Książkowy must have od Mario Testino!

Mario Testino to  jeden z najpopularniejszych i najbardziej cenionych fotografów na świecie. Jest autorem ogromnej ilości okładek różnych edycji „Vogue’a”, ma na swoim koncie współprace z największymi domami mody na świecie i niezliczone kampanie. Stwierdzenie, że pracował już ze wszystkimi w branży nie jest więc w tym przypadku przesadą. Teraz fotograf został również autorem. Niedługo zadebiutuje album „SIR”, w którym nie tylko zobaczymy niepublikowane wcześniej prace Testino, ale będziemy mieli okazję prześledzić jak, dla odmiany, zmieniał się wizerunek mężczyzny w mediach. To po prostu must have tego sezonu!

Książkowy must have od Mario Testino!

W internecie roi się od uwag, komentarzy i hejtu na temat wizerunku kobiet w mediach. Wielu z nas lubi dodać swoje trzy grosze do dyskusji, szczególnie jeśli rozmowa tyczy się modelek i branży mody. Jednak moda i ogólnie świat mediów, przecież w połowie składa się z mężczyzn. To, w jaki sposób postrzegamy ich wizerunek, podobnie jak w przypadku kobiet, jest związany z pewnymi stereotypami czy konkretnymi wytycznymi. Dzięki nowemu albumowi Mario Testino, sami będziemy mogli się o tym przekonać. W publikacji znajdzie się ponad 300 fotografii, część nigdy niepublikowanych, które będą przedstawiać jak zmieniał się „ideał” faceta, jego styl, a nawet uroda.

W albumie, jak można się tego było domyślić, pojawi się wiele znanych nazwisk, które w ostatnich latach zredefiniowały obraz mężczyzny idealnego. Brad Pitt, David Beckham, George Clooney, Mick Jagger i David Bowie to zaledwie kilka z nich. Co więcej, oprócz samych fotografii zza kulis sesji, okładek czy kampanii, w albumie pojawi się esej Pierre’a Borhana czy wywiad z Patrickiem Kinmonthem. Publikację możemy już zamówić na stronie wydawnictwa Taschen. Naszym zdaniem – pozycja obowiązkowa!

Przeczytajcie także

100 lat „Vogue” według Mario Testino

ZobaczSchowaj komentarze

Haute couture, lata 90. i najnowsze trendy, czyli moda na Bread & Butter 2017

Wakacje niestety dobiegły końca, ale w świecie mody to wcale nie jest powód do zmartwień. Wszystko oczywiście dzięki rozpoczynającym się za kilka dni tygodniom mody, podczas których będziemy podziwiać najnowsze efekty pracy światowych projektantów. Zanim jednak nasza uwaga przeniesie się na eleganckie ulice Paryża czy w ekstrawagancki klimat Nowego Jorku, zostajemy w Berlinie, gdzie podczas drugiej edycji festiwalu Bread & Butter by Zalando mieliśmy okazję zobaczyć kilka premierowych kolekcji i doświadczyć emocji, w których moda i kultura zdecydowanie grały pierwsze skrzypce.

Haute couture, lata 90. i najnowsze trendy, czyli moda na Bread & Butter 2017

Chociaż festiwal Bread & Butter skupia w sobie wiele inspirujących dziedzin, to moda jest nadal jego osią, dlatego podczas drugiej edycji tego wielkiego przedsięwzięcia nie mogło zabraknąć zapierających dech w piersiach pokazów i wyjątkowych prezentacji. Na trzy dni stolica Niemiec zamieniła się w modowe centrum Europy, a my z uwagą obserwowaliśmy co na nadchodzącą jesień proponują nam projektanci.

Pierwszym pokazem tegorocznego festiwalu był jeden z naszych brytyjskich ulubieńców, czyli Topshop.  Jak będzie wyglądała jesień według kultowej marki? Z pewnością kolorowo. Na wybiegu pojawiły się bowiem sylwetki w cukierkowym odcieniu różu, elektryzującej ultramarynie czy kanarkowej żółci, które będą świetnym kontrastem dla coraz bardziej ponurej pogody.

Zalando

Pierwszy dzień festiwalu zakończył  pokaz Zalando, który był nie tylko prezentacją jesiennych kolekcji, ale wielkim wydarzeniem z udziałem doskonale znanych nam twarzy. Pokaz otworzyła bowiem Adwoa Aboah, a wśród gości byli obecni między innymi Julia Restoin Roitfeld, Veronika Heilbrunner czy stylista i redaktor magazynu 032c, Marc Goehring. Obecni na pokazie mieli okazję zobaczyć nieoczywiste sylwetki, które miały podkreślać naszą modową niezależność. Było to doskonale widoczne w nietypowych połączeniach, szczególnie tkanin. Jasne kożuchy pojawiły się w towarzystwie weluru i skóry, a atłasy obok dzianin. Wszystkie chwyty dozwolone!

Drugi dzień festiwalu upłynął pod znakiem męskiej oraz świadomej mody. Wszystko za sprawą pokazów najnowszej kolekcji Topman oraz G-Star Raw. Męska odnoga sieci Topshop postawiła na pomieszanie chłopięcego luzu z elegancją. Modele mieli na sobie bluzy połączone ze spodniami o prostym kancie w kratkę czy total looki z dżinsu z najgorętszym dodatkiem sezonu w postaci kaszkietu. Z kolei na wybiegu G-Star Raw nie brakowało inspiracji grunge’ową modą lat 90.  W kolekcji tej królowała szkocka krata, wełniane czapki oraz dzianiny, a moda spotkała się tu z ekologiczną produkcją.

Viktor & Rolf

Trzeci, a zarazem ostatni dzień festiwalu, był manifestem krawiectwa, dzięki marce Viktor & Rolf. Viktor Horsting oraz Rolf Snoeren to holenderski duet projektantów, który od 1993 roku zaskakuje ekscentrycznymi sylwetkami i niezwykłymi konstrukcjami, udowadniając światu, że moda naprawdę może być sztuką. Jako że oboje lubią prowokować i stawiają na nietypowe rozwiązania, podczas Bread & Butter pokazali kolekcję… haute couture, pierwszy raz poza Paryżem. Ręcznie szyte, krawieckie dzieła sztuki zawitały do niemieckiej stolicy, gdzie obecni na Bread & Butter mogli zobaczyć wybrane sylwetki z poprzednich kolekcji duetu („Boulevard of Broken Dreams”, wiosna lato 2016 i „Vagabonds” jesień-zima 2016), jak i najnowszą „Action Dolls”. Ta ostatnia pozwalałaby spodziewać się inspiracji kultowymi zabawkami, jednak projektanci i tak postawili na nietypowe rozwiązanie, proponując sylwetki przypominające połączenie szmacianek oraz wiktoriańskich sukien.

Festiwal Bread & Butter w tym roku zapewnił nam wiele wrażeń. Tym bardziej więc czekamy na to, co Zalando przygotuje podczas kolejnej edycji!

Partenerem publikacji jest Zalando.

Subiektywny przewodnik po Berlinie

Moda uliczna podczas festiwalu Bread & Butter

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.