MODA

Willow Smith w kampanii okularów Chanel

26.08.2016 Redakcja Fashion Magazine

Willow Smith w kampanii okularów Chanel

Willow debiutowała w świecie showbiznesu mając zaledwie 10 lat, kiedy w 2010 roku wypuściła swój pierwszy singiel „Whip my hair”, ale nie tylko ona odnosi sukcesy w swojej rodzinie. Jej rodziców nikomu przedstawiać nie trzeba. To jedna z ulubionych par Hollywood, Jada-Pinkett i Will Smith, natomiast jej brat Jaden ostatnio pojawił się w serialu Netfliksa „The Get Down” (więcej tutaj), a jego udział w kampanii damskiej kolekcji Louis Vuitton wywołał niemałą dyskusję. Sesja wizerunkowa Chanel z udziałem Willow nie jest też jej debiutem w świecie mody. Poprzednio pojawiła się w kampanii marki Marc Jacobs autorstwa Davida Simsa.

Za obiektywem nowej kampanii Chanel jak zwykle stanął Lagerfeld, który sfotografował młodą Willow w trzech nowych oprawkach Vintage, Urban Chic i Chanel Coco Chain oraz biżuterii z jesienno-zimowej kolekcji. Minimalistyczna kampania została utrzymana w czarno-białych kolorach, a oprócz niej w sieci pojawiły się również zdjęcia zza kulis, które są świetnym dodatkiem oraz niepowtarzalną okazją, żeby zobaczyć jak pracuje Lagerfeld.

Decyzję o zatrudnieniu młodej trendsetterki do kampanii, Lagerfeld tłumaczył tym, że jest ona prawdziwym odzwierciedleniem młodego pokolenia, a jej uroda i charyzma przykuwają uwagę. Rok wcześniej, w kampanii okularów debiutowała Lily Rose Depp. Jak sądzicie, która z nich lepiej sprawdza się w roli ambasadorki Chanel?

Więcej tutaj Karl Lagerfeld

Więcej tutaj Coco Chanel od A do Z