Ta marka jest hitem wśród millenialsów!

Millenialsi to pokolenie bardzo wybrednych klientów. Często wybierając marki zwracają uwagę na jakość przy czym nie wydają aż tyle pieniędzy na produkty luksusowe, jak robiło to poprzednie pokolenie. Ale ostatnie badania rynkowe pokazują, że jednemu z wielkich domów mody udało się podbić serca młodego pokolenia. Któremu? Czytajcie dalej.

O fenomenie Gucci kiedyś będą pisać legendy. Od kiedy Alessandro Michele przejął stery włoskiej marki, jego projekty łączące w sobie eklektyzm z „babcinym” lookiem, szybko stały się faworytem fashionistek na całym świecie, gwiazd na czerwonym dywanie oraz tak naprawdę wszystkich, którzy na bieżąco śledzą, co w modzie piszczy. Bardzo szybko większość z nas zamarzyła o kultowej już torebce Dionysus i godzinami zachwycała się futrzanymi klapkami z klamerką. Popularność projektów Alessandro okazała się być tak wielka, że znane sieciówki bardzo szybko zaczęły się nimi „inspirować”. Dzisiaj możemy znaleźć łudząco podobne buty, torebki a nawet wzory w H&M, Zarze i wielu innych sklepach, co potwierdza znane powiedzenie „naśladownictwo najszczerszą formą pochlebstwa”.

Jednak ku naszemu zdziwieniu millenialsi niekoniecznie wybierają fałszywki czy tak zwane Fucci (fake + Gucci), ponieważ o wiele częściej decydują się na zakup oryginału. Według ostatnich badań rynkowych zrealizowanych przez firmę Edited, młodzi ludzie wydają średnio 3146$ na projekty Gucci, a pozostałe marki luksusowe, które wybierają to: Louis Vuitton, Saint Laurent czy Balenciaga. Jednak w porównaniu z nimi, Gucci pozostaje bezkonkurencyjny. Tym bardziej, że ponad połowa wszystkich klientów włoskiego domu mody to właśnie millenialsi. Zdziwieni? Nie tylko wy.

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

Pierwsze promyki słońca to znak dla każdej z nas, że czas najwyższy sięgnąć po jeden z naszych ulubionych dodatków, czyli okulary przeciwsłoneczne. I wbrew popularnemu przekonaniu, jedna para nie zawsze wystarczy, tym bardziej, że jest to jeden z tych akcesoriów, z którymi możemy naprawdę zaszaleć. A w tym sezonie mamy naprawdę szerokie pole wyboru jeśli chodzi o wybór idealnych oprawek, ponieważ tego lata królują lata 60., kolorowe szkła, „millenial pink” i wszystko vintage. Jeśli wciąż szukacie idealnych okularów na wakacyjne podróże, to przychodzimy z pomocą!


Zakupy

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ

H&M

OKULARY
24,90 ZŁ

H&M

OKULARY
29,90 ZŁ

JEEPERS PEEPERS

OKULARY
129 ZŁ

GUCCI

OKULARY
OK. 1200 ZŁ

RAY-BAN

OKULARY
OK. 560 ZŁ

QUAY

OKULARY
209 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty dla stylowej Mamy!

SOLAR

RĘKAWICZKI
199 ZŁ

CREAMY

OLEJEK Z ZIELONEJ KAWY
49 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
890 ZŁ

CYVONYUK

APASZKA Z INICJAŁAMI
249 ZŁ

THE ODDER SIDE

SWETER
389 ZŁ

RETT FREM

KOLCZYKI
OK. 100 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.