Z wizytą w… Concept Store Dr Irena Eris w Galerii Mokotów

Na początku października w warszawskiej Galerii Mokotów otwarto wyjątkowe miejsce  – prestiżowy Concept Store Dr Irena Eris. To pierwszy butik w Polsce, w którym jednocześnie można kupić ulubione kosmetyki tej marki, ale również dowiedzieć się wiele o swojej skórze poddając ją profesjonalnemu badaniu. W tym wyjątkowym miejscu Katarzyna Błażuk, nasza redaktor urody, miała okazję spędzić cały dzień, podczas którego przeszła profesjonalne badanie cery i dowiedziała się, jak najlepiej o nią zadbać. Dodatkowo otrzymała garść fachowych porad na temat makijażu i tego jakimi kosmetyki powinna się malować, by podkreślić swoje atuty. Jeśli jesteście ciekawe jak wyglądał dzień w Concept Store Dr Irena Eris czytajcie dalej.

Kosmetyki Dr Irena Eris od lat cieszą się niesłabnącą popularnością wśród kobiet, które cenią je m.in za jakość czy innowacyjne formuły. Dr Irena Eris to także jedna z najbardziej znanych polskich marek kosmetycznych na świecie, która nieustannie się rozwija wprowadzając kolejne innowacje czy projekty. Najnowszym „dzieckiem” jest nowo otwarty Concept Store w warszawskiej Galerii Mokotów.

Butik znajduje się w nowej części The Designer Gallery na pierwszym piętrze. Charakteryzuje go elegancki i bardzo ekskluzywny design. Można poczuć się tu naprawdę wyjątkowo. Jasne, świetliste wnętrza już od progu zachęcają do wejścia, a wysoką na ponad 3 metry przestrzeń wieńczy piękny żyrandol. To miejsce jest wyjątkowe, nie tylko dlatego, że jest to pierwszy Concept Store marki, ale dlatego, że łączy w sobie kilka funkcji. Nasza redaktor urody na „własnej skórze” postanowiła przetestować wszystko, co Concept Store Dr Irena Eris ma do zaoferowania.

 

 

Kasia dzień w tym wyjątkowym miejscu zaczęła od filiżanki przepysznej kawy, której zawsze można się tu napić – albo czekając na profesjonalną diagnozę skóry, albo by po zakupach mieć dla siebie jeszcze chwilę. Siedząc w wygodnym, pikowanym fotelu w specjalnie wydzielonej strefie pielęgnacyjnej, dowiedziała się jak będzie wyglądał krok po kroku jej dzień. Wszystko zaczęło się od zbadania skóry i określenia jej stanu i kondycji. Maszyna VISIA, za pomocą której wykonuje się badanie, jest jednym z najnowocześniejszych urządzeń dostępnych w Europie. Dzięki niej w szybki sposób za pomocą skanu twarzy wszystkie informacje zakodowane w naszej skórze analizowane są przez specjalny program, a my w kwadrans dostajemy pełen pakiet informacji. Na początku badania profesjonalny personel Concept Store’u zrobi nam w tym specjalnym urządzeniu zdjęcia 3D cery. Kasia, przez moment czuła się trochę jak w kosmicznej kapsule, a chwilę po badaniu przed jej oczami, na ekranie komputera pokazał się cały szereg wykresów, które w mierzalny i jasny sposób określały stan jej cery.

Ogólnie stan skóry Kasi był bardzo dobry, pojawiło się na niej co prawda kilka plamek posłonecznych, ale to za sprawą ostatnich wakacji. Okazało się też, że zaczynają pojawiać się lekkie zmarszczki mimiczne wokół oczu, dlatego dostała zalecenie by o tą część twarzy zadbać najbardziej.  Następnie skóra twarzy Kasi została przebadana przez specjalne urządzenie ATM, które pomogło określić rodzaj cery, jej stopień nawilżenia i gęstość.

Wynik: skóra sucha i mocno odwodniona. Ratunkiem dla niej będą więc odpowiednio dobrane kosmetyki, w tym przypadku z linii Dr Irena Eris Algorithm z algami morskimi, które działają silnie nawilżająco.

W jej skład wchodzą kremy na dzień i na noc, serum, maska SOS i krem pod oczy. Kolejnym kosmetykiem rekomendowanym zgodnie z badaniem skóry, był krem pod oczy. Dr Irena Eris Eye Zone Ultra Terapia Liftingująca pod oczy. To kosmetyk o  bardzo ciekawej formie unikalnego masującego aplikatora, który gwarantuje precyzyjny i skuteczny masaż delikatnej skóry wokół oczu (można go również stosować na innych częściach twarzy, które są narażone na powstawanie zmarszczek).

Podczas masażu, na powierzchni skóry tworzy się niewidzialną, trójwymiarowa siateczka, zapewniająca szybki i długotrwały efekt liftingu i ujędrnienia. A metalowa końcówka masażera, która zawsze jest chłodna pomaga zredukować cienie i obrzęki pod oczami.

Po twarzy przyszedł czas na ciało. Nasza redaktor urody jest uzależniona od balsamów i olejków, których wśród bogatej oferty kosmetyków do pielęgnacji ciała Dr Irena Eris nie brakuje. Kolekcja SPA Resort to wyjątkowe balsamy, kremy, peelingi do ciała, które poza nawilżeniem mają dosłownie rozpieszczać zmysły. Linia Body Art zadba o odpowiednie napięcie skóry i jej nawilżenie. Wybór Kasi padł jednak na kosmetyk z serii Body Fiesta. Aromatyczny, odżywczy balsam do ciała Wiśnia Barbados o orientalnym zapachu i super lekkiej konsystencji skradł jej serce.

Wizyta zakończyła się profesjonalnie wykonanym makijażem. Kasia hołduje makijażowi make up no make up i nie lubi przesadzać z ilością kosmetyków, dlatego poprosiła o makijaż dzienny. Został on wykonany przed specjalnym lustrem, które imituje określony rodzaj światła (np. wieczorowe, dzienne,  czy to w pomieszczeniu) dzięki czemu od razu wiemy jak dany kosmetyk będzie się prezentował w określonym świetle – to jedyne takie lustra w Europie (!) więc choćby tylko po to, żeby obejrzeć w nim swoją twarz, warto się tu wybrać.  Kasię w zaproponowanym makijażu najbardziej oczarował Illuminating Concealer rozświetlający korektor pod oczy, ale także bronzer Choco Brozer nr 42, który nadał twarzy zdrowego słonecznego koloru. Poza tym dała się namówić na nałożenie matowej szminki w kolorze fuksji, która idealnie podkreśliła jej usta.

Po mile spędzonym dniu Kasia wyszła z Concept Store Dr Irena Eris z dokładną diagnozą skóry, cennymi poradami na temat jej pielęgnacji, kosmetykami, które miały przedłużyć pielęgnację w domu oraz przekonaniem, że w tym miejscu można poczuć się wyjątkowo i doświadczyć w pełni tego, czym tak naprawdę jest marka Dr Irena Eris.

Już za tydzień swoimi wrażeniami podzieli się Maryna Tomaszewska współwłaścicielka Fashion Post, która także oddała się w ręce profesjonalistów z Concept Store Dr Irena Eris.

Bądźcie z nami!

Materiał powstał we współpracy z Concept Store Dr Irena Eris. 

ZobaczSchowaj komentarze

Profile beauty na Instagramie, które musicie znać

Każdy kto po raz pierwszy zaczynał przygodę z makijażem doskonale wie, że to trudna sztuka i nie wszyscy mają do niej talent. Z pomocą przychodzą nam wtedy tutoriale, które do tej pory oglądaliśmy najczęściej na YouTube, ale od jakiegoś czasu Instagram rośnie na coraz większą konkurencję. Dlatego dzisiaj przygotowaliśmy dla was przegląd kilku kont beauty, które sprawią, że każda fanka makijażu spędzi godziny na ich przeglądaniu.

Pat McGrath

Jeśli ktoś interesuje się wizażem to z pewnością nie raz i nie dwa słyszał o tej pani. Sama Anna Wintour okrzyknęła ją najbardziej wpływową makijażystką na świecie. Pat McGrath już od 20 lat pracuje w branży beauty i ma na swoim koncie współpracę z największymi domami mody. To właśnie ją możemy najczęściej zobaczyć za kulisami pokazów od Nowego Jorku po Mediolan. Pat od jakiegoś czasu projektuje również swoje autorskie kosmetyki, a my zawdzięczamy jej takie trendy jak brokatowe czy metaliczne usta. Jej Instagram to prawdziwa mieszanka zdjęć kampanii reklamowych, szykujących się na czerwony dywan celebrytów i modelek za kulisami pokazów.

NikkieTutorials

Ponad 5 milionów obserwatorów mówi samo za siebie. Nikkie to królowa makijażowych tutoriali na Instagramie, które są wyświetlane nawet po kilka milionów razy. Na jej profilu znajdziemy wszystko – od tego jak wykonać idealną kreskę po porady jak wykonturować twarz. Nikkie zapoczątkowała też trend na filmiki „The Power of Makeup”, na których dziewczyny malują sobie tylko pół twarzy, aby pokazać jaką różnicę potrafi zrobić makijaż. Jeśli nie macie czasu na oglądanie długich tutoriali na YouTube, a chcecie się nauczyć trudnej sztuki makijażu, to Nikkie jest właśnie dla was!

Mario Dedivanovic

Uwielbiacie makijaże Kardashianek? Jeśli tak, to z pewnością słyszeliście o jej makijażyście (i przyjacielu) Mario Dedivanovicu. To właśnie temu Amerykaninowi, pochodzącemu z Albanii, zawdzięczamy modę na konturowanie. Dzisiaj jest jednym z najbardziej rozchwytywanych makijażystów celebrytów. Oprócz Kim, często współpracuje z Chrissy Teigen i Jennifer Lopez. Mario niedawno zaprojektował też swoją własną paletkę do cieni wspólnie z marką Anastasia Beverly Hills, która jest marzeniem chyba każdej fanki makijażu. Na Instagramie śledzi go już prawie 3 miliony osób, które mogą obserwować jego pracę oraz prywatne życie. Mario prowadzi również masterclass, na których uczy tajników makijażu. Niestety prowadzi je tylko na terenie USA.

HudaBeauty

Huda Kattan to jedna z najpopularniejszych Instagramowych blogerek beauty. Huda w przeciwieństwie do wielu innych makijażowych guru w mediach społecznościowych nie zaczęła od pracy w dziale beauty. Początkowo zajmowała się finansami na Wall Street w Dubaju, ale postanowiła z tego zrezygnować i wyjechać do jednej z najlepszych szkół wizażu w Los Angeles. Dzisiaj jej profil na Instagramie z tutorialami makijażowymi ma już ponad 15 milionów obserwatorów, a sama Kattan posiada również własną markę kosmetyczną – HudaBeauty.

Anastasia Beverly Hills

Niewiele marek kosmetycznych może pochwalić się ponad 11 milionami obserwatorów na Instagramie. Profil Anastasia Beverly Hills to niekończące się źródło makijażowych inspiracji. Znajdziemy tam porady makijażowe, inspiracyjne zdjęcia dziewczyn z całego świata oraz oczywiście nowości kosmetyczne w ofercie marki. My tylko czekamy na to, aż będzie dostępna w Polsce!

Gelcream

 

Profil Gelcream to przede wszystkim piękne zdjęcia produktów do pielęgnacji i makijażu, ale nie tylko. Znajdziemy tam również dłuższe opisy recenzujące poszczególne kosmetyki, jak porady na temat stosowania wybranych kosmetyków. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to nie czekajcie i obserwujcie, bo warto!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności