Wiosenna kolekcja adidas x Raf Simons

Adidas kontynuuje współpracę z Rafem Simonsem. Nic dziwnego – każdy model buta zaprojektowany przez belgijskiego projektanta dla niemieckiego giganta sportowego szybko staje się hitem, a fani z niecierpliwością wyczekują kolejnych premier. Ten, naprawdę niezwykły, duet zaprezentował właśnie najnowszą odsłonę modelu Ozweego II – w sam raz na nadchodzącą wiosnę.

Branżowe portale już oceniają, że jest to jeden z najbardziej wyczekiwanych modeli sezonu. Ozweego II o którym wiele osób mówi, że jest „tak brzydki, że aż piękny”, doczekał się nowej kolorystyki – idealnej na nadchodzącą wiosnę. Utrzymane w odcieni lekko przybrudzonej bieli i kości słoniowej sneakersy stanowią nie tylko kontynuację linii,  ale też uzupełnienie wiosenno-letniej kolekcji, o której już wcześniej było wiadomo, że będzie w sobie zawierać modele w kolorze granatu, czerni i zieleni. Szczęśliwcy pierwsze wyprodukowane prototypy mieli szansę podziwiać już w sierpniu podczas ekskluzywnej prezentacji w showroomie Simonsa w Mediolanie, jednak dopiero teraz opublikowano w sieci oficjalne fotografie premierowego modelu.

Jeśli tak jak my, jesteście zachwyceni białymi Ozweego 2, z pewnością kluczowa będzie dla was informacja dotycząca ceny. Niestety, sneakersy od Rafa Simonsa nie należą do najtańszych przyjemności – jak podaje portal WWD ich cena będzie oscylować w granicach 430 dolarów, czyli ponad 1600 złotych.

Skusicie się?

ZobaczSchowaj komentarze

J.W. Anderson zaprojektuje kolekcje dla Uniqlo

Marzymy o jego drapowanych sukienkach, strukturalnych bluzkach oraz torebkach „The Pierce”. W przeciągu kilku sezonów J.W.Anderson  stworzył jedną z najbardziej pożądanych marek świata, która dojrzewała (i cały czas dojrzewa!) na naszych oczach. Teraz rzeczy z jego pracowni staną się znacznie bardziej dostępne dzięki kolekcji, którą zaprojektuje dla japońskiej sieciówki Uniqlo. Już nie możemy się doczekać!

Uniqlo ma już na swoim kilka projektów z markami oraz osobowościami z sectora high fashion, które zakończyły się sukcesem. Były to między innymi Jil Sander, Christopher Lemaire, a także ikony mody takie jak Carine Roitfeld oraz Inès de la Fressange. Tym razem japońska sieciówka stawia na 33-letniego Jonathana Andersona, którego talent podziwiamy już od 2010 roku, kiedy to po raz pierwszy pokazał swoją kolekcję damską podczas londyńskiego tygodnia mody.

J.W.Anderson jesień-zima 2017

Wnętrza jednego z butików Uniqlo

Dla młodego Irlandczyka, to też nie pierwszy tego typu współprca. W 2012 roku na półkach brytyjskiego Topshopu pojawiła się jego kolekcja, która wyprzedała się w ciągu kilku godzin od premiery. Uniqlo zapewne ma apetyt na powtórzenie tego sukcesu, a z pomocą Andersona jest to bardzo realne.

Kolejna wyjątkowa kampania J.W.Andersona

Kolekcja Andersona dla Topshopu

W wypowiedzi dla portalu Business of Fashion, Anderson zdradził, że zawsze bardzo ciepło myślał o Uniqlo i doskonale wie, że odzież sieciówki jest zawsze bardzo dobrze uszyta. Powiedział także, że japońska marka jest synonimem demokratyzacji mody, w której chce brać udział, dzięki temu, że jego projekty staną się osiągalne dla każdego. Przedstawiciele Uniqlo  z kolei chwalą Andersona za kreatywność oraz niezwykłą umiejętność przenoszenia tradycji do współcześnie pożądanego stroju.

Z ich słów można wywnioskować, że nadchodząca wspólna kolekcja będzie się opierać na interpretacji klasyków, ale z nowoczesnym pierwiastkiem charakterystycznym dla twórczości Andersona. Dlatego czekamy na trencze, swetry, spodnie oraz pełną ofertę ubran, które mogą stać się świetną bazą garderoby. Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży już jesienią tego roku.

Mimo że Uniqlo nie posiada sklepów stacjonarnych w Polsce, oferuje wysyłkę do naszego kraju. Tym bardziej więc zacieramy ręce!

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.