Książkowy must have od Mario Testino!

Mario Testino to  jeden z najpopularniejszych i najbardziej cenionych fotografów na świecie. Jest autorem ogromnej ilości okładek różnych edycji „Vogue’a”, ma na swoim koncie współprace z największymi domami mody na świecie i niezliczone kampanie. Stwierdzenie, że pracował już ze wszystkimi w branży nie jest więc w tym przypadku przesadą. Teraz fotograf został również autorem. Niedługo zadebiutuje album „SIR”, w którym nie tylko zobaczymy niepublikowane wcześniej prace Testino, ale będziemy mieli okazję prześledzić jak, dla odmiany, zmieniał się wizerunek mężczyzny w mediach. To po prostu must have tego sezonu!

Książkowy must have od Mario Testino!

W internecie roi się od uwag, komentarzy i hejtu na temat wizerunku kobiet w mediach. Wielu z nas lubi dodać swoje trzy grosze do dyskusji, szczególnie jeśli rozmowa tyczy się modelek i branży mody. Jednak moda i ogólnie świat mediów, przecież w połowie składa się z mężczyzn. To, w jaki sposób postrzegamy ich wizerunek, podobnie jak w przypadku kobiet, jest związany z pewnymi stereotypami czy konkretnymi wytycznymi. Dzięki nowemu albumowi Mario Testino, sami będziemy mogli się o tym przekonać. W publikacji znajdzie się ponad 300 fotografii, część nigdy niepublikowanych, które będą przedstawiać jak zmieniał się „ideał” faceta, jego styl, a nawet uroda.

W albumie, jak można się tego było domyślić, pojawi się wiele znanych nazwisk, które w ostatnich latach zredefiniowały obraz mężczyzny idealnego. Brad Pitt, David Beckham, George Clooney, Mick Jagger i David Bowie to zaledwie kilka z nich. Co więcej, oprócz samych fotografii zza kulis sesji, okładek czy kampanii, w albumie pojawi się esej Pierre’a Borhana czy wywiad z Patrickiem Kinmonthem. Publikację możemy już zamówić na stronie wydawnictwa Taschen. Naszym zdaniem – pozycja obowiązkowa!

Przeczytajcie także

100 lat „Vogue” według Mario Testino

ZobaczSchowaj komentarze

Oto 10 rzeczy, które kończą 20 lat w 2018 roku

W życiu pewne są dwie rzeczy. Zmiany i to, że czas pędzi tak szybko, że czasem tego nie zauważamy. W szczególności kiedy  nagle okazuje się, że pewne rzeczy jak piosenki czy filmy są o wiele starsze niż mogłoby nam się wydawać. Dlatego postanowiliśmy zrobić krótkie podsumowanie 20 rzeczy, które w tym roku będą świętować okrągłe urodziny, bo 20. Jesteście ciekawi co w 2018 roku skończy 20 lat i chcecie poczuć się naprawdę staro? Zapraszamy do naszej galerii!

Google

Ciężko uwierzyć? Taka jest prawda, Google ruszyło na podbój świata w 1998 roku.

iMac

Nie tylko Google postanowiło zaatakować rynek technologiczny. W 1998 roku zadebiutował również pierwszy iMac.

Furby

Pamiętacie jeszcze te futrzane zabawki, o których marzyło co drugie dziecko? Furby przyszedł na świat w 1998 roku.

„Baby one more time” Britney Spears

Nie moglibyśmy pominąć tej piosenki w naszym zestawieniu. Nie ma wątpliwości, że od kiedy pierwszy raz usłyszeliśmy „Baby One More Time”, wiedzieliśmy, że świat nigdy nie będzie taki sam.

Seks w wielkim mieście

W 1998 roku świat poznał również Carrie Bradshaw oraz jej obsesję na punkcie butów, które na zawsze zmieniły oblicze popkultury.

Mulan

Klasyka Disneya w czystej formie.

Truman Show

Jim Carrey w jednej ze swoich najlepszych ról w karierze.

Nie wierzcie bliźniaczkom

Nie wiemy jak wy, ale my wciąż nie mamy pojęcia jak zrobili ten film.

Buntownik z wyboru

Oskar dla najlepszego aktora drugoplanowego, Złoty Glob dla najlepszego scenariusza oraz ponad 30 innych nominacji. W 1998 roku „Buntownik wyboru” z Mattem Damonem i Robinem Williamsem w rolach głównych wchodzi na ekrany polskich kin.

„Believe” Cher

Nie wiemy tylko czy to jest „aż” 20 lat czy „tylko”?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności