MODA

Willow i Jaden Smith dla „Interview Magazine”

31.08.2016 Redakcja Fashion Magazine

Willow i Jaden Smith dla „Interview Magazine”

Willow mając zaledwie 15 lat, już została okrzyknięta ikoną pokolenia przez Karla Lagerfelda, który mianował ją również nową ambasadorką Chanel, a niedawno mogliśmy podziwiać efekty jej pierwszej kampanii. Z kolei Jaden niedawno skończył 18 lat i zagrał w serialu Baza Luhrmanna „The Get Down”. Jednak mimo tej małej różnicy wiekowej, nowa sesja dla „Interview” pokazuje jak bardzo są do siebie podobni. Na zdjęciach autorstwa Stevena Kleina, oboje pojawili się w idealnie korespondujących, czarnych stylizacjach, które dobrał Karl Templer. Willow i Jaden pozują więc na okładce w projektach Chanel, na pozostałych ujęciach w golfach od Ricka Owensa, w bomberce Juun.J, czy puchowych kurtkach założonych tył na przód od Mellity Baumeister.

W wywiadzie akompaniującym sesję, rodzeństwo opowiedziało o rodzicach, różnicach międzypokoleniowych, swoim podejściu do życia oraz do social media. Oboje przyznali, że zdarza im się spędzać godziny przeglądając zdjęcia na telefonie oraz obserwować znajomych, których jedyną ambicją jest bycie sławnym i mieć jak najwięcej obserwujących. Jaden i Willow chcą to zmienić, a swoje profile na mediach społecznościowych chcą wykorzystać do czegoś lepszego. Zależy im na podejmowaniu ważnych społecznie tematów i docelowo zmiany świata na taki, w którym społeczeństwo współpracuje, a nie działa przeciwko sobie. Przyznajemy, że ta wizja bez wątpienia jest trochę idealistyczna, ale patrząc na ich dotychczasowe sukcesy, jesteśmy ciekawi czy im się to uda.

Przeczytajcie także 

Willow Smith w kampanii okularów Chanel

7 rodzin, które mają wielki wpływ na modę