Wiosenne nowości od marki Swatch

Wiosna zbliża się do nas coraz większymi krokami, chociaż widoki za oknem wciąż na to nie wskazują. Jednak branża mody intensywnie przygotowuje się do rozpoczęcia kolejnej pory roku i już teraz powoli zaczyna prezentować swoje wiosenne kolekcje, ostatnio marka Swatch, która zaprezentowała kolorowe dodatki idealne na nadchodzący sezon!

Kolekcja Brit-in to mieszanka klasyki oraz optymizmu wobec przyszłości. Jak sama nazwa kolekcji wskazuje, inspiracją dla zegarków była kultura Wielkiej Brytanii. Właśnie dlatego dominują motywy kwiecistych ogrodów czy nawiązania do popołudniowej herbatki. Jednak Swatch postanowił podejść do tematu w charakterystyczny dla siebie humorystyczny sposób.

Modele z pierwszej, wiosennej propozycji marki Swatch nie zawiodą intensywną kolorystyką, która w tym sezonie będzie dominować w naszych stylizacjach. Dodatkowo, dzięki różnym wzorom każda z nas będzie miała okazję podkreślić swój indywidualizm, jednocześnie przełamując (jeszcze) zimowe stylizacje.

Najnowsza kolekcja jest dostępna w salonach Swatch oraz na stronie internetowej.

ZobaczSchowaj komentarze

5 rzeczy, których nie wiedzieliście o marce CARPISA

CARPISA to kolejna włoska marka, która właśnie zadebiutowała na polskim rynku. W jej ofercie znajdziecie walizki, torebki i akcesoria cechujące się wysoką jakością wykonania, której towarzyszą przystępne ceny. Skąd wywodzi się brand, jak daleko sięga jego historia i która z hollywoodzkich aktorek od kilku lat pełni funkcję jego ambasadorki? Zobaczcie już teraz.

1. Historia CARPISY sięga 2001 roku, marka więc już od 16 lat zajmuje się produkcją i dystrybucją wysokiej jakości torebek, walizek i akcesoriów. Działa głównie na zasadzie franczyzy, posiadając ponad 600 sklepów w samych Włoszech oraz za granicą i zatrudniając ponad 500 osób.

2. Od samego początku powstania marki, jej logo stanowi mały żółw, a osią wizualnej identyfikacji jest kolor zielony. Dlaczego akurat one? Otóż podobnie jak w naszej kulturze słoń, tak u Włochów symbolem szczęścia jest żółw. Zielony, jako kolor nadziei i stabilności stanowi uosobienie wartości, z jakimi marka utożsamia się najbardziej.

3. Siedziba marki znajduje się we włoskiej miejscowości Nola, w „CasaCarpisa”. Na stałe zatrudnionych jest tam 150 osób, do których dyspozycji jest między innymi siłownia, przestrzeń relaksacyjna i zaawansowane technologicznie sale konferencyjne. Wszystkie one mają realizować założenie marki, jakim jest stwarzanie pracownikom zdrowego i przede wszystkim przyjaznego środowiska, w którym będą mogli swobodnie wcielać w życie swoje pomysły i inspirować się nawzajem.

4. Funkcję ambasadorki marki od kilku lat pełni hollywoodzka aktorka Penelope Cruz, która wraz z młodszą siostrą Moniką nie tylko występuje w kampaniach, ale także tworzy sezonowe, kapsułowe kolekcje będące wypadkową hiszpańskiego temperamentu i włoskiego doświadczenia w produkowaniu wysokiej jakości skórzanych wyrobów.

 

 

5. CARPISA to nie tylko odpowiadające gustom różnych kobiet torebki, ale także zaangażowanie w ważne społeczne akcje oraz kwestie dotyczące kondycji życia kobiet na całym świecie. W sezonie jesień-zima 2017, wizerunkowej kampanii marki towarzyszy projekt „Moje ciało, moje prawa”, który wspiera globalną akcję Amnesty International.

CARPISA – włoska marka torebek, walizek i akcesoriów już w Polsce!

 

Partnerem publikacji jest marka CARPISA.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.