sympatycznej i nowoczesnej na swój własnych sposób. A także na swoich warunkach – Hutton jest bowiem uosobieniem kobiecości bardzo zmysłowej, wymykającej się bieżącym modom czy chwilowym zauroczeniom. Steven Klein, który jest autorem wszystkich trzech okładek, idealnie to uchwycił.

W numerze – poza oczywiście modą – znajdziemy także artykuły dotyczące ageizmu, ekologii czy przemocy domowej. – Od dłuższego czasu zastanawiałam się czy jestem jeszcze komuś do czegoś potrzebna. Dzięki propozycji „Vogue’a” zrozumiałam, że tak. Doceniam ich odwagę podjęcia tematu – powiedziała Hutton w tekście zapowiadającym numer „Timeless Issue”, który we włoskich kioskach pojawi się już w czwartek, 5 października.

To numer ze wszelkich stron wyjątkowy – odwrócony od trendu na wieczną młodość i poświęcony gwiazdom, które nie mają milionów obserwatorów na Instagramie, a swoją karierę robiły w czasach, w których nie było Facebooka (tak, były takie czasy!). „Vogue Italia” po raz kolejny zachwyca i inspiruje!

ZobaczSchowaj komentarze

Oto skład redakcji „Vogue Polska”! Wiemy też, kiedy premiera

Wejście do Polski magazynu „Vogue” powoduje wiele emocji – zarówno tych entuzjastycznych, jak i pełnych obaw o kształt i jakość naszego wydania. Wiemy bowiem, co stało się z kilkoma światowymi tytułami, gdy zostały przeniesione na rynek polski. Portal Wirtualne Media dotarł do składu redakcji. Jeśli potwierdzi się on, to o jakość nie powinniśmy się martwić.

Pierwszy numer magazynu „Vogue Polska” zobaczymy w kioskach już w marcu 2018, co wydaje się rozsądnym terminem zarówno jeśli chodzi o porządek tygodni mody, jak i kalendarz reklamodawców, który oczywiście jest istotny przy planowaniu tak dużego przedsięwzięcia, jak wprowadzenie nowego tytuły na rynek.

Redaktorem naczelnym, jak już wiemy, jest Filip Niedenthal, były szef polskiej edycji „Esquire”, wcześniej związany z tytułami „Viva!”, „Twój Styl” i „Harper’s Bazaar”. Już teraz zbiera materiały na światowych tygodniach mody, gdzie widzieliśmy go na widowni pokazów.

Wydawcą magazynu będzie Katarzyna Kulczyk, a właściwie założona przez nią firma Visteria. Według „Rzeczpospolitej” dyrektorką zarządzającą wydawnictwem mianowano Justynę Markiewicz, wcześniej wicedyrektorkę w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki, a działem reklamy pokieruje Monika Wdowiak, była dyrektor reklamy w wydawnictwie Marquard Media Polska.

Co do kształtu redakcji, to zastępczynią redaktora naczelnego została Joanna Lorynowicz (wcześniej wicenaczelna „Twojego Stylu”), dyrektorem artystycznym Łukasz Aksamit („Glamour”), działem kultury zajmie się zaś Anda Rottenberg (kuratorka sztuki, w latach 1993-2001 dyrektorka Zachęty). Szefową działu reportaży oraz redaktorką prowadzącą serwis Vogue.pl została Hanna Rydlewska (ostatnio związana z Gazeta.pl, a wcześniej m.in. z „Przekrojem” czy NaTemat.pl), za kluczowy dział mody będzie odpowiadać Daniele Agnelli wraz ze stylistką Karoliną Gruszecką („Elle”), a uroda przypadła Katarzynie Straszewicz („Pani”).

Trzeba przyznać, że to naprawdę mocna ekipa. Trzymamy kciuki za powodzenie!

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty dla stylowej Mamy!

SOLAR

RĘKAWICZKI
199 ZŁ

CREAMY

OLEJEK Z ZIELONEJ KAWY
49 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
890 ZŁ

CYVONYUK

APASZKA Z INICJAŁAMI
249 ZŁ

THE ODDER SIDE

SWETER
389 ZŁ

RETT FREM

KOLCZYKI
OK. 100 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.